جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار

تاریخ بروزرسانی :
۵ اسفند ۱۳۹۷

اقامتگاه بوم گردی قصر شیرین در روستای کوشک از توابع شهرستان گرمسار استان سمنان، واقع شده است. اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار قدمتی ۸۰ ساله دارد و در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ متر و زیر بنای ۲۵۰ متر‌مربع با خشت خام منطبق با معماری خانه‌های روستایی بنا شده است. حیاط بزرگ، باغچه‌های سرسبز، حوض‌های آب و اجاق هیزمی از ویژگی‌های این مجموعه سنتی می‌باشد. اقامتگاه قصر شیرین دارای ۴ اتاق اقامتی و یک سالن بزرگ (به ظرفیت ۲۶ نفر) برای پذیرایی از تورها می‌باشد.بصورت مجموع اقامتگاه سنتی قصر شیرین می‌تواندبا غذاهای محلی، پذیرای ۴۰ گردشگر باشد. از جاذبه‌های نزدیک به خانه سنتی قصر شیرین می توان به کوه اژدها، آبشار نمکی، آب انبار گرمسار و منطقه گردشگری رامه اشاره کرد.

 

درباره اقامتگاه

این خانه بومی با دارا بودن ۳ باب اتاق چهار نفره و یک سوئیت در مجموع می تواند پذیرای ۴۰ گردشگر باشد. ۴ توالت ایرانی و ۲ توالت فرنگی به صورت مشترک برای اتاق ها تعبیه شده است ، داخل سوئیت سرویس بهداشتی مستقل وجود دارد، همه ی اتاق ها به صورت کف خواب هستند. لازم به ذکر است امکان سرو انواع غذا های محلی و سنتی با مواد اولیه کاملا بومی و ارگانیک نیز در این بوم گردی فراهم شده است ولی امکان پخت و پز مستقل برای گردشگران عزیز وجود ندارد. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در اقامتگاه سنتی قصر شیرین می توان به پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور های گردشگری اشاره کرد. سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق ها نیز اسپیلیت و بخاری گازی می باشد.

جاذبه های نزدیک اقامتگاه

جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری زیادی مثل کوه اژدها، آبشار نمکی، آب انبار گرمسار و منطقه گردشگری رامه در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارند که موجب رونق صنعت اکوتوریسم این منطقه شده است.

درباره گرمسار
این شهر در استان سمنان واقع شده و جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادی همچون کاروانسرای شاه عباسی، موزه صنایع دستی و اقوام، مجموعه سیاه کوه، کاروانسرای تاریخی عین الرشید، آب انبار گرمسار، کاروانسرای قدیمی قصر بهرام، بازارچه صنایع دستی، موزه علم و صنعت، تپه ملک آباد، قلعه استوناوند و تپه غول آباد دارد که همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند و موجب رونق صنعت اکوتوریسم این منطقه شده است. از جمله صنایع دستی این شهر می توان به سفال گری، منبت کاری، جاجیم بافی، قالی بافی، گلیم بافی و خرجین بافی اشاره کرد.

آدرس:استان سمنان ، شهر گرمسار ، روستای کوشک، کوچه شهید حجت الله شیرین بیان، انتهای نسترن ۲، بوم گردی قصرشیرین

تلفن :۰۹۱۲۳۰۲۱۷۵۲ شیرین بیان

اقامتگاه بومگردی قصر شیرین اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار

اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار

اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار1 اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار

اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار2 اقامتگاه بومگردی قصرشیرین گرمسار

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *