رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ آبان ۱۴۰۱

ترانسفر فرودگاهی چیست ؟

اشتراک گذاری

ترانسفر فرودگاهی چیست ؟ آیا با واژه ترانسفر فرودگاهی آشنا هستید ؟ بعد از انتخاب محل اقامت یا هتل مورد نظرتان در مقصد سفر، نوبت انتخاب ترانسفر فرودگاهی است. ترانسفر فرودگاهی به شما کمک خواهد کرد تا از فرودگاه با خیالی راحت به محل اقامت‌تان برسید. البته شما می‌توانید برای برگشت از هتل به فرودگاه نیز از خدمات ترنسفر فرودگاهی استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی را از کجا باید تهیه کرد؟ در چه سفرهایی ضرورت استفاده از خدمات ترنسفر فرودگاهی بیشتر است؟

ترنسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی به معنای جابه‌جایی مسافر از فرودگاه به محل اقامت یا هتل با وسیله نقلیه است. ترانسفر خدماتی است که برای رفع دغدغه مسیریابی مسافر، سردرگمی و پیشگیری از اتلاف زمان عرضه می‌شود. ترانسفرها به دو صورت رایگان و غیر رایگان هستند. در ترانسفر غیر رایگان معمولا از خودروهای لوکس‌تر استفاده می‌شود. ترنسفر فرودگاهی از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه به مسافران و گردشگران خدمات می‌دهد. ترنسفر فرودگاهی یکی از دغدغه‌های اولیه سفر شما را رفع خواهد کرد.

ترنسفر فرودگاهی

خدمات ترنسفر فرودگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

خدمات ترانسفر را می توانید از تورها تهیه کنید. تصور کنید برای اولین بار به شهری سفر کرده‌اید و هتل محل اقامت‌‌تان از فرودگاه فاصله نسبتا دوری دارد، سردرگمی در فرودگاه برای گرفتن تاکسی با قیمت مناسب، پیدا کردن نزدیک‌ترین مسیر به هتل محل اقامت از نگرانی‌های شما در سفر محسوب می‌شود. اما اگر همانطور که گفته شد، از تورها خدمات ترنسفر فرودگاهی را دریافت کنید با خیالی آسوده پس از رسیدن به مقصد به محوطه فرودگاه رفته ترانسفر به استقبال شما آمده و به‌راحتی شما را به هتل می‌رساند. ترانسفرها معمولا به صورت گروهی از طرف تورها برگزار می‌شود. ترانسفر گروهی بیشتر با ون و مینی‌بوس انجام می‌شود. البته در ترنسفر فرودگاهی با تاکسی هم صورت می‌گیرد.ترنسفر فرودگاهی به معنای جابه‌جایی مسافر از فرودگاه به محل اقامت یا هتل با وسیله نقلیه است.

ترنسفر فرودگاهی
خدمات ترانسفر فرودگاهی در سفرهای خارجی

سفر به خارج از کشور جایی که تا به حال به آن‌جا نرفته‌اید ممکن است برای شما نگرانی‌هایی بوجود آورد. خصوصا اگر زبان آن کشور را متوجه نشوید یا این‌که به زبان انگلیسی مسلط نباشید. مثلا اگر به استانبول ترکیه رفته‌اید و می‌خواهید از ترنسفر فرودگاهی استانبول استفاده کنید، خیال‌تان راحت است که دیگر پول اضافی به تاکسی پرداخت نخواهید کرد. راننده فارسی زبان به استقبال شما خواهد آمد. قیمت ترنسفر فرودگاهی از قبل مشخص است و دیگر نگران گرفتن هزینه اضافی در حین سفر نخواهید بود. اگر سفر شما کوتاه باشد زمان برای‌تان مهم‌تر خواهد بود. ترنسفر فرودگاهی به شما کمک خواهد کرد تا اتلاف وقت در سفرتان پیش نیاید.

رانندگان ترانسفر شما را از محل اقامت‌تان خیلی زود به فرودگاه می‌رسانند.

از پرواز خود جا نمانید!

با استفاده از خدمات ترنسفر فرودگاهی از هتل به فرودگاه دیگر نگران جا ماندن از پرواز خود نباشید. رانندگان ترانسفر شما را از محل اقامت‌تان خیلی زود به فرودگاه می‌رسانند.

پیگیری مشکلات رفت و آمد به فرودگاه با استفاده از خدمات ترانسفر

به این نکته توجه داشته باشید با استفاده از خدمات ترنسفر فرودگاهی در صورت بروز هر مشکلی امکان آن وجود دارد تا مشکل را با تور مربوطه در میان گذاشته و پیگیری کنید.

ترنسفر فرودگاهی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *