جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامت در هتل‌های ۵ ستاره وان را تجربه کنید

تاریخ بروزرسانی :
۹ اسفند ۱۴۰۱

وقتی صحبت از سفرهای خارجی می‌شود اکثر ما ایرانی‌ها اولین انتخاب خود را کشور ترکیه قرار می¬دهیم. این کشور به دلیل نزدیکی به کشور ما ایران و همچنین داشتن قرابت‌های فرهنگی می‌تواند بهترین گزینه برای سفرهای خارجی ما ایرانی‌ها باشد. برای گردشگرانی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شوند وان ترکیه به‌عنوان یکی از چندمین مقصد گردشگری به‌شمار می‌آید. این شهر به دلیل اینکه در نزدیکی مرز ایران و ترکیه واقع شده و برای ایرانی‌ها حکم یک سفر داخلی با جذابیت‌های خاص را دارد. مسافران بسیاری ترجیح می‌دهند در این سفر به وان از اقامتگاه‌های مجهز و با امکانات بسیار استفاده کنند. بنابراین به دنبال هتل‌ های ۵ ستاره وان مثل هتل الیت ورلد وان هستند. اگر شما هم چنین انتخاب را دارید با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های ۵ ستاره وان را به شما معرفی کنیم:

هتل وان اقامت در هتل‌های 5 ستاره وان را تجربه کنید

هتل الیت ورلد وان | Elite World Van

هتل الیت ورلد وان یکی از چندین هتل ۵ ستاره شهر وان ترکیه است. این هتل در خیابان ماراش قرار دارد که با اتاق‌هایی با معماری کلاسیک و بزرگ میزبان گردشگران است. از امکاناتی که داخل هر اتاق این هتل وجود دارد می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و مینی بار، حمام خصوصی، دستمال توالت، حوله، وان یا دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، وان حمام، کمد لباس، ساعت زنگدار، کتری برقی اشاره کرد. هتل الیت ورلد وان یکی از بهترین هتل‌های لوکس شهر وان است.
بنابراین اگر به دنبال اقامت همراه با بهره‌مندی از امکانات رفاهی و خدماتی هستید می‌توانید این هتل را انتخاب کنید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل مربوط به اتاق‌های مخصوص عروس و دامادها است. اگر به دنبال جایی مناسب برای خاطره ساختن از روزهای اول زندگی و ماه عسل هستید حتما به هتل الیت ورلد وان سری بزنید، مطمئنا با دیدن فضا و امکانات این هتل نظر شما برای اقامت در آن جلب می‌شود.

این هتل با داشتن امکانات تفریحی و رفاهی می‌تواند نظر هر مسافری را جلب کند. نمای داخلی و خارجی هتل طوری طراحی شده است که در هنگام ورود تصور می‌کنید به یک کاخ وارد شده‌اید.
از سایر امکانات هتل نیز موارد زیر قابل ذکر است:
● سالن بدنسازی
● استخر سرپوشیده
● جکوزی و سونا
● اینترنت وای فای پرسرعت رایگان

هتل وان 1 اقامت در هتل‌های 5 ستاره وان را تجربه کنید

هتل دابل تری بای هیلتون وان | DoubleTree by Hilton Hotel Van

در کنار هتل الیت ورلد وان از دیگر هتل‌های ۵ ستاره وان می‌توان به هتل دابل تری بای هیلتون اشاره کرد. این هتل از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا به‌شمار می‌آید که در کشورهای مختلف می‌توان نمونه‌های آن را دید. جالب است بدانید که این هتل را می‌توانید در چندین کشور دیگر نیز پیدا کنید، چرا که این هتل دابل تری بای هیلتون از بهترین هتل‌های زنجیره‌ای وان به‌شمار می‌آید.
زمانی که وارد این هتل مجلل می‌شوید آنچه چشم شما را خیره می‌کند معماری و وسایل فوق لوکس این هتل است. در واقع شما نه به یک هتل؛ بلکه به یک عمارت زیبا وارد می‌شوید. لازم به ذکر است که هتل دابل تری بای هیلتون در ۶ طبقه ساخته شده و فاصله آن تا استادیوم آتاتورک تنها ۷ کیلومتر است.
از دیگر ویژگی‌های این هتل نزدیکی آن به ساحل دریاچه وان است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد شامل موارد زیر می‌شود:
● باشگاه بدنسازی
● مرکز بهداشتی
● اسپای
● برگزاری کنفرانس یا عروسی
● کتابخانه
● سالن ورزش
● فیتنس
● استخر
● حمام ترکی
● سونا
● جکوزی
● خدمات ماساژ

هتل وان 2 اقامت در هتل‌های 5 ستاره وان را تجربه کنید

 

هتل کنفوریوم وان | The Conforium Hotel Van

هتل کنفوریوم وان یکی دیگر از هتل‌ های ۵ ستاره شهر وان است که در فاصله ۷۰۰ متری استادیوم آتاتورک و ۵ کیلومتری فرودگاه وان ساخته شده است. این هتل با داشتن ۷۸ اتاق مجهز میزبان گردشگران است. مسافران این هتل می‌توانند از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، کمد لباس، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، وای فای رایگان در هر اتاق بهره‌مند شوند.

دیگر امکانات این هتل عبارتند از:
● مرکز تناسب اندام و بار
● مرکز اسپا و سلامتی
● آبگرم
● حمام و سونا
● استخر سرپوشیده

چطور در وان هتل رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل در وان کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. فرقی نمی‌کند هدف شما رزرو هتل الیت ورلد وان باشد یا هتل‌ های ۴ ستاره وان، شما می‌توانید تنها با چند کلیک و انتخاب خدمات مورد نیاز و و همچنین انتخاب روزهایی که قصد ماندن در این شهر را دارید اقامتگاه خود را انتخاب کنید. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت می‌توانید نظر مسافران دیگر از انتخاب و اقامت در این هتل را نیز بخوانید و انتخاب آگاهانه‌تری را داشته باشید.
مهمترین نکته در سفر به شهر وان انتخاب زمان مناسب برای سفر است. این شهر به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی دریاچه وان در فصل سرما می‌تواند آزاردهنده باشد و همچنین در فصل گرما ممکن است آب و هوای شرجی آن مسافران را کلافه کند. از این رو بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا بهار و پاییز است. اگر شما هم می‌خواهید در این فصل به این شهر سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم قبل از راهی شدن هتل خود را رزرو کرده تا با خیالی آسوده سفر خود را آغاز کنید. فلای تودی مرجع ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل وان با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد