رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران

اشتراک گذاری

کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران ، حوالی خیابان شریعتی و خیابان دولت تهران واقع شده است. چشم انداز ورودی کافه (شامل میز‌‌های قهوه‌ای، بشقاب‌های چینی سفید و دکوراسیون چوبی) شما را یاد صحنه تاتر و سریال های تلویزیونی می اندازد.از ورودی کافه که مدل بادجه تلفن عمومی قرار داده شده تا پنجره‌های مصنوعی رنگارنگی روی دیوارهای کافه تعبیه شده‌ و رنگ لاجوردی جذاب بشقاب‌های لعاب‌دار روی میزها و صندلی‌های مخملی تماما چشم‌اندازی زیبا و دل نشین به مخاطب القا می کند.

کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران

از جمله تزیینات خاص و منحصربه فرد کافه رستوران بلوکازا ،درخت گیلاس مصنوعی درخشان با شکوفه‌های صورتی در قسمتی از کافه به چشم می خورد که به شما این حس را می دهد که در در یک خیابان ایتالیایی واقعی در حال خوردن پاستا هستید. سرویس بهداشتی این مجموعه نیز به شکل یک باجه تلفن تزیینی است و دکوراسیون آن به صورت سنتی سنگی ایتالیای قرون وسطی تزیین شده است که باعث می‌شود مشتریان حس اصیل و تاریخی ایتالیا را تجربه کنند.

سالاد سزار کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران از لحاظ مواد اولیه بسیار تازه است و به دو صورت سرو می‌شود: همراه مرغ گریل شده یا همراه دو قطعه سینه مرغ سوخاری شده. کاهو‌ها سبز و شاداب‌اند. سالاد از نظر مقدار برای دو نفر به راحتی کافی است و مرغ گریل شده آن به خوبی مزه‌دار شده و کاملا آماده میل کردن است. تنها نکته منفی سالاد این است که به جای سس سزار اصلی، از سس مایونز معمولی استفاده شده که نقطه ضعف بسیار بزرگی برای این بشقاب بسیار خوشمزه است.

محله ایتالیایی بلوکازا تهران کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران

نان سیر بلوکازا به شکل پیتزا سرو می‌شود، تشکیل شده از یک ورق خمیر پیتزا، پنیر موزارلا و سیر له شده که فاقد هر گونه سبزی است.پاستا پنه با سس آلفردو و پاستا پنه با سس پستو از معروف‌ترین پاستاهای این رستوران هستند .جو این کافه برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی و قرار‌های دو نفره کاملا مناسب است. موسیقی این کافه موسیقی غربی ملایم، سنتی ایتالیایی و نوستالژیک است و به هنگام میل کردن غذا حس خوبی ایجاد می‌کند.
کافه شامل پرسنلی خوش اخلاق و انتقاد پذیر هستند که به شما ومیهمانانتان کمک می کنند اوقات خوشی داشته باشید.

محله ایتالیایی بلوکازا تهران کافه رستوران ایتالیایی بلوکازا تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *