رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بهترین هتل کیش از نظر کاربران

لینک این مطلب کپی شد!

کیش یکی از شیک ترین و لوکس ترین جزایر خلیج فارس محسوب می شود که همه چیز آن از هتل گرفته تا مراکز خرید و سواحل شما را مجذوب خود خواهد کرد و کیفیت زندگی شما را برای چند روز تغییر خواهد داد. بر همین اساس انتخاب بهترین هتل کیش از بین هتل های مطرحی همچون هتل ترنج کیش، هتل داریوش، هتل کوروش، پارمیس و… کار راحتی نیست؛ چراکه همگی در کلاس حرفه ای به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند و از جهت امکانات و خدمات هتلداری پنج ستاره، گران ترین هتل های کیش به حساب می آیند. به همین جهت برای انتخاب بهترین هتل های کیش ما به بررسی نظر و سلیقه کاربران خواهیم پرداخت.
برای رزرو تورهای نوروزی به هر شهری به خصوص تور نوروز کیش ۱۴۰۲ در عید امسال سری به سایت تورگردان بزنید و هر چه زودتر برنامه سفر خود را برای تعطیلات بچینید.

-کیش بهترین هتل کیش از نظر کاربران

هتل ترنج کیش، گران ترین و خاطره انگیزترین هتل کشور

وقتی حرف از گران ترین هتل کشور به میان می آید، اغلب ذهنشان به سمت هتل های تهران مثل اسپیناس پالاس، هتل استقلال یا هتل المپیک و یا هتل های مشهد مثل هتل درویشی و هتل قصر می رود. درحالی که گران ترین هتل ایران در کیش قرار دارد و آن هم هتل ترنج کیش است. اما چرا این هتل به گران ترین هتل کیش و تور کیش هتل ترنج به پرطرف دارترین تور کیش تبدیل شده است؟ همراه ما باشید تا با جواب این سؤالات آشنا شوید.

-کیش1 بهترین هتل کیش از نظر کاربران

معرفی هتل ترنج کیش و امکانات آن

اولین و شاید تنها هتل واقع شده در دریا، هتل ترنج کیش است. طراحی و معماری جذاب آن به شکل یک ترنج است که در دریای خلیج فارس آرام گرفته است. از ویژگی منحصربه فرد سوئیت های این هتل که بعید است در دیگر هتل های ایران آن را یافت بکنید، داشتن کف شیشه ای است که این تجربه دیدن خلیج فارس را در هروقت از روز به شما می دهد. همین یک ویژگی کافی است که خیلی گردشگران از شهرهای مختلف هتل ترنج را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند. البته لازم به ذکر است که در ساخت این مجموعه عوامل تمام تلاش خود را کرده اند تا کمترین آسیبی به محیط زیست و اکوسیستم دریا وارد شود.
از دیگر امکانات این هتل که آن را به بهترین هتل کیش از نظر کاربران تبدیل کرده است، تجربه جذاب حمل ونقل و جابه جایی توسط ماشین های گلف در طول اسکله چوبی یک کیلومتری است. به این ترتیب، علاوه بر تجربه زندگی بر روی خلیج فارس، تجربه سوارشدن بر ماشین های گلف را هم خواهید داشت.

-کیش2 بهترین هتل کیش از نظر کاربران

یکی از اصلی ترین خدماتی که یک هتل معمولی به هتل پنج ستاره تبدیل می کند، خدمات مربوط به رستوران و کافی شاپ آن است. هتل ترنج به عنوان یک هتل پنج ستاره و «گران ترین هتل کیش»، در این بخش نیز خدمات ویژه ای به گردشگران ارائه می کند. انواع رستوران و کافی شاپ ساحلی، رستوران های بزرگ و کوچک بر روی دریا که امکان دید غروب خاطره انگیز خورشید را بر روی خلیج فارس برای شما به ارمغان می آورد.
از رستوران و کافه های هتل ترنج می توان به رستوران خورشید بر روی دریا، رستوران ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف، کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی ساحلی اشاره کرد. علاوه بر این، از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل نیز نمی توان به راحتی چشم پوشاند! آتلیه عکاسی، فضای مناسب برای دوچرخه سواری، سالن بازی ساحلی که شامل بازی های بیلیارد، فوتبال دستی و ایر هاکی است، سالن اسپا و ماساژ و استخر، سونا بخار و جکوزی از جمله مهم ترین امکانات تفریحی «هتل ترنج کیش» است. از دیگر خدماتی که هتل ترنج به مسافران ارائه می دهد که در دسته خدمات رایگان آن قرار می گیرد، می توان به ترانسفر رفت وبرگشت فرودگاهی، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به رفت وبرگشت به مراکز خرید، والیبال ساحلی، بدنسازی و خانه کودک اشاره کرد. با درنظرگرفتن همه این خدمات، به نظر شما نمی توان هتل ترنج را «بهترین هتل کیش» و یا حتی کشور دانست؟

بزن بریم کیش!

مبدأ مهم نیست، از هر شهری که باشید اگر قصدتان استراحت و تفریح در کیش و اقامت در یکی از بهترین هتل های ایران باشد آن وقت، سفر به کیش و اقامت در هتل ترنج مقصد اصلی شما خواهد بود. این جزیره زیبا و هتل های لوکسش آن قدر جذابیت و امکانات رفاهی دارد که گردشگران از شهرهای زیبایی همچون اصفهان و شیراز نیز، مجذوب این جذابیت ها خواهند شد.

تور کیش از اصفهان

یک استراحت کامل و جامع به دور از آلودگی هوای اصفهان و مشغله های زندگی در شهر بزرگی مثل اصفهان را می توان در کیش تجربه کرد. دقیقاً به همین دلیل است که تور کیش از اصفهان به عنوان یکی از پرترددترین و شلوغ ترین تورهای کیش است. تجربه احساس آرامش در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس و انجام تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش، هر اصفهانی را متقاعد می کند که تعطیلات خود را در بهترین هتل کیش، یعنی هتل ترنج بگذراند.

تور کیش از شیراز

چه چیزی جذاب تر از آنکه در حین استراحت، احساس بودن در عمق خلیج فارس را هم داشته باشید! داشتن سوئیت هایی با کف شیشه ای این امکان را برای شیرازی های عزیز پدید آورده تا در لحظه خود را در خلیج فارس بداند و از زندگی، زیبایی دریایی آن را مشاهده کنند. به همین جهت برای شیرازی ها بهترین هتل یا اقامتگاهی که می توان تصور کرد، هتل ترنج کیش است.

-کیش3 بهترین هتل کیش از نظر کاربران

کی بریم کیش؟

کیش با وجودداشتن آب وهوا گرم و شرجی، از آن شهرهایی است که در هر فصل از سال جذابیت خاص خود را دارد و در هر فصل میزبان نوع خاصی از گردشگران است.
فصل تابستان کیش میزبان آن دسته از گردشگرانی است که برای خرید در جشنواره های تخفیف به کیش سفرکرده اند و درعین حال می خواهند از تخفیف هتل های لاکچری ای مثل هتل ترنج کیش استفاده کنند.
فصل بهار و پاییز که هوای کیش معتدل تر می شود و از گرمای هوا کاسته می شود، گردشگران بسیاری باهدف تفریح و استراحت مقصد سفر خود را کیش انتخاب می کند و برای داشتن تجربه لذت بیشتر از بین گزینه موجود برای اقامت به دنبال تورهای نوروزی در بهترین هتل کیش و گران ترین هتل کیش می گردند.
فصل زمستان که از آن به عنوان بهترین فصل برای سفر به مناطق جنوبی ایران یاد می شود، شلوغ ترین زمان کیش است، زمانی که هوا بسیار دل انگیز شده و در هر لحظه از روز که از سوئیت خود بیرون بیایید، تجربه جذاب از بودن در کیش را خواهید داشت. علاوه بر این، باتوجه به نزدیک شدن به عید باستانی نوروز، وجود مراکز خرید متعدد کیش فرصت خوبی را برای خرید و گردش به وجود می آورد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *