جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آسان ترین راه مهاجرت به کانادا

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ مهر ۱۴۰۱

آسانترین راه مهاجرت به کانادا قطعا باید راهی باشد که به:
• مدرک زبان
• سابقه کاری
• رزومه چشمگیر
• تحصیلات دانشگاهی
نیاز نداشته باشید، اما آیا چنین راهی وجود دارد؟

 

مهاجرت به کانادا 800x533 آسان ترین راه مهاجرت به کانادا
تحصیل و کار در کانادا نه تنها نیاز به پیدا کردن جاب آفر کانادا دارد بلکه شامل شهریه های بالا میشود، و به مدرک زبان و معدل بالا نیز نیاز دارد.
حتی روش های استارتاپ و سرمایه گذاری در کانادا هم به این موارد نیاز دارند، در نتیجه این سوال پیش می آید که آیا واقعا راهی با عنوان آسان ترین راه مهاجرت به کانادا وجود دارد؟
در ادامه این راه را به شما معرفی خواهیم کرد:
برای مهاجرت آسان به کانادا میتوانید از دوره های کارورزی_کارآموزی که در مراکز آموزشی این کشور برگزار میشوند استفاده کنید، برای شرکت در این دوره ها نیازی به مدرک زبان یا تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار ندارید و لازم نیست رزومه فوق العاده ای هم ارائه دهید.

مزایای اخذ ویزای کاری کانادا

• درآمد ارزی از ابتدای ورود
• تحصیل رایگان فرزندان
• اجازه کار برای همسر
• امکان همراهی همسر و فرزندان
• کار در مشاغل مربوط به تخصص و مهارت شما

اما این تنها مزیت مهاجرت به کانادا از طریق دوره های کارآموزی و کارورزی نیست، عدم وجود ریسک اخذ ویزا در این روش میباشد، درست مثل فردی که پذیرش دانشگاه یا کالج کانادا را گرفته باشد درصد امکان ریجکتی پرونده افرادی که از این دوره ها پذیرش گرفته اند بسیار کم میشود، علاوه بر آن مدت زمان اخذ پذیرش و ویزا نیز در این روش بسیار کمتر است بطوریکه کل طول پروسه انجام کار شما
بین ۴ تا ۶ ماه طول خواهید کشید.
برای شرکت در این دوره ها به این شرایط نیاز دارید:
دانش زبان کافی
حداقل دیپلم
بین ۷ تا ۱۴ هزار دلار برای پوشش شهریه یک سال تحصیلی
فراموش نکنید که پذیرش شما در این دوره ها مشروط است و شما یکسال بعد از ورود به کانادا وقت دارید دانش زبان خودرا اثبات کرده یا امتحان زبان بدهید، هم چنین در حین شرکت در این دوره ها تا ۲۰ اجازه کار دارید.
هم چنین این دوره ها از بقیه روش های مهاجرت به کانادا مستثنی نیستند و در صورت اخذ امکان تبدیل ویزا برایتان وجود دارد این یعنی پس از اتمام دوره خود میتوانید با پیدا کردن شغل، ویزای خودرا بدون نیاز به خروج از مرز کانادا و اخذ دوباره ویزای کانادا تبدیل کنید.
هم چنین این دوره ها شانس تجربه کارآموزی در محیط واقعی را به شما میدهند که این مساوی با بدست آوردن تجربه در سیستم کاری کاناداست و هم میتواند راهی برای جذب شدن توسط کمپانی ها و شرکت ها باشد و شانس ورود فوری به بازار کار این کشور را برای شما فراهم میکند.
کانادا برای همه اقشار با تحصصی روش مهاجرتی مناسبی را پیش بینی کرده، نه صرفا بخاطر اینکه مهاجر پذیر است، بخاطر اینکه جمعیت کم و میانگین سنی بالایی دارد و حالا حتی نیروی کار هم ندارد! در نتیجه شدیدا مشتاق جذب مهاجرین و نیروی کار خارجی است.
ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد