جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین کافه‌های کیش

تاریخ بروزرسانی :
۲ مهر ۱۳۹۹

کیش به عنوان یکی از قطب‌های برتر گردشگری ایران شناخته می‌شود که می‌تواند بهترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان آورد. از تفریحات آبی و دریایی گرفته، تا گشت و گذار در دل طبیعت کیش بهترین حس را برایتان ایجاد خواهد کرد. قبل از سفر به کیش باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا دچار هیچ گونه سردرگمی نشوید. همان‌طور که می‌دانید پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل که از مقدمات سفر به کیش محسوب می‌شود، خورد و خوراک از جمله موارد حائز اهمیت در سفر است و از طرفی هم باید هزینه‌های سفر به کیش مورد بررسی قرار داده شود، همانطورکه می‌دانید انتخاب رستوران‌ها و کافه‌های مناسب و محل تهیه مواد غذایی از جمله مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در هزینه هاست. ما در نقاط مختلف جزیره کیش شاهد فعالیت رستوران‌ها وکافه‌های مختلف هستیم که می‌توانید به سلیقه‌ی خود یکی از بهترین‌ها را انتخاب نمایید. یکی از مزیت‌های کافه‌ها و رستوران‌های کیش متنوع بودن آنهاست، به گونه‌ای که هر فردی با توجه به وسع مالی که دارد می‌تواند کافه مورد نظر را انتخاب کند. در ادامه با بررسی برخی از بهترین کافه‌های کیش با ما باشید:

کافه کاکتوس کیش

کافه کاکتوس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که برای دکوراسیون اهمیت خاصی قائل هستند. این کافه ظرفیت ۱۵۰ نفری داشته و در اغلب اوقات می‌توانید جای مناسب برای نشستن پیدا کنید. کافه کاکتوس بین مردم خود جزیره کیش نیز محبوبیت خاصی دارد و این امر نشان از کیفیت بالای خدمات و امکانات آن خواهد داشت. این رستوران دارای دو بخش مجزا است که بخش اول آن به صورت بسته بوده و بخش دوم فضایی روباز و دل‌انگیز دارد که با گل و گیاهان کاکتوس تزئین شده و حس بسیار خوبی به شما القا خواهد کرد. منو این کافه مملو از انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین انواع مختلف بستنی هاست.
آدرس: بلوار داریوش کیش، نرسیده به میدان

کافه لاوازا کیش

لاوازا به عنوان یکی‌دیگر از بهترین کافه‌های کیش شناخته می‌شود. این کافه طرفداران بسیاری داشته و در اغلب اوقات مملو از مسافران تور کیش است. فضای آرام و دنج این کافه مکان مناسبی برای زوجین جوان است و همچنین شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف و خوش طعم را در این کافه امتحان کنید. گل و گیاهانی که برای طراحی فضای داخلی کافه بکار گرفته شده‌اند به زیبایی هرچه تمام‌تر آن افزوده و نام لاوازا را در میان بهترین کافی شاپ‌های جزیره کیش به ثبت رسانده‌اند. میز و صندلی‌های کافه به رنگ سفید انتخاب شده‌اند تا به برجسته تر کردن دکوراسیون آن بیفزایند. چنانچه دوست‌دار دمنوش‌های خاص باشید لاوازا شما را پشیمان نخواهد کرد چرا که بهترین دمنوش‌ها در ظروف شیک در این کافه ارائه می‌شوند.
آدرس: مجتمع تجاری کوروش پلاک ۱۴

کافه لاوازا کیش بهترین کافه‌های کیش

کافه ماکرون کیش

کافه ماکرون کیش را تمامی مردم این جزیره به خوبی می‌شناسند به گونه‌ای که در تمامی اوقات علاوه بر مسافران، حتی مردم خود جزیره در آن حضور دارند. سقف بلند کافه یکی از مواردی است که سبب تمایز آن با سایر کافه‌های این جزیره شده است. چنانچه دوست دار فضای دنج با دکوراسیون عالی باشید کافه ماکرون تمامی این امکانات را با بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌های کافه‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد. منو کافه ماکرون یکی از کامل‌ترین منو‌های کافی‌شاپی است، به گونه‌ای که می‌توان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع گلاسه، انواع دسر، کیک ها، انواع مختلف شیک‌ها، پیش غذا، ساندویچ‌های سرد و گرم، بستنی‌ها و… را در آن مشاهده کرد. سرو صبحانه با غذاهایی نظیر؛ نیمرو، تست مخصوص میتا، سوسیس تخم مرغ و نان پنیر در این کافه نیز انجام خواهد شد. گرچه قیمت منو ارائه شده این کافه در مقایسه با سایر کافه‌های کیش بالاتر است اما کیفیت مطلوب غذاهای آن رضایت شما را جلب خواهد کرد.
آدرس: طبقه همکف مرکز خرید دامون

کافه ماکرون کیش بهترین کافه‌های کیش

کافه یونیک کیش

کافه یونیک کیش به عنوان یکی‌دیگر از بهترین کافه‌های جزیره کیش به شمار می‌رود. این کافه تنها ۳۰ نفر ظرفیت دارد و به دلیل زیبایی و امکانات بسیاری که دارد یکی از خاص‌ترین کافه‌های کیش محسوب می‌شود. آرامش در جای جای این کافه موج می‌زند و صدای دلنشین موسیقی که در آن پخش می‌شود به زیبایی هرچه تمام تر آن افزوده است. منو این کافه به ۳ بخش متنوع‌ تقسیم می‌شود، منوی بخش اول مختص کیک هاست، به گونه‌ای که می‌توان انواع مختلف کیک‌ها را در آن مشاهده کرد. بخش دوم و سوم نیز نوشیدنی‌ها را در خود جای داده‌اند. از آن جا که میزان قیمت خوراکی‌های کافه یونیک مناسب است، این امر سبب جلب توجه بسیاری شده است
آدرس: طبقه دوم مرکز خرید پردیس۲

کافه یونیک کیش بهترین کافه‌های کیش

کافه توچال کیش

یکی از خوب‌ترین کافه‌های کیش کافه توچال جزیره است که با فضای دلباز خود پذیرای مسافران عزیز است. این کافه در نزدیکی مرکز خرید گلستان واقع شده و به همین دلیل می‌توانید پس از گشت و گذار در این مراکز مدتی را برای استراحت در کافه توچال سپری کرده و با یک نوشیدنی خنک از خودتان پذیرایی کنید. در فضای کافه از مدرن ترین تجهیزات استفاده شده همچنین گل و گیاهان بکار رفته در این کافه زیبایی آن را دوچندان کرده است. کافه توچال تا نیمه شب آماده پذیرایی از مهمانان خود خواهد بود و در هر زمان از روز می‌توانید به آن مراجعه کنید.
آدرس: شهرک صدف، مرکز خرید گلستان

کافه میکافه کیش

میکافه نیز یکی‌دیگر از بهترین کافه‌های ساحلی کیش به شمار می‌رود. میکافه برای کسانی که دوست دارند بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را با صدای نوازش بخش امواج دریا میل کنند انتخاب مناسبی خواهد بود. شب‌های این کافه زیبایی خاصی دارد چرا که نورپردازی زیبای کافه با نمایی که از دریا ایجاد می‌شود آرامش را به وجودتان هدیه خواهد داد. این کافه ظرفیت ۲۴ نفری داشته و منویی کامل از انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها دارد. دکوراسیون این کافه کاملا چوبی بوده و در زمان وارد شدن به این کافه حس خواهید کرد که در یک کلبه نشسته‌اید.
حال پس از آشنایی با بهترین کافه‌های کیش، اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیش‌تر از سایر هزینه‌ها، خرید بلیط هواپیما ویا رزرو محل اقامت خود اینجا کلیک کنید.
آدرس: انتهای بلوار هنرمندان، مقابل برج میکا در میدان میکا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *