رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ اسفند ۱۳۹۲

افزایش ساعات بازدید از اماکن میراث فرهنگی در تعطیلات نوروز

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی از افزایش ساعات بازدید از اماکن میراث فرهنگی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رجب‌علی لباف خانیکی در خصوص چگونگی فعالیت اماکن و ابنیه میراث فرهنگی در ایام نوروز ۹۳ اظهار کرد: ما در طول سال دو پیک جمعیتی را در مشهد تجربه می‌کنیم که یکی ایام عید نوروز است و دهه آخر صفر و در هر دوی این زمان‌ها ساعات فعالیت اماکن مربوط به میراث فرهنگی با توجه به استقبال و نیاز مخاطبان تغییر می‌کند.
وی اظهار کرد: مسلما این افزایش وجود خواهد داشت و ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا به بهترین نحو از زائران علی‌ابن موسی الرضا(ع) استقبال به عمل بیاوریم.
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش زمان کاری افزایش پرسنل و راهنمایان را نیز در اماکن میراث فرهنگی خواهیم داشت تا خدمات‌رسانی به مردم به نحو احسن صورت گیرد.
لباف خانیکی در خصوص نظارت بر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در ایام عید نوروز نیز اظهار کرد: ۱۶ تیم نظارتی برای این ایام به صورت وی‍ژه در این قسمت فعالیت خواهند کرد و در صورت مشاهده یا دریافت گزارشی مبنی بر تخلف سریعا اقدام کرده و در خصوص رفع مساله یا برخورد با متخلفین اقدام به عمل می‌آورند.

7__1_~1 افزایش ساعات بازدید از اماکن میراث فرهنگی در تعطیلات نوروز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *