رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستوران های فشم

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ آذر ۱۳۹۷

تهران که رستوران زیاد دارد، ولی آخرهفته‌ها خیلی‌ها دل‌شان می‌خواهد از شهر بیرون بزنند و در جایی خوش آب و هوا غذا بخورند، بادی بیاید و رودخانه‌ای بگذرد و تختی باشد که رویش راحت لم بدهند و خوش باشند. مثلا کجا بروند؟ فشم در ۲۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت.

رستوران باغ بهشت
این رستوران از رستوران‌های اسم و رسم دار فشم است، خیلی‌ها معتقدند بهترین نیست ولی جزو خوب‌ها به حساب می‌آید.رستوران باغ بهشت در یک باغ طبقاتی قرار گرفته و در محوطه‌اش آلاچیق‌های شیشه‌ای هم هست. توی سایت این رستوران نوشته شده بیست سال قدمت دارد و چای زغالی جزو جاذبه‌های آن.
اما آنهایی که تجربه غذا خوردن در باغ بهشت را داشته‌اند درباه‌اش چه می‌گویند؟ خیلی‌ها از آلاچیق‌های شیک، تخت‌های بزرگ و فضای قشنگش تعریف کرده‌اند و گفته‌اند به نسبت پولی که می‌دهید غذای خوب و باکیفیتی هم می‌خورید، ولی وقت‌هایی که رستوران شلوغ است، سرویس دهی خوب انجام نمی‌شود، برای پیدا کردن جای پارک با مشکل مواجه‌اید و باید زیاد منتظر آسانسور بایستید.

از اینها که بگذریم باید در باغ بهشت چی بخوریم؟ فیله کباب، کباب کوبیده و جوجه کباب و کباب بختیاری مورد تایید بسیاری بوده.

آدرس: ابتدای جاده فشم، اولین رستوران، سمت چپ، رستوان باغ بهشت

-بهشت بهترین رستوران های فشم

رستوران سفیر

اگر دنبال رستوران خانوادگی مناسبی هستید، این رستوران جزو خوب‌های فشم است. این نظری‌ست که درباره این رستوران می‌دهند. شما برای نشستن سه انتخاب دارید: فضای باز، سالن و بالکن که مشرف به جاده و رودخانه است، اگرچه در روزهایی که شلوغ است، سخت می‌شود در فضای بیرون جای خالی پیدا کرد.
منوی متنوع این رستوران از نقاط قوتش است، اما برخی معتقدند قیمت‌ها در رستوران سفیر خیلی بالاست و این فقط مشکل این رستوران نیست و قیمت‌ها در بقیه رستوران‌ های فشم هم به این شکل است.
از زیتون پرورده و ماست کوزه‌ای این رستوران زیاد تعریف می‌شود، به اضافه ماهی و کباب جوجه بی‌استخوان و جوجه کباب و کباب لاری. در روزهای آخر هفته هم باقالی پلو با ماهیچه در سفیر سرو می‌شود. رسم چای و قلیان و نان داغ در این رستوران هم مثل بقیه رستوان‌های منطقه برقرار است.
آدرس: کیلومتر ۳ جاده فشم

-سفیر بهترین رستوران های فشم

رستوران بابا کوهی

این رستوران جزو رستوران‌های سنتی فشم است، داخلش کاملا سنتی‌ست و بیرونش را امروزی کرده‌اند. رستوران سنتی باباکوهی که مثل بیشتر رستوران‎های منطقه، صبحانه هم می‌دهد، از بهترین رستوران های فشم است.بی بی و دایی رستوران باباکوهی را اداره می‌کنند و به عقیده خیلی‌ها مهربان و دست و دلبازند و چای و قلیان مجانی هم می‌دهند. آش، دیزی بزباش و جوجه سبزیجات این رستوران مورد تایید مشتریان بوده است.

آدرس: کیلومتر ۵ جاده فشم

-کوهی بهترین رستوران های فشم

رستوران کاکتوس

امکان غذا خوردن در کنار رودخانه از جذابیت های رستوران کاکتوس است. این رستوران هم منوی صبحانه دارد و از حلیم‌هایش تعریف می‌کنند. سرویس دهی ضعیف، جزو انتقادات در مورد کاکتوس است.کاکتوس، جزو باسابقه‌های این منطقه است و اگر خواستید در اینجا غذا بخورید کباب کوبیده نگینی، شیشلیک، جوجه کباب و کباب برگش را امتحان کنید. آخر هفته‌ها این رستوران هم مثل بیشتر رستوران‌های منطقه شلوغ می‌شود.

آدرس: نزدیک میدان فشم

-کاکتوس بهترین رستوران های فشم

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    البته قبلا برخوردشان مناسب نبود ولی جدیدا خیلی بیشتر دقت کرده و بیشتر مشتری مدار هستند

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    رستوران باغ بهشت قیمت غذاهاش خیلیییی بالاست ولی هم فضای خیلی خوب و دنجی داره هم غذاهاش خیلی خوشمزه است، بعد از غذا هم می تونید چای سفارش دهید که همراه با سماور براتون میاره و خیلی مزه میده ، اصلا تذکر نمیده که بلند بشید البته اگه رستوران تخت خالی داشته باشه، نداشته باشه و از قبل رزرو کرده باشید دیگه هیچ مشکلی نیست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *