رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ آبان ۱۳۹۹

اسلو فود خورش باشی مشهد

اشتراک گذاری

اسلو فود خورش باشی مشهد از آن دسته رستورانهایی است که طعم خوش و دلچسب غذاهای خانگی را می توان در آن چشید . کیفیت یک غذای خانگی سالم و خوشمزه را در این رستوران تست کنید . با رفتن به این رستوران در کنار دوستان ، عزیزان و اعضای خانواده تان یک غذای سالم و خاطره ای به یاد ماندنی را بسازید . در سردر این رستوران یا صفحه اینستاگرام این رستوران نام این مجموعه را (slow food خورش باشی) می بینید . کلمه انگلیسی slow به معنای آرام است . هدف از این نام گذاری تضاد با غذاهای فست فود یا همان غذاهای سریع پخت است .

اسلو فود خورش باشی مشهد

وقتی در خانه باید غذایی پخته شود حوصله و آرامش و عشق نقش مهمی در تهیه غذای خوشمزه دارد در این رستوران هم به این صورت با حوصله و آرامش و عشق غذا ها پخته می شود و با سایر رستورانها از لحاظ کیفیت متفاوت است و این را می توان از عطرو طعم غذاهای این رستوران متوجه شد .

شعار اسلوفود خورش باشی که می‌توانید در صفحه مجازی یا بالای در رستوران ببینید، شعار سلامت محوری آن است. این یعنی از مواد تازه و ارگانیک استفاده می‌شود. روغن استفاده شده در اسلوفود خورش باشی روغن گیاهی است، پس با خیال راحت و مطمئن از سلامت و کیفیت غذا، آن را میل کنید. می‌توانید تصور کنید این غذا را در منزل خود پختید.

اسلو فود خورش باشی مشهد

وجود منو متنوع غذا در یک رستوران، از گزینه‌های مثبت آن محسوب می‌شود. البته به‌شرطی که باعث سردرگمی شما در انتخاب نشود. از آن‌جایی که منو اسلوفود خورش باشی، پر از غذاهای خوشمزه و جذاب است که هرکدام برای شما دلبری می‌کنند، پیشنهاد می‌کنم با آرامش به لیست نگاهی بیندازید و غذایتان را انتخاب کنید.

در منوی اسلوفود خورش باشی شما می‌توانید انواع غذاهای چلویی را مشاهده کنید، مانند: چلو جوجه، چلو مرغ سرخ شده با رب انار، چلو مرغ ترش، چلو با انواع خورش‌های اصیل ایرانی که حتی این موارد هم متنوع هستند. برای مثال، شما می‌توانید چلو خورش فسنجان را یا با گوشت قلقلی گوسفندی سفارش دهید یا با گوشت مرغ. همان‌طورکه می‌بینید، امکان انتخاب برای شما بسیار زیاد است تا با هر سلیقه‌ای که هستید بتوانید با رضایت خاطر غذایتان را سفارش دهید.

اسلو فود خورش باشی مشهد

این مجموعه پیک ارسال غذا دارد. می‌‎توانید سفارش خود را تلفنی انجام دهید تا غذا برایتان به منزل فرستاده ‌شود. برخورد پیک مجموعه بسیار مناسب بوده و بسته بندی غذا نیز از کیفیتی مطلوب برخوردار است.در ادامه‌ منوی خورش باشی، می‌توان از انواع چلو کباب‌ها با گوشت گوسفندی و حتی با گوشت مرغ نام برد. قرمه‌ چدنی هم جز غذاهای خوشمزه‌ این مجموعه است. این‌ها تنها قسمتی از منوی رستوران خورش باشی است که حتما باید به آن‌ سر بزنید و آن‌‌ها را امتحان کنید.

اسلوفود خورش باشی سینی‌های مخصوصی دارد که با سفارش آن، می‌توانید هم چند مدل غذا را با قیمت بسیار مناسب در یک انتخاب داشته باشید و هم از تنوع سفارشتان لذت ببرید. باید یادآوری کنم که غالبا این سینی‌ها دو نفره هستند ولی برای افرادی که اشتهای کمتری دارند، می‌توان گفت این سینی‌ها برای سه نفر نیز کافی است.

اسلو فود خورش باشی مشهد

این قسمت از منو با سلیقه‌ خاص، در سینی‌های مخصوص برای شما تدارک دیده شده که بسیار چشم‌نواز است و حتما علاوه بر طعم عالی، از ظاهر آن نیز لذت خواهید برد. در لیست نوشیدنی‌های خورش باشی، می‌توانید سنت و مدرنیته را با هم ببینید. علاوه بر نوشابه و موهیتو، دوغ سنتی با سبزیجات محلی و نوشیدنی خیار و سکنجبین، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد که برای هضم غذا انتخاب بسیار خوبی هستند.
همچنین یک نوشیدنی خاص به نام کامبوجا که مخصوص رستوران اسلو فود خورش باشی است، در لیست نوشیدنی‌ها وجود دارد که تحت عنوان نوشیدنی «سلامت محور» نام‌گذاری شده. برای آنان که به ارگانیک بودن غذای خود بیشتر اهمیت می‌دهند، این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ اما در مورد دوغ، باید بگویم که با یک لیوان بزرگ دوغ که با نعنا و گل محمدی تزئین شده، روبرو می‌شوید.این دوغ محلی کمی مزه‌ ترشی دارد، حتما حواستان به این گزینه باشد و از آن غافل نشوید. در لیست پیش غذا و یا چاشنی‌های همراه غذا، سالاد فصل و شیرازی، ماست ساده‌ محلی و ماست و خیار، زیتون پرورده و سوپ قرار دارد. یکی از توصیه‌های من به شما انتخاب ماست و خیار در این قسمت است که طعمی بسیار خوشمزه دارد. همچنین سوپ غلیظ و پر‌ملاتی که در ظرف‌های کوچک سرو می‌شود، بسیار خوشمزه و خوش‌طعم است.

یک فنجان چای قبل از غذا

یکی از وجوه مثبت رستوران اسلو فود خورش باشی این است که می‌توانید بعد از ثبت سفارشتان، از میز بار برای خودتان یک فنجان چای بریزید و تا زمان آماده شدن غذا از آن لذت ببرید.

پذیرایی به سبک سنتی

به‌محض ورود به رستوران و نشستن سر میز مورد نظرتان، با یک لیوان کوچک نوشیدنی خاص و سنتی پذیرایی می‌شوید. این نوشیدنی گاهی دمنوش یا جوشانده نعنا است که با طعم ملایم و گرمش، تسلای ذهن و گرمای وجودتان می‌شود و گاهی عرق بهارنارنج. البته این نوشیدنی‌ها رایگان است و همیشه از یک نوع نیستند. هرگز نباید آن را از دست بدهید، چراکه طعمش برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

اسلو فود خورش باشی مشهد

فضای آرام و دلچسب

رستوران اسلو فود خورش باشی با تعداد مناسبی میز و صندلی‌، فضای خوبی برای پذیرایی از تعداد زیادی مشتری‌ها دارد. همچنین برای دورهمی‌ها یا مهمانی‌های مختصر، از فضای خوبی برخوردار است. میز بار خورش‌باشی با یک دکور زیبای سنتی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در ورودی مجموعه که با چوب طراحی شده، حتما در خاطرتان باقی خواهد ماند. روی دیوارهای رستوران جملاتی زیبا که نشان از احترام به مشتری دارد، نصب شده که باعث لبخند شما می‌شود.
این جمله‌ها را بهتر است وقتی به خورش باشی رفتید، خودتان ببینید و بخوانید. یک نکته را هم اضافه کنم که ظروف یک‌بار مصرف، روی میز بار قرار دارد تا اگر قصد داشتید باقی مانده‌ غذایتان را با خود به منزل ببرید، از آن‌ها استفاده کنید. نکته خوب این مسئله این است که، مجبور نیستید به پرسنل مراجعه کنید تا ظرف در اختیار شما قرار دهند.

برخورد پرسنل مجموعه بسیار عالی و با احترام است و از این نظر کمبودی در آن احساس نمی‌شود. در این رستوران همه چیز برای این طراحی شده تا تصور کنید در منزل خودتان هستید و به‌راحتی، غذای خانگی و با کیفیت را در محیطی آرام و مناسب میل می‌کنید.

اسلو فود خورش باشی مشهد

نحوه دسترسی به رستوران اسلو فود خورش باشی

اسلو فود خورش باشی در یکی از نقاط بسیار خوب مشهد قرار دارد. شما با خط شماره‌ یک مترو می‌توانید در ایستگاه کوثر یا ایستگاه هاشمیه پیاده شوید و با اندکی پیاده‌روی به این محل برسید. خطوط اتوبوسرانی زیادی هم در مسیر وکیل‌آباد وجود دارند، از جمله: خط ۱۶.۱، ۱۸.۱ و…

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۱۷ و ۱۹. (حد فاصل بلوار جلال آل احمد و سیدرضی)
ساعات سفارش‌گیری: ۱۲ ظهر الی ۱۶ ، ۲۰ الی ۱۱:۴۵

اسلو فود خورش باشی مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *