رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ آبان ۱۴۰۰

بهترین رستوران های تهران با روف گاردن

لینک این مطلب کپی شد!

سالهاست که کافه ها و رستورانهایی بر فراز ساختمانها با طراحی های بی نظیر ایجاد شده است . تا علاوه بر چشم اندازی زیبا و دلنشین لحظات خوشی در کنار عزیزان داشته باشیم . در این روزهای کرونایی که برای رعایت پروتکل های بهداشتی مردم بیشتر به سمت رستورانهایی با فضای باز هستند ، رستورانهای روف گاردن طرفداران زیادی پیدا کرده است .در این مطلب بهترین رستوران های تهران با روف گاردن تا بهتر رستوران دلخواهتان را انتخاب کنید .

[downloads ids=”308666″ columns=”1″]

رستوران روف تاپ گریل

رو زمین دنبال این رستوران نگردین چونکه روف تاپ گریل روی بام هتل طوبی هست. این رستوران یه جای فوق العاده س برای صرف یه وعده غذایی در آرامش و لذت بردن از یه فضای خاص. فضای رستوران به خاطر نورپردازیش انرژی خاصی داره، نور بنفش داخل سالن، به همراه نور طلایی دیوارا و مشعل ها به همراه موزیکی خاص، ترکیبی از آرامش و هیجان رو به شما می ده. منوی غذا برای کسایی که شکمو هستن خیلی وسوسه انگیزه. میشه گفت هیجان انگیزترین قسمت منو، پیش غذاهاس که شامل سالادها ، پیش غذاهای گرم و سرد می شه. نکته جالب اینه که سالادا رو سر میز واستون درست می کنن. غذاهای این رستوران فوق العاده خوشمزن. کنار رستوران کافی شاپ هم داره که علاوه بر تنقلات و آبمیوه و قلیون می تونین غذا هم سفارش بدین البته منوی رستوران با منوی غذای کافی شاپ با هم فرق می کنند.

آدرس : تهران ، ولیعصر، بالاتر از ظفر، خیابان ناصری، شماره ۱۷، هتل آپارتمان طوبی

 

رستوران گریل گاردن

رستوران گریل گاردن، رستوران با موسیقی زنده در شمال تهران، یکی از رستوران های روباز در تهران است که فضایی باز و زیبا همراه با جای راحت پارک دارد. گرین گاردن از رستوران های تهران با موسیقی زنده است. غذاهای گریل شده طعم و بوی خاصی دارند، این طعم و بوی خاص، طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. اگر به علاقه‌مند به غذاهای گریل شده هستید، می توانید آن را در یک رستوران با فضایی شیک در کنار عزیزانتان میل کنید.

آدرس : تهران خیابان گاندی جنوبی، نبش کوچه ترابنده، روبروی آنتن شبکه دو، هتل بیمارستان گاندی

رستوران گریل گاردن تهران

رستوران روف سنتر

آدرس :تهران سعادت آباد، بلوار فرحزادی، نبش گلستان یکم، پلاک ۷۵

روف سنتر

کافه رستوران ریوان

آدرس :تهران، بلوار فردوس شرق، سر وفا آذر، پاساژ آیریک سنتر، طبقه ۶، پلاک ۴۰۱

کافه ریوان تهران

رستوران کاپیتان لانژ

آدرس :تهران – خیابان پاسداران – نبش کوچه نگارستان دهم

کاپیتان لانژ

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *