رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ شهریور ۱۳۹۵

بازسازی هویت ایرانی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم است

اشتراک گذاری

بهمن نامور مطلق شبانگاه دوشنبه در مراسم آغاز به کار یازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان افزود: از بزرگترین سرمایه های هر جامعه ای، تصویری است که از آن وجود دارد.
وی به برگزاری مراسم آیینی شناخته شده جهانی از جمله مراسم عصر تاسوعا، جشنواره آش، وجود بناهای تاریخی و فرهنگی و تولید صنایع دستی برجسته در زنجان اشاره کرد و یادآورشد: زنجان با ساخت تصاویر جدید و برجسته از خود، در حال ثروتمند شدن است.
نامور مطلق اظهار کرد: داشتن یک تصویر خوب، سرمایه ای ارزشمند و معتبر برای هر جامعه است.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دولت یازدهم با عملکرد خود، کاری کرد که تصویر جدیدی از ایران اسلامی در جهان معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: با ساخت این تصویر جدید، امروز همه کشورها به دنبال جذب گردشگر ایرانی یا اعزام تور به این کشور هستند.
نامور مطلق با بیان اینکه پیش از فعالیت این دولت، تصاویر نادرستی که در قالب ایران هراسی از نظام اسلامی ساخته شده بود، جمهوری اسلامی ایران را در اذهان به کشوری امنیتی تبدیل کرده بود، ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و در پیش گرفتن مسیری جدید برای تعامل با جهان، تصویر جدیدی از ایران به جهانیان عرضه شد که با گذشته تفاوت چشم گیری داشت.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی دیگر از بزرگترین سرمایه های هر جامعه را رخدادهای خوب آن اعلام کرد و گفت: رخدادها می تواند هر جامعه ای را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند.
وی با بیان اینکه رخدادهای خوب، یکی از صنایع فرهنگی هر جامعه ای محسوب می شود، جشنواره آش را یکی از رخدادهای خوب ملی برشمرد که در زنجان اجرا می شود.
یازدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی از هشت تا ۱۳ شهریور در محل مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ زنجان برگزار می شود.
در این جشنواره گروه های مختلفی برای پخت آش از ۳۱ استان حضور یافته اند و در کنار آن نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور بیش از ۱۰۰ گروه از صنعتگران برجسته کشور برپا شده است.

601 بازسازی هویت ایرانی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *