جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی سندی فومن

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی سندی فومن از دیدگاه صنعت و توریسم این اقامتگاه تفریحی و گردشگری تو شهر فومن، در دل جنگل و پای کوه هست. چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد و دارای امکانات کامل برای مسافران عزیز هم هست. فومَن یکی از شهرهای استان گیلان و مرکز شهرستان فومن است.این مجموعه تفریحی و اقامتی در منطقه‌ای خوش آب و هوا در محیطی زیبا و آرام واقع است. اقامتگاه بومگردی سندی فومن ۸ سوییت جهت اسکان مسافران و گردشگران عزیز دارد. علاوه بر استراحت در این مکان آرام می‌توان از محوطه دنج اطراف لذت برد.

اقامتگاه بومگردی سندی فومن در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجتمع در شهر توریستی ماکلوان و در قلب طبیعت سرسبز  گیلان واقع است که فاصله مجتمع اقامتی سندی تا شهر فومن حدود ۱۵ کیلومتر می باشد. مجتمع اقامتی سندی ماکلوان شامل ۴ بلوک به هم چسبیده است که هر بلوک دارای یک طبقه و ۲ واحد اقامتی است. فاصله حدود ۱۷ کیلومتری این مجتمع تا شهر تاریخی ماسوله نیز مزیت دیگر اقامت در این مجموعه است. قابل توجه مهمانان گرامی، مجتمع اقامتی سندی فاقد آسانسور است و ورودی واحدهای طبقه همکف دارای ۵ پله و واحدهای طبقه اول دارای ۱۵ پله می باشد.
دراقامتگاه بومگردی سندی فومن پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
شایان ذکر است این مجتمع در شهر ماکلوان و در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری از شهر فومن قرار دارد.

آدرس:فومن،جاده ماسوله

9676 3 اقامتگاه بومگردی سندی فومن

9677 2 اقامتگاه بومگردی سندی فومن

9678 1 اقامتگاه بومگردی سندی فومن

9679 0 اقامتگاه بومگردی سندی فومن
منبع:جاباما

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    سلام .من تابسون ۹۶ باخانواده رفتم برخورد پرسنل خوب بود ولی نسبت امکاناتشون نمی ارزید متاسفانه نظافت اتاق چنگی به دل نمیزد.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • اسدی

    سلام.من در تابستان ۹۷ در واحد ۴ اقامت داشتم.سویت کثیف بود.پر از حشره و تار عنکبوت و خاک بود.تشک تختها بسیار سعت و نامناسب بود و از همه بدتر صبحانه بود که پنیروکره و تخم مرغ خام و شیر و نان بسته بندی شب به واحد ما تحویل داده شد.در واقع انگار از سوپر سر کوچه برای خودت صبحانه بخری .در مقابل پولی که میگیرن )۲۷۰ تومان)اصلا کیفیت نداشت و از همه جالبتر اینکه کل مبلغ رو در هنگام رزرو دریافت کردند.در حالیکه باید نیمی از پول گرفته میشد.اصلا راضی نبودیم.اصلا

    ۱۷ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *