جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آبتین سیر توس

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
نام مدیر: مسعود ملائکه نیکوئی
مجوز: الف،ب،پ،
شماره مجوز: 13440
موبایل: 37600540
فکس: 37621777
ایمیل: abtin_tour@yahoo.com
سایت: www.abtintravel.com
آبتین سیر توس
استان خراسان رضوی, مشهد
آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بزگمهر جنوبی، بین بزرگمهر جنوبی 9 و 11 پلاک 175

آژانس هواپیمایی آبتین سیر توس با سابقه ای بالغ بر دو دهه تجربه در سال ۱۳۸۷تاسیس گردید این شرکت دارای پرسنل مجرب و دوره دیده و با سابقه می باشد. از خدمات این شرکت می توان: مجری تورهای برتر داخلی و خارجی و برگزارکننده تورهای نمایشگاهی و انفرادی در هنگ کنگ به صورت تخصصی ، اخذ ویزای شینگن و دیگر ویزاها و رزرو آنلاین هتل در سراسر دنیا ، خدمات ویژه فرودگاهی ، پروازهای داخلی و خارجی و اخذ گواهینامه بین المللی ۱۰ و ۲۰ ساله ار IAA و …..
تجربه و اعتبار سال های متمادی خدمت در عرصه ایرانگردی و جهانگردی انگیزه ای برای ایجاد موسسه ای قدرتمند جهت حضور زمینه گردشگری و جذب توریست شد.

مسعود ملائکه نیکویی با سابقه ای بالغ بر ۲۴ سال فعالیت در زمینه ارائه تورهای موفق ( از سال ۱۳۷۲درسمت مسوول تورهای داخلی و خارجی در دفتر خدمات مسافرتی ادیبیان مشهد) با همراه داشتن اندوخته ای غنی از متدها و روش های نوین گردشگری و ارائه مشاوره بهترین روش های سفر از سال ۱۳۸۳شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آهنگ سفر رابه صورت مشترک تاسیس نمود.

حضور موفق این شرکت در سال های ۱۳۸۳ الی ۱۳۸۷ در مسیر گردشگری و همچنین تجارب سالیان گذشته در این شرکت باعث پیشرفت روز افزون گردید.

با توجه به تجربیات دیرینه در زمینه گردشگری بین المللی،با استعانت از ایزد منان شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی و زیارتی آبتین سیر توس در شب عید سعید قربان سال ۱۳۸۷ با حضور ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی و مدیران عامل آژانس ها و مدیران هتل های مشهد افتتاح گردید.

آبتین با ارائه مشاوره در زمینه سفرهای داخلی و خارجی و همچنین خدمات تورهای برتر به صورت حرفه ای با کادری مجرب و دارای دانش فنی روز حضوری مقتدر را آغاز کرد.

تعالی اهداف آبتین با ارائه بهترین و مدرن ترین روش های روز سفرهای گروهی و انفرادی، سیاحتی و زیارتی و همچنین سفرهای نمایشگاهی و یا کاری bussines traveling و همچنین ارج نهادن به مسافران گرامی و مشتریان عزیز به عنوان مهم ترین اصل نهادینه شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد