جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کمپین «هاله کوچولو، عروسک مسافر» راه‌اندازی شد

تاریخ بروزرسانی :
۵ مهر ۱۳۹۴

تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۰۷/۰۵- خبرگزاری آریا- هاله کوچولو عروسکی پارچه‌‏ای است که به کشورهای مختلف سفر می‌کند و به همراهی میزبانش به مکان‌های دیدنی آن کشور می‌رود. این عروسک که خالق آن هاله مودبیان است، تاکنون به ۲۲ کشور و ۴۶ شهر سفر کرده است. در این راستا کمپینی در وبسایت دونیت راه اندازی شده است که هدف از ایجاد آن، فراهم آوردن سرمایه‌ای برای تدوین و تولید فیلمی در رابطه با سفرهای هاله کوچولو است.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی وبسایت دونیت، در این راستا، هاله مودبیان، خالق عروسک مسافر گفت: « هاله کوچولو یا عروسک مسافر پروژه‌ایست که در سال ۹۰ آغاز شد. هاله کوچولو عروسکی پارچه‌ای است که برای تحقق رویای جهانگردی در جهان بدون مرز با پیغام دوستی و لبخند سفر می‌کند. هاله به وسیله پست به شهرهای مختلف سفر می‌کند و در هر شهر میزبانی دارد. میزبان‌ها هاله را به نقاط مهم شهر می‌برند و مقابل این مکان‌ها از عروسک عکس می‌گیرند.

وی افزود: «از ۱۵ آبانماه سال ۹۰ که هاله سفرش را آغاز کرده تا به امروز به ۴۶ شهر دنیا سفر کرده و در این سفرها با آدم‌ها و فرهنگ‌های مختلف آشنا شده و اتفاقات زیاد و جالبی برایش افتاده است. ما هر سال برای تولد هاله کوچولو ویدئوهای کوتاهی ساختیم، اما امروز بعد از چهار سال تصمیم گرفتیم فیلم کامل‌تری از سفرهای عروسکی که رویای خیلی از آدم‌ها را نمایندگی می‌کند بسازیم.»

خالق این عروسک اضافه کرد: «برای تامین هزینه‌های این فیلم (هزینه کارگردان، انیماتور، صدابردار، نورپرداز، آهنگساز، طراح شخصیت و مدلساز و فیلمبردار) که قسمت کوتاهی از آن استاپ‌موشن خواهد بود، ما به هشت میلیون تومان پول نیاز داریم که برای تامین این پول، روی کمک تک‌تک کسانی که دنیا را با دوستی و لبخند می‌خواهند، حساب کرده‌ایم.»

مودبیان تصریح کرد: « اگر هدف این پروژه برای برخی از افراد جذاب است، می‌توانند به اندازه توان خود به ما کمک کنند. ما هم نام افراد خیّر را به عنوان حامی هاله‌کوچولو در سایت آن ثبت می کنیم و البته اگر بیشتر از ۱۰۰هزارتومان به هاله کوچولو کمک شود، اسم فرد خیَّّر در پایان ویدئوی تولد چهارسالگی‌اش نوشته می شود»

برهمین اساس، مهلت مشارکت در این کمپین ۷۵ روز بوده و مبلغ هدف آن ۸ میلیون تومان است که علاقمندان جهت مشارکت در آن می توانند به کمپین هاله کوچولو به آدرس littlehaleh.2nate.com مراجعه کنند.

به گزارش اخبار رسمی ؛ در صورت پایان موفقیت‌آمیز کمپین، گزارش‌هایی در رابطه با پیشرفت ساخت فیلم در وبلاگ دونیت منتشر خواهد شد.

20150926142950694 کمپین «هاله کوچولو، عروسک مسافر» راه‌اندازی شد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *