رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه چام تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ آذر ۱۳۹۶

کافه چام تهران، کافه‌ای بسیار شیک و زیبا در پایتخت می‌باشد. کافه‌ای واقع در خیابان لارستان تهران بزرگ که طرفداران پروپاقرص زیادی در بین مردم دارد. کافه چام، سالنی نسبتاٌ کوچک اما زیبا و دلنشین داشته که در نظر اول توجه هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند. میز و صندلی‌های زیبا و راحت، چراغ‌های آویزان شده از سقف و سایر خلاقیت‌های به کار رفته در طراحی محیط کافه چام را به مکانی عالی برای گذراندن عصری دلپذیر تبدیل کرده است. باید بدانید که علاوه بر سالن اصلی، این کافه فضای بیرونی را نیز برای مشتریان در نظر گرفته که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.
از این‌ها گذشته، منوی پروپیمان کافه چام تهران شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، برانچ، کیک، اسنک و گارنول است. در میان خوراکی‌های سرو شده در این کافه موکا و آمریکانو از بهترین‌ها بوده و طرفداران خاص خودشان را در میان سایر خوراکی‌های موجود در منو دارند. لازم به ذکر است که پرسنل محترم و زحمت‌کش کافه چام تهران، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از اهالی تهران می‌باشند.
آدرس: تهران، زعفرانیه، سه راه آصف،ر برج پلازا، طبقه دوم.
شماره تماس:۲۲۷۰۹۲۱۹ -(۰۲۱)

-چام-تهران1 کافه چام تهران

-چام-تهران2 کافه چام تهران

-چام-تهران3 کافه چام تهران

-چام-تهران4 کافه چام تهران

-چام-تهران5 کافه چام تهران

-چام-تهران6 کافه چام تهران

-چام-تهران7 کافه چام تهران

-چام-تهران8 کافه چام تهران

-چام-تهران کافه چام تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    کافه ای کوچک و دوست داشتنی با کارکنانی که از همون اول دوستشون میشید همه نوشیدنی ها و خوراکی ها دلچسبن و موسیقی و فضا و کارکنان دوست داشتنی…

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *