جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین هتل های تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۵ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های تبریز را در این مطلب مورد بررسی و مقایسه قرار خواهیم داد.تبریز ملقب به شهر اولین ها با جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوان، یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران است. یکی از دغدغه های اصلی هر گردشگری، اقامت در هتلی با کیفیت و مناسب است.پس با سیری در ایران همراه باشید تا هتل های پنج ستاره و لوکس این شهر زیبا را با هم مقایسه کرده و بنا به سلیقه تان یکی را انتخاب کنیدو از سفرتان لذت ببرید.

هتل لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک تبریز در تیرماه سال ۱۳۹۵ افتتاح و به بهره برداری رسید. این هتل لوکس و مجهز دارای ۱۴ طبقه و ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت می باشد. ۷ سالن کنفرانس، رستوران و مجموعه های خرید و ورزشی از جمله امکانات و تجهیزات موجود در هتل پنج ستاره کایا لاله پارک می باشد. لازم به ذکر است هتل پارک عضو گروه هتل های زنجیره ای کایا ترکیه می باشد.یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر تبریز است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردارست. در مجاورت پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته و ازمراکز گردشگری همچون پارک ائل گلی، ارگ تبریز، باغ دز کمال، رب رشیدی و غیره فاصله کمی دارد. این هتل همچنین دسترسی راحتی به دیگر مراکز مهم شهر دارد.

هتل کایا لاله پارک بیش از ۲۰۰ واحد اقامتی متنوع مانند لوکس، جونیور، کانکشن، رویال و اتاق ویژه معلولین دارد که مجهز به سیستم تهویه هوا، گاوصندوق الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام هستند. رستوران هتل کایا تبریز (آلاکارت) با سرو غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان است، هم‌چنین کافی‌شاپ هتل کایا با منوی متنوع لحظات خوشی را برای میهمانان این هتل ثبت می‌کند.

کایا2 بهترین هتل های تبریز

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک
تلفن : ۰۴۱۳۱۰۱

کایا26 بهترین هتل های تبریز

امکانات رفاهی هتل لاله پارک تبریز

عمومی: دستگاه ATM /آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد /بانک/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ /رستوران/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن تشریفات/ سالن کنفرانس/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
ورزشی و تفريحی :سالن بدنسازی /استخر/ حمام ترکی/ سونا خشک/ سونا بخار /جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل: ویلچر.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /خدمات باربری/ پرینتر.

کایا14 بهترین هتل های تبریز

هتل پارس ائل گلی یکی از بهترین هتل های تبریز

هتل پارس تبریز ،در طی سال‌های ۷۴ – ۱۳۷۰ طراحی و ساخته شد . پس از یک دوره شش ساله در شهریور ۱۳۸۰ ساختمان آن به پایان رسید ودر ۲۹ اسفند ۱۳۸۰ کار خود را با پذیرش مسافر آغاز کرد. برج اصلی هتل با ۱۷ طبقه و رستوران گردان می‌باشد.

هتل پارس ائل‌گلی هتلی پنج‌ستاره و لوکس در شهر تبریز است. این هتل در منطقه سرسبز و خوش آب‌ و هوای ائل‌گلی واقع شده‌است. نزدیکی به پارک معروف ائل‌گلی موقعیت ویژه‌ای برای این هتل به وجود آورده‌است. با چند قدم پیاده‌روی به این پارک می‌رسید و می‌توانید در محیط سرسبز آن قدم زده و از امکانات تفریحی آن همچون قایق‌سواری در دریاچه لذت ببرید. همچنین با اینکه هتل از شلوغی شهر فاصله داشته، اما به دلیل نزدیکی به مسیرهای اصلی و همینطور‌ای ستگاه مترو دسترسی بسیار راحتی به دیگر نقاط شهر به خصوص اماکن دیدنی و گردشگری ارائه می‌کند. برای مثال با کمتر از ۳۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از مسجد کبود، مقبره‌الشعرا، موزه تبریز، خانه مشروطه و غیره دیدن کنید.

هتل پارس ائل گلی تبریز بهترین هتل های تبریز

آدرس :استان آذربایجان شرقی، تبریز، جاده‌ی ائل گلی، جنب پارک ائل گلی
تلفن :۰۴۱۳۳۸۰۷۸۲۰

هتل پارس ائل گلی تبریز9 بهترین هتل های تبریز

امکانات رفاهی هتل پارس ائل گلی تبریز

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM /آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ بانک /آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران/ رستوران گردان/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن همایش/ سالن کنفرانس/ تالار عروسی.
خارج از هتل: فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ اسپا /سونا خشک /سونا بخار /جکوزی /ماساژ /پینگ پنگ/ بیلیارد.
خاص هتل:ویلچر.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی /دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل پارس ائل گلی تبریز13 بهترین هتل های تبریز

هتل بین المللی شهریار یکی از بهترین هتل های تبریز

هتل شهریار تبریز, مکانی بی نظیر در نوع خویش است که با مجموعه های تفریحی و پذیرائی فرح بخش، فضاهای اقامتی دلخواه ومجلل ومحیطی آرام و در موقعیت ممتاز وزیبای شهر، بسان پناهگاهی خاص ودلربا برای مسافران و میهمانان است که انتظارات آنان را به خوبی تامین می کند. این هتل که در قلب شهر تبریز جای دارد، علاوه بر مکان های اقامتی، مجهز به دو رستوران بزرگ کاکتوس وچشم انداز، تالارهای پذیرائی، اتاق های کنفرانس، بوتیک ها ومغازه هایی با اجناس شیک و مدرن و مجموعه های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان با تایم های آزاد و اختصاصی می باشد.

هتل شهریار یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر تبریز است. این هتل در منطقه معروف ائل‌گلی واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به مراکز دیدنی تبریز دارد. همچنین از مسیر راحت و بی دردسری به مرکز شهر و مراکز اداری و دولتی برخوردار است. به‌علاوه نزدیکی به ایستگاه مترو هم رفت‌و‌آمد به نقاط دیگر شهر را آسان می‌کند.

هتل بین المللی شهریار تبریز26 بهترین هتل های تبریز

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، اول جاده‌ ائل گلی
تلفن :۰۴۱۳۳۲۹۱۴۲۰

هتل بین المللی شهریار تبریز5 بهترین هتل های تبریز

امکانات رفاهی هتل بین المللی شهریار تبریز

عمومی: فروشگاه و غرفه/ دستگاه ATM /آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ بانک/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات لابی/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن آمفی تئاتر /سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
ورزشی و تفريحی:سالن بدنسازی/ استخر /سونا خشک/ سونا بخار /جکوزی/ ماساژ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی /مسلط به زبان ترکی استانبولی/ مسلط به زبان آلمانی.
خدمات: روم سرویس/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی.

هتل شهریار بهترین هتل های تبریز

هتل لاله کندوان تبریز

این هتل ۵ ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های تبریز اتاق‌های سنگی و طبیعی دارد که چشم‌انداز آن‌ها کوه یا رودخانه است و جزو هتل های لوکس تبریز به حساب می‌آید. هتل لاله کندوان ۱۶ اتاق دارد که در دل کوه قرار گرفته‌اند و همان‌طور که حدس می‌زنید برای رسیدن به اتاق‌ها باید از پله بالا بروید، آن‌ هم ۱۸۰ پله. از هتل لاله کندوان تا مرکز شهر تبریز حدود ۵۷ کیلومتر فاصله است.چشم‌انداز کم‌نظیر هتل در کنار تمیزی آن از جاذبه‌های اینجاست که مسافران به آن اشاره کرده‌اند. رستوران هتل هم مانند دیگر فضاهای هتل از جنس صخره و سنگ بوده و در آن می‌توانید طعم خوش انواع غذاهای محلی تهیه شده از مواد تازه را امتحان کنید. کافی‌شاپ هتل هم در فضایی آرام و دلنشین با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز بهترین هتل های تبریز

آدرس: آذربایجان شرقی ، تبریز اسكو – دهكده توريستی كندوان

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز2 بهترین هتل های تبریز

امکانات رفاهی هتل لاله کندوان تبریز

عمومی:روزنامه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن کنفرانس.
خارج از هتل :فضای سبز
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای رو به حیاط
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات: روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش /صبحانه در اتاق/ خدمات تور /فکس /اتاق چمدان /فتوکپی.

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز3 بهترین هتل های تبریز

هتل بین المللی تبریز

هتل بین‌المللی از جمله بهترین هتل های تبریز است که سابقه زیادی هم دارد و از سال ۱۳۵۱ مسافر می‌پذیرد. البته نگران قدیمی‌بودن آن نباشید، چراکه چندباری بازسازی شده که آخرین بار آن در ۱۳۹۵ بوده است. هتل تبریز ۵ طبقه و ۱۳۲ اتاق دارد. این‌ هتل ۴ ستاره، علاوه‌ بر اینکه در مرکز شهر و خیابان امام خمینی قرار گرفته، به ایستگاه مترو و اتوبوس هم نزدیک است. اتاق‌ها گاوصندوق دارند و برای بچه‌ها فضای بازی درنظر گرفته شده است.تمیزی اتاق‌ها، دسترسی راحت و برخورد دوستانه کارکنان از موارد مثبت این هتل است که در نظر مسافران دیده می‌شود. اما نحوه برخورد پذیرش و قدیمی‌بودن وسایل موردپسند بعضی‌ از مسافران قرار نگرفته است.

هتل بین‌المللی تبریز در منطقه تجاری، در قلب شهر تبریز و در خیابان امام قرار دارد. همچنین این هتل به‌راحتی به چهار راه آبرسان و به دانشگاه تبریز دسترسی دارد. مراکز خرید مهمی مانند مرکز خرید اطلس، برج ابریشم، برج شهر، برج بلور و پاساژهای خرید دیگر در فاصله چند دقیقه‌ای از این هتل قرار دارند.
مسجد تاریخی کبود تبریز که به فیروزه جهان اسلام لقب دارد و ارگ تبریز که در گذشته دیوار شهر بوده و امروزه بخشی از دیوار شبستان جنوبی باقی مانده در فاصله ۵ کیلومتری هتل قرار دارند و گردشگران با ماشین در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانند از این گوهرهای تاریخی و فرهنگی بازدید کنند.

هتل بین المللی تبریز 2 بهترین هتل های تبریز

آدرس :استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام، نرسیده به میدان دانشگاه
تلفن :۰۴۱۳۳۳۴۱۰۸۱

هتل بین المللی تبریز بهترین هتل های تبریز

امکانات رفاهی هتل بین المللی تبریز

عمومی:فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ اتاق عقد /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فضای باز.
جلسه و همايش : سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
خارج از هتل : فضای سبز.
ورزشی و تفريحی و: پینگ پنگ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر /نمای فضای سبز /نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی/ مسلط به زبان فرانسه.
خدمات: روم سرویس /لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان /فتوکپی/ خدمات باربری.

هتل بین المللی تبریز 1 بهترین هتل های تبریز

 بهترین هتل های پنج ستاره تبریز کدامند؟

هتلهای پارس ائل گلی ، لاله پارک ، لاله کندوان و هتل بین المللی شهریار هتل های پنج ستاره تبریز هستند.

بهترین هتل های چهار ستاره تبریز کدامند؟

هتل های گسترش ، بین المللی و پتروشیمی چهار ستاره هستند.

هتل های سه ستاره تبریز کدامند؟

هتل های اهراب ، فرید ، کاسپین ، استقبال، آزادی ،سارای و بهبود از هتل های سه ستاره تبریز می باشند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *