رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

اقامتگاه بوم گردی جیرا

اشتراک گذاری

اقامتگاه بوم گردی جیرا یکی از اقامتگاههای شهر رامیان است که در مرکز این شهر واقع شده است .مساحت این اقامتگاه حدودا ۳ هکتار و ظرفیت آن ۳۸۰ نفر و۱۰۰ نفر امکان اسکان دارد و به عنوان بزرگترین اقامتگاه بومگردی در استان گلستان شناخته شده است .اقامتگاه بوم گردی جیرا دارای ۱۰ واحد اقامتی، شامل ۳ واحد دو خوابه ۹۰ متری و ۱۲۰ متری و ۷ واحد یک خوابه ۳۵ و ۵۰ متری می باشد. ظرفیت واحد های یک خوابه، ۴ الی ۸ نفر و ظرفیت واحد های بزرگ ۱۰ الی ۱۵ نفر می باشد. تمامی واحد ها کف خواب بوده و دارای امکاناتی نظیر توالت ایرانی، فرنگی، حمام، آشپزخانه مجهز، اسپیلیت، شومینه هیزمی می باشند.

اقامتگاه بوم گردی جیرا اقامتگاه بوم گردی جیرا

اقامتگاه بوم گردی جیرا دارای ۲ سالن غذا خوری می باشد که در آشپزخانه آن انواع غذاهای محلی نظیر ته چین سیب زمینی، ته چین گوشت خام، ته چین کشمش، ته چین سبزی، خورشت سلوف سرو می شود. علاوه بر آن، کباب پز ذغالی نیز برای پخت جوجه کباب، شیشلیک و سایر کباب ها در محوطه قرار دارد. مهمانان عزیز این خانه ی بومی می توانند در وعده های غذایی، از نان داغ محلی که در تنور اقامتگاه طبخ می شود، استفاده کنند و لذت ببرند.

اقامتگاه بوم گردی جیرا اقامتگاه بوم گردی جیرا

از جاهای دیدنی رامیان می توان به قلعه میران که در جنوب غربی این شهر قرار دارد اشاره کرد . همچنین این شهرستان دارای طبیعت بکر و زیبا و آبشار های بسیار است که گردگشران زیادی را به سوی خود می کشانند. آبشار سرخه کمر، آبشار پشمکی، آبشار جوزک و آبشار های زیبای شیر آباد برخی از این آبشار ها هستند. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی که در مسیر آبشار های شیر آباد قرار دارد، غار دیو سفید می باشد.

نحوه دسترسی به اقامتگاه بوم گردی جیرا

آدرس: استان گلستان ، شهر رامیان ، جنب باغ تاشته

اقامتگاه بوم گردی جیرا اقامتگاه بوم گردی جیرا
اقامتگاه بوم گردی جیرا اقامتگاه بوم گردی جیرا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *