رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ فروردین ۱۳۹۷

اقتصاد گردشگری می تواند چهارمحال و بختیاری را متحول کند

لینک این مطلب کپی شد!

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه اقتصاد گردشگری می تواند این استان را در آینده ای نزدیک از نظر اقتصادی متحول کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ اقبال عباسی تأکید کرد: با برنامه ریزی و تدوین سند جامع گردشگری زمینه ورود گردشگران به چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری بین دو استان صنعتی اصفهان و خوزستان قرار دارد و می تواند بخش عمده ای از گردشگران این دو استان را پوشش دهد.

عباسی تصریح کرد: گردشگران خارجی که برای دیدن آثار تاریخی به اصفهان سفر می کنند می توانند از جاذبه های طبیعی چهارمحال و بختیاری در نزدیکترین نقطه به اصفهان دیدن کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به گرمای هوا در جنوب ایران در طول سال بیان داشت: از سوی دیگر وجود هوا پاک و طبعیت بکر استان نیز فرصت لازم برای ورود گردشگران خوزستانی را به این استان فراهم کرده است.
 اقتصاد گردشگری می تواند چهارمحال و بختیاری را متحول کند

وی اضافه کرد: با توسعه راه ها و هموار شدن مسیرهای منتهی به چهارمحال و بختیاری اکنون این استان می تواند یکی از قطب های مهم گردشگری طبیعی در فلات مرکزی ایران باشد.

عباسی فرهنگ و اصالت مردم چهارمحال و بختیاری را بی نظیر دانست و عنوان داشت: مردم استان از دیرباز مهمان نواز بوده و این فرهنگ زمینه جذب گردشگران را در نوروز و طول سال فراهم کرده است.

وی در خصوص زمینه سازی امنیت مسافران در چهارمحالو بختیاری اظهار کرد: امنیت گردشگران در سطح جاده ها و مراکز تفریحی و گردشگری به خوبی از سوی پلیس فراهم شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *