جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برپایی جشنواره ها ظرفیتی برای افزایش گردشگران است

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ مرداد ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سید محمد کاظم خلدی نسب شامگاه چهارشنبه درمراسم آغاز بکار جشنواره سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری در گرگان اظهار داشت: با تبلیغات ظرفیت های گردشگری ایران به دیگر کشورها معرفی و این باعث افزایش ورود گردشگران به کشورما شده است.
وی گفت: یکی از موضوع هایی که گردشگران تاکید دارند وجود تنوع غذایی در ایران است و چنین ظرفیتی باعث شده تا آنان کشورما را در ردیف نخست کشورهای گردشگری دنیا قلمداد کنند.
خلدی نسب همچنین حضور در جشنواره سفر ایرانی – فرهنگ گردشگری در گرگان را توفیق دانست و گفت: این جشنواره یکی از ظرفیت‎های بالقوه برای ایجاد جاذبه گرشگری و تنوع غذایی در استانهای شمالی است، این مناطق ظرفیت فراوانی برای جذب گردشگر خارجی و داخلی دارد.
به گزارش ایرنا برای نخستین بار جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری در گلستان شامگاه چهارشنبه با حضور هنرمندان و شرکت کنندگانی از چهار استان کشور در گرگان آغاز به کار کرد.
در این جشنواره که به مدت سه روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان دایر است، هنرمندان استانهای گلستان، مازندران، گیلان و قزوین در قالب نمایشگاه و پخت انواع غذاهای سنتی و محلی ایرانی شرکت کرده اند.
این جشنواره در ۴ بخش پیش غذا، غذای اصلی، دسر و دم نوش ها و نوشیدنی های سنتی و بومی و محلی در حال برگزاری است.
استان گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام مختلف با آداب و رسوم گوناگون هستند.

جشنواره برپایی جشنواره ها ظرفیتی برای افزایش گردشگران است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *