جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

امکانات تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان اسفراین در نوع خود بی نظیر است.

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۷ – به گزارش سپهر آئین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهندس مهدی عابدی اظهار داشت : با گذشت زمان ، سال به سال بر حجم سفرهای نوروزی افزوده می شود و این مستلزم آن است که ما آمادگی بیشتری در شهرستان برای پذیرایی هر چه مناسبتر از مسافرین عزیز داشته باشیم.
وی با بیان این مطلب که سفرهای نوروزی سنت های بسیار خوبی هستند اظهار داشت : سفر در آفاق و انفس مورد تاکید است و انسان در سفر صاحب تجربه می شود و سفر باعث افزایش نشاط و شادابی در زندگی خانوادگی و فردی افراد می شود.
مهندس مهدی عابدی ادامه داد: سفرها باید بی خطر ، آرامش بخش و بدون دغدغه باشند لذا از وظایف مسئولین یکی ایجاد آرامش و ایجاد زمینه های لازم برای سفر خوب مسافرین عزیز است.
وی با تاکید بر اهمیت سفرهای نوروزی افزود: دستگاههای فرهنگی همچون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید فضای شهر را به گونه ای فراهم سازند که شهر اسفراین بیش از پیش به سایر نقاط کشور معرفی گردد. ما میتوانیم حتی در ورودی های استان با معرفی شهرستان مسیر مسافران را به سمت شهرستان منحرف سازیم و این بهترین فرصت است که ما از محل هزینه های مسافران در طول مدت سفر و اقامتشان سهم شهرستان را افزایش دهیم . ما نقاط تفریحی، اماکن زیارتی، و اماکن تاریخی همچون شهر تاریخی بلقیس را داریم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن به عنوان ارگ دوم بم نام بردند، که یکی از بزرگترین بناهای خشتی و گلی در کشور است.
قابل ذکر است تشکیل کمیته های ستادی ، معرفی روئسای کمیته ها و شرح وظایف ، طرح پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای میزبانی هر چه باشکوه تر از مسافران نوروزی از دیگر موارد مطروحه جلسه است .
SAN2014 02 26 20 49 00 818 امکانات تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان اسفراین در نوع خود بی نظیر است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *