رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

بهترین مقاصد سفر در نوروز ۹۶ با توجه به وضعیت فعلی ترکیه!

لینک این مطلب کپی شد!

فرا رسیدن سال ۹۶ و تعطیلات نوروزی یک فرصت بسیار عالی برای مسافرت است، چراکه اکثر کشورها و شهرها در این ایام آب و هوای دلچسب و مطبوعی دارند که اگر خودمانی تر بخواهیم بگوییم باید گفت که هوا هوای سفر است! اگر تصمیم قطعی گرفته اید که برای عید نوروز۹۶ به سفر بروید، به چند نکته باید توجه کنید. اولین چیزی که در سفر اهمیت دارد مقصد سفر است، اینکه بتوانید یک مکان،کشور یا شهر توریستی، زیبا و خوش آب و هوا را برای سفر در نوروز انتخاب کنید کار سختی است به همین دلیل در این مطلب به شما چندین مقصد در داخل و خارج از ایران به شما معرفی خواهیم کرد که بهترین مقاصد سفر در نوروز ۹۶ هستند.
شما در انتخاب نوع سفرتان اختیار دارید ، اینکه بطور شخصی و یا از طریق تور و آژانس های مسافرتی که خدمات متفاوت را ارائه می کنند، سفر کنید. اگر از تغییرات قیمت آژانس های مسافرتی و هتل ها مطلع باشید، می توانید با صرف هزینۀ مناسب سفری دلچسب را تجربه کنید. کاهش قیمت‌ها از جانب هتل‌ها بسیار اتفاق می‌افتد و تخفیف‌های عمده و ویژه‌ای را برای آژانس‌ها منظور می‌کنند. این اتفاق‌ها معمولا زمانی رخ می‌دهد که از مسافران کشورهای دیگر این شهرها کاسته می‌شود و هتل‌ها برای پر کردن اتاق‌های خود به آژانس‌ها تخفیفات ویژه ای می‌دهند و این باز هم مژده ای برای کاهش هر چه بیشتر هزینۀ سفرتان است.

یکی از مکان هایی که میتواند از بهترین مقاصد سفر در نوروز ۹۶ باشد تور ارمنستان است. ارمنستان یکی از کشور های همسایه در شمال ایران است که هر سال در نوروز یا فصل تابستان تعداد زیادی از ایرانیان از طریق مرز هوایی و زمینی روانه این کشور می شوند تا یک سفر نه چندان خارجی را تجربه کنند. ارمنستان یک شهر تاریخی بسیار زیبا و مملو از کلیساهای گوناگون می باشد. مناظر طبیعی این کشور شامل جنگل های سرسبز، دریاچه های دوست داشتنی و دشت های پهناور است اما بهترین چیز در مورد ارمنستان، خود مردم ارمنستان هستند، آنها مردمانی بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و خیلی خوب گردشگران را هدایت و راهنمایی می کنند. ارمنستان دارای آب و هوای معتدل بوده و به عنوان یک کشور آفتابی شناخته می شود.

%da%af%d8%b1%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86 بهترین مقاصد سفر در نوروز 96 با توجه به وضعیت فعلی ترکیه!

دومین مقصد سفرهای خارجی در نوروز تور گرجستان در شهر تفلیس است که بزرگترین شهر گرجستان می باشد. رودی به نام متکواری از وسط این شهر عبور می کند. تفلیس به علت قرار گرفتن در محل تلاقی راههای مهم همیشه دارای اهمیت بوده و همین ویژگی‌ها سبب گسترش و توسعه شهر شده است.

%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86 بهترین مقاصد سفر در نوروز 96 با توجه به وضعیت فعلی ترکیه!

سومین مقصد گردشگری در نوروز شهر مشهد است که از وجود حرم امام رضا(ع) بهره میبرد و به عنوان پایتخت مذهبی ایران شناخته میشود و به همین دلیل است که سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی تور مشهد را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب میکنند.به خاطر داشته باشید که مهمترین چیزی که در سفر به مشهد اهمیت دارد انتخاب هتلی خوب از بین هتل های مشهد برای اقامت است بنابراین قبل از سفر حتما در انتخاب هتل نهایت دقت را انجام دهید.

%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af بهترین مقاصد سفر در نوروز 96 با توجه به وضعیت فعلی ترکیه!

و در آخر یکی از بهترین مکان هایی که مطلوب ترین آب وهوا را در ایام عید دارد جزیره کیش است. این جزیره یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش در شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» میشناختند. این جزیره سالانه بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *