جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی رنگین خانه

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی رنگین خانه در روستای شعیب کلایه ۱۳ کیلومتری تنکابن در مزرعه ای ۵ هزار متری به نام مزرعه رنگین خانه در محیط کوهپایه ای حاشیه مزارع برنج و چای واقع شده است. فضای پخت و پز زیر آسمان، حمام و سرویس بهداشتی، وسایل گرمایشی و برودتی و فضای برپایی چادر و فاصله اندک با جاذبه های طبیعی (آبشار، آب گرم، جنگل های کوه پایه ای) از اماکانات این اقامتگاه بوم گردی می باشند. اقامتگاه بومگردی رنگین خانه مکانی مناسب برای انجام مطالعات و پژوهشهای فردی ، برپایی کمپ رسد بارش شهاب سنگ و اخترشناسی ، برگزاری دورهمی های خانوادگی و برگزاری کارگاه های یک یا چند روزه و اردو های آموزشی در طبیعت می باشد . رنگین خانه سه باب اتاق دارد و میتواند پذیرای ۱۷ میهمان باشد . همچنین غذاهای محلی وعده های ناهار و شام به درخواست میهمانان طبخ و ارائه میگردد.
اقامتگاه بوم گردی رنگین خانه در روستای شعیب کلایه و در ۱۳ کیلومتری شهرستان تنکابن در یک مزرعه ۵ هزار متری به نام مزرعه رنگین خانه و در محیط کوهپایه ای اطراف زمین های کشاورزی و کشت چای و برنج واقع شده است.
این بوم گردی با دارا بودن ۱ واحد دو خوابه ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۱۵ گردشگران را دارد. در این اقامتگاه فضایی برای بر پایی چادر و پخت و پز در فضای باز برای گردشگران فراهم شده است.

این اقامتگاه برای یک سفر خانوادگی در دل طبیعت به همراه سرو غذاهای محلی و سنتی همین منطقه در وعده های سه گانه تجربه ای فوق العاده و به یاد ماندنی خواهد بود.

از دیگر نکات جالب توجه و لذت بخش در این اقامتگاه می توان به فضایی آرام و به دور از هرگونه هیاهو شهر برای ارتباط با طبیعت و انجام مطالعات و تحقیقات فردی، اختر شناسی و رصد ستارگان، برپایی دورهمی های خانوادگی و دوستانه و برگزاری اردو های آموزشی تحقیقاتی در محیط طبیعت است. لازم به ذکر است این منطقه تحت پوشش اینترنت پرسرعت نیز می باشد و امکان دسترسی به تمامی امکانات مورد نیاز از قبیل سوپر مارکت و تاکسی سرویس نیز فراهم است.

در صورت درخواست و تمایل گردشگران امکان برگزاری گشت‌های تفریحی روستایی و دوچرخه سواری با صرف هزینه ای جداگانه نیز وجود دارد.

منطقه اقامتگاه از لحاظ موقعیت و دسترسی به جاذبه های دیدنی تنکابن و مازندران بسیار مناسب بود و حدود ۱۵ دقیقه تا دریا و ساحل تنکابن و ۱۵ کیلومتر هم تا شهر رامسر فاصله دارد، با اقامت در این اقامتگاه به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری همچون جواهرده، جاده دو هزار و سه هزار و آبشار تودارک دیدن نمایید.

تجربه زندگی سنتی در کنار برپایی آتش هیزمی، سکوت بی نظیر جنگل، گشت و گذار در دل طبیعت، جنگل گردی به همراه تور لیدرهای آشنا به محل، خوردن غذاهای ارگانیک آتشی، بازدید از کارهای روزمره روستائیان این منطقه مانند دامداری و کشاورزی و خرید انواع محصولات دام طیور محلی می تواند تجربه ای نو و لذت بخش برای گردشگران باشد.

آدرس : تنکابن، سلیمان آباد، جاده توکله به کارکوه، روستای شعیب کلایه، کوچه اسفند، مزرعه خانوادگی بشارت

67141 0 اقامتگاه بومگردی رنگین خانه

67140 1 اقامتگاه بومگردی رنگین خانه

منبع:parminet

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    فضای خیلی زیبایی داره کلا همه طرفت سر سبزه .برخورد پرسنلشونم خیلی خوبه.غذاهاشونم عالیه.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    فضای این اقامتگاه عالی بود… ی محیطو ب خودش اختصاص داده بود… ی دشت زیبا…فراموش نشدنی بود…فقط کمی رطوبت هوا بالا بود

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *