رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

بهترین هتل های مشهد را در این مطلب برای شما مورد مقایسه و بررسی قرار خواهیم داد . همانطور که می دانیدمشهد دومین شهر پهناور ایران و یکی از مهم‌‌ترین و اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است. این شهر در واقع پایتخت معنوی ایران محسوب می‌شود و مهم‌ترین مکان مذهبی کشور، یعنی حرم امام رضا(ع) در آن واقع شده است. مشهد مقدس سالانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون زائر، توریست و گردشگر از سراسر دنیاست.علاوه بر حرم مطهر امام هشتم(ع)، این شهر مکان‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی متنوعی دارد که باعث شده هم مسافران داخلی و هم گردشگران خارجی از سفر به مشهد استقبال خوبی داشته باشند.
انتخاب هتل یکی از مهمترین گزینه های برای لذت بردن از سفر می باشد . اگر علاقمند به اقامت در هتل های لوکس مشهد هستید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا با هتلهای لوکس و لاکچری مشهد آشنا شوید.

-های-مشهد بهترین هتل های مشهد

هتل مجلل درویشی از بهترین هتل های مشهد

هتل پنج ستاره ممتاز درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله ۴/۱ کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود …ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای و نمای اسپایدار که در تاریخ بهمن ۱۳۹۰ افتتاح گردیده است.

این هتل با داشتن سالن رستوران مجزا ،سالن صبحانه خوری،تالار با کاربری چند منظوره،کافی شاپ واقع در اسپا و فست فود واقع در فضای سبز با ارائه خدمات متنوع پذیرای میهمانان خواهد بود…مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن در مشهد مقدس می باشد…وجود فضای تجاری با معماری تاریخی و ساختار سنتی بازار ۲۰۰ سال پیش شهر مشهد با هدف جذب برترین برندهای روز دنیا و بهترین سوغاتهای سراسر شهر مشهد…وجود بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن با طراحی زیبا از ویژگیهای منحصر به فرد این مجموعه است.

-درویشی بهترین هتل های مشهد

نحوه دسترسی

آدرس :استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
تلفن :۰۵۱۳۸۰۸۰

-درویشی-مشهد7 بهترین هتل های مشهد

امکانات رفاهی هتل مجلل درویشی مشهد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران فضای باز/ رستوران روف گاردن/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
سلامت سفر: ضدعفونی هتل و اتاق ها
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ /زمین بازی/ بیلیارد.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /اتاق مخصوص دیدن تلویزیون(TV ROOM) /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای خیابان /نمای رو به ساختمان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: اتاق بازی
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ سرویس به حرم رایگان /خدمات باربری /پرینتر/ صرافی.

-درویشی-مشهد3 بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد ، در تاریخ ۱۳۸۷ توسط آقای حاج محمود سزاوار پدر صنعت هتلداری ایران پایه گذاری و در شهریور ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. با مساحتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع و ۱۶ طبقه و ۳۵۷ واحد اقامتی پذیرای میهمانان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) می باشد. هتل قصر طلائی در بیست طبقه و زیربنای ۷۰ هزار متر مربع در ۲ فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد.

همچنین با طراحی مجموعاً ۶۱۰ واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع که با تصویر دلنوازی از حرم امام رضا (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم در طبقات مختلف هتل همراه می شود، خاطره ای وصف نشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود به تصویر کشیده است.اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان که در فاصله نزدیکی تا هتل دارند، بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس هتل دسترسی راحت و کم‌هزینه‌ای به دیگر مراکز گردشگری و تجاری شهر ارائه می‌کند.

-قصر-طلایی-مشهد8 بهترین هتل های مشهد

نحوه دسترسی

آدرس :استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
تلفن :۰۵۱۳۸۰۳۸

-قصر-طلایی-مشهد-19 بهترین هتل های مشهد

امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/بانک / آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران فضای باز سنتی / چایخانه سنتی/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ /فوتبال دستی /دوچرخه سواری/ بیلیارد.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای رو به حرم .
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: اتاق بازی/ پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /خدمات پزشکی/دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ سرویس به حرم رایگان /ترانسفر استقبال (رایگان)/خدمات باربری /پرینتر/ خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه آهن.

-قصر-طلایی-مشهد9 بهترین هتل های مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد ، هتلی پنج ستاره ، شیک و مدرن که در خیابان امام رضا (ع) واقع‌شده است. این هتل نوساز با تمامی امکانات خدماتی و رفاهی شیک و مدرن آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران است.هتل الماس ۲ مشهد در اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۵ با ۲۶ طبقه با هدف خدمت گذاری به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، فعالیت خود را آغاز کرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الماس ۲ مشهد متفاوت‌تر از دیگر هتل‌هایی است که در آن اقامت داشته‌اید. شما می‌توانید در عین حالی که در مشهد هستید با طراحی جذاب اتاق‌ها به تمدن‌های دیگر کشورها سفر ‌کنید. از بین اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با سبک معماری تمدن‌های سایر کشورها، نظیر آفریقا، ایتالیا، تایلند، روسیه، هند، ایران باستان و … که هر یک طراحی ویژه و چیدمانی چشم‌نواز دارند. اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید و از یک اقامت فراموش‌نشدنی در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید. اتاق با طرح ایران عهد‌صفوی یکی دیگر از اتاق‌های موجود در هتل است که با تلفیق مدرنیته و سبک تمدن صفویه یک تجربه‌ی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌کند.

-الماس-2-مشهد بهترین هتل های مشهد

نحوه دسترسی

آدرس :استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
تلفن :۰۵۱۳۱۴۱۴

-الماس-2-مشهد-6 بهترین هتل های مشهد

امکانات رفاهی هتل الماس ۲ مشهد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/بانک / آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران گردان/ رستوران روف گاردن /چایخانه سنتی/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ .
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر .
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: اتاق بازی .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ سرویس به حرم رایگان /خدمات باربری /پرینتر/ خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه آهن.

-الماس-2-مشهد3 بهترین هتل های مشهد

هتل مدینه‌الرضا مشهد

هتل مجلل مدینه الرضا، هتل ۵ ستاره مشهد می باشد که با بالاترین کیفیت به مسافران مشهدخدمات می رساند . هتل مدینه الرضا که در فاصله نزدیک حرم (۱۵۰ متر) قرار دارد یکی از بزرگترین هتل های مشهد بوده که با حدود ۴۰۰ اتاق با امکانات کامل و ۵ ستاره کیفیت در خدمت زائرین حرم است.واحدهای اقامتی متنوعی در هتل مدینه‌الرضا موجود است. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و دارای امکانات رفاهی کاملی چون اینترنت، تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، تختخوابهای راحت و استاندارد، میزآرایش، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هستند.

این هتل با چهار رستوران و یک کافی‌شاپ آماده پذیرایی از میهمانان گرامی ‌است. دو رستوران «گل نرگس ۱ و ۲» که فضای وسیعی از طبقه اول را دربرگرفته‌اند با انواعی از لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران گردان «آفتاب» واقع در طبقه دوازدهم در فضایی شیک و دلپذیر میزبان میهمانان خود است. ویژگی منحصر‌به‌فرد این رستوران چشم‌انداز فوق‌العاده رو به گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) بوده که جلوه‌ای خاص به فضابخشیده است. اگر به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارید حتما به رستوران سنتی هتل سر بزنید. در فضای سنتی و زیبای این رستوران می‌توانید از طعم خوش انواع غذاهای اصیل ایرانی لذت ببرید.

-مدینه-الرضا-مشهد بهترین هتل های مشهد

نحوه دسترسی

آدرس :استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
تلفن :۰۵۱۳۳۱۳۶

-مدینه-الرضا-مشهد3 بهترین هتل های مشهد

امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/بانک / اتاق عقد/بانک /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی/رستوران سنتی/ رستوران گردان/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوچه / نمای خیابان نورگیر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی/ مسلط به زبان کردی.
سرگرمی: اتاق بازی .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ خدمات بیدار باش /خدمات پزشکی/دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ترانسفر با هزینه /ترانسفر استقبال (رایگان) /خدمات باربری/ پرینتر/ ترانسفر بدرقه (رایگان).

-مدینه-الرضا-مشهد بهترین هتل های مشهد

هتل سی نور یکی از بهترین هتل های مشهد

هتل سی نور در سال ۱۳۹۳ در ۲۲ طبقه و ۳۰۰ واحد و با امکاناتی نظیر مراکز تجاری و اداری, چندین رستوران با چشم انداز بی نظیر, سالن آمفی تئاتر و همایش, کلوپ ورزشی, سونا و استخر در سه طبقه و کافی شاپ ۲۴ ساعته در فاصله ۱۰۰۰ متری حرم مطهر بنا گردیده است. هتل سی نور مشهد فاصله بسیار کمی با بازار رضا, فرودگاه و سایر مراکز دیدنی شهر مشهد دارد. این هتل یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر مشهد است.
با اقامت در این هتل در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار می‌گیرید. به طوری که با ۱۰ دقیقه رانندگی به حرم می‌رسید. برای خرید هم به بازار رضا، مجتمع تجاری آسمان و بازار هفده شهریور دسترسی بسیار راحتی دارید. برای تفریح و گشت‌و‌گذار هم می‌توانید با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی از پارک کوه‌سنگی و پارک جنگلی طرق دیدن کنید. گفتنی است این هتل چشم‌اندازی زیبا رو به حرم مطهر و نیز شهر مشهد ارائه می‌کند.

-سی-نور-مشهد4 بهترین هتل های مشهد

نحوه دسترسی

آدرس :استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان هفده شهریور، بین ۱۷ شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)
تلفن :۰۵۱۳۳۴۳۸۰۰۰

-سی-نور-مشهد16 بهترین هتل های مشهد

امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران فضای باز / رستوران سنتی / رستوران روف گاردن /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری .
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ /فوتبال دستی /پینگ پنگ/ بیلیارد.
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر پیاده روی/ آلاچیق در محوطه /میز و صندلی.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای رو به حرم/ نمای رو به حیاط / نمای کوچه / نمای خیابان نورگیر .
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/مسلط به زبان ترکی استانبولی.
سرگرمی: اتاق بازی/ پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ سرویس به حرم رایگان /ترانسفر استقبال (رایگان)/پرینتر.

-سی-نور-مشهد12 بهترین هتل های مشهد

هتل قصر یکی از بهترین هتل های مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد در ۱۱ طبقه و مساحت حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع در فاصله ای کمتر از ۸۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد واقع شده است. این هتل در زیباترین خیابان شهر در سال ۱۳۶۷ توسط آقای دکتر علیرضا سزاوار (مالک هتل) افتتاح شد. در فروردین ۱۳۹۱ این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داد و مجددا در خرداد ماه ۱۳۹۳ با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت. هتل قصر در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوریکه تا مراکز خرید و مرکز شهر و مراکز تفریحی کمترین فاصله را دارد.
هتل بین‌المللی قصر یکی از بهترین هتل‌های مشهد است که در شرق این شهر در خیابان امام رضا در محدوده طرح ترافیک واقع شده است؛ خیابانی که منتهی به حرم می‌شود. فاصله هتل بین‌المللی قصر تا حرم امام رضا (ع)، کمتر از ۸۰۰ متر (دو دقیقه با سواری و ۱۰ دقیقه پیاده) و تا فرودگاه بین‌المللی مشهد، ۸٫۳ کیلومتر (۱۷ دقیقه) است. این هتل تا ایستگاه راه‌آهن، ۶٫۵ کیلومتر (۱۴ دقیقه) و تا پایانه مسافربری مشهد، ۴٫۶ کیلومتر (۱۴ دقیقه)‌ فاصله دارد.

-بین-المللی-قصر-مشهد بهترین هتل های مشهد

نحوه دسترسی

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، چهار راه دانش، بین امام رضا ۱۶ و ۱۴
تلفن: ۳۸۰۹۰ ۰۵۱

-بین-المللی-قصر-مشهد10 بهترین هتل های مشهد

امکانات رفاهی هتل قصر مشهد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی/ رستوران سنتی/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر /حمام ترکی/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ /فوتبال دستی/ بیلیارد.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها / ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای خیابان /نمای کوچه.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: اتاق بازی/ پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /خدمات پزشکی / صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر استقبال (رایگان) /پرینتر/ صرافی.

-بین-المللی-قصر-مشهد19 بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های پنج ستاره مشهد کدامند ؟

هتلهای الماس ۲ ، درویش ، هما ۱،قصر طلایی ، قصر الضیافه ، بین المللی قصر ، سی نور ، کوثر ناب ،ضیافه الزهرا ، مدینه الرضا ، نوین پلاس ، هتل جهان ،پردیسان ، ارغوان ، پارک حیات،پارس و… جزء هتل های پنج ستاره مشهد می باشند.

بهترین هتل های چهار ستاره مشهد کدامند؟

هتل های الماس یک ،تارا ، مینو ،اترک ، الماس نوین ، لیان ،کیانا ، مشهد ، آبان ،فردوس ، ایران ،توریست توس ، سلام ،رفاه ،نگین پاسارگادو… از هتلهای چهار ستاره مشهد می باشند.

بهترین هتل های سه ستاره مشهد کدامند؟

هتل های میامی ،آدینا ،پارمیدا، رز درویشی ،رضویه ،تبرک، جم،رضوان ، سهند،تهران ، ایران زمین ، فرهنگ و هنر ،مدائن ،آیران،هلیا، فیروزه توس ، ساوین ، شارستان ، جواهر شرق ، حلما ، منجی ، سی برگ ، سبز و… از هتلهای سه ستاره مشهد می باشند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *