جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازار امام رضا اهواز

تاریخ بروزرسانی :
۱ بهمن ۱۳۹۸

یکی از مراکز خرید طبقاتی در شهر اهواز بازار امام رضا اهواز می باشد که در سال ۱۳۸۳ توسط مسئولین وقت افتتاح و به بهره برداری رسید . این بازار از بهترین و به روز ترین بازارهای اهواز است که تنوع کالایی بالایی دارد و همه شهروندان و گردشگران اهواز می توانند وسایل مورد نیاز خود را از این مرکز خرید تهیه نمایند در ضمن این بازار بهترین مکان برای خرید جهیزیه برای نوعروسان نیز می باشد .معماری این مجموعه به شیوه ی جالبی در پلان آن اجرا شده است. ابتدا در قسمت ورودی پلازا و بعد به درب اصلی می رسیم، لابی مرکزی با تاکید بر ورودی اصلی قامتی بلند تر از دیگر جداره های ورودی دارد. در جداره ی بیرونی شاهد رواقی هستیم که خود فرصت شغلی ایجاد کرده است. نمای بنا ترکیب سنگ و شیشه می باشد و در شب دارای نورپردازیست.

بازار امام رضا اهواز بازار امام رضا اهواز

مرکز خرید امام رضا اهواز دارای ۵ طبقه می باشد که برای خرید مواد غذایی می توانید به طبقه ی زیرزمین مراجعه کنید. در طبقات دیگر که اختصاص داده شده اند به فرش و لوازم منزل فروشگاه ها با ابعاد قابل توجهی به چشم می خورند. در بازار امام رضا، هر طبقه مختص یک حرفه و شغل گوناگون است به شرح زیر :

طبقه ی منفی یک : مواد غذایی و محصولات بهداشتی
طبقه ی همکف، اول و دوم : انواع فرش ها، پادری، قالیچه و …
طبقه ی سوم : مبلمان و تابلو فرش
طبقه ی چهارم : سرویس خواب، تشک و انواع میز
طبقه ی پنجم : چینی و بلور، لوازم آشپزخانه، پوشاک، لوازم خانگی، محصولات کودک و نوزاد، کیف و کفش

بازار امام رضا اهواز3 بازار امام رضا اهواز

بازار طبقاتی امام رضا اهواز در بخش تجاری خود غرفه های فعال در زمینه های پوشاک زنانه و مردانه، چینی و بلور، فرش، تابلو فرش، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، سیسمونی و اسباب بازی، مواد غذایی، محولات آرایشی و بهداشتی و … دارد. بازار فرش امام رضا اهواز دارای انواع فرش های بروز و متنوع برای خرید کلی و جهیزیه نو عروسان می باشد.با توجه به طبقه بندی و تخصصی سازی بازار می توان از هر قسمت و طبقه موارد مورد نظر را تهیه کرد و نیاز به گشتن در تمام مجتمع را ندارد و این یک ویژگی خوب تلقی می شود. پشتیبانی از لوازم خریداری شده چه در قسمت حمل و نقل و … بر عهده بازار و واحد های فروش می باشد.

بازار امام رضا اهواز2 بازار امام رضا اهواز

بازار مبل امام رضا اهواز دارای امکانات قابل توجه و چشم گیری است که می توان به سوپر مارکت، شعب بانک های گوناگون، پارکینگ، لابی مرکزی و … اشاره کرد. بازار امام رضا هرروزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب در اختیار شماست.

نحوه دسترسی به بازار امام رضا

آدرس  : خوزستان، اهواز، تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی

 

بازار امام رضا اهواز1 بازار امام رضا اهواز

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *