رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

پارک بانوان ریحانه کرمان

لینک این مطلب کپی شد!

پارک بانوان ریحانه کرمان کامل‌ترین پارک ویژه‌ی بانوان در جنوب‌شرق کشور است. این مجموعه‌ی تفریحی و ورزشی کرمان از بخش‌های مختلفی شامل پیست دوومیدانی و زمین های ورزشی مختلف تشکیل شده و دارای امکانات تفریحی و خدماتی خوبی برای استفاده زنان و بانوان است. با راه‌اندازی سالن بدنسازی پارک بانوان ریحانه کرمان، این سالن به کلیه‌ی امکانات بدنسازی، ژیمناستیک، صخره‌نوردی و دستگاه‌های دوچرخه‌ی ثابت و تردمیل برای استفاده‌ی بانوان مجهز می‌شود.
این مجموعه‌ی مدرن ویژه‌ی بانوان کرمانی در پارک مادر احداث شده و تمام مسائل اسلامی، امنیتی به منظور راحتی بانوان در آن در نظر گرفته شده است.
زمین بسکتبال، والیبال، وسایل تن‌درستی، پیست اسکیت، میز شطرنج و پینگ‌پنگ، کافی‌شاپ، نمازخانه، مجموعه‌ی مدیریتی، فضای بازی کودکان، آلاچیق و فضای دوچرخه‌سواری از جمله امکانات پارک بانوان ریحانه کرمان است.
دور این باغ قدیمی که ۳ هکتار مساحت دارد جهت استفاده بانوان کرمانی محصور و بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت و ۳۰۰۰ درختچه جدید کاشته شد. این باغ با سیستم تحت فشار آبیاری شده و گونه های متنوع گیاهی در آن کشت شده است که می تواند به عنوان باغ علمی و تفریحی مورد استفاده محققان و دانشجویان دانشگاه نیز قرار گیرد. هم اکنون این باغ با تجهیز شدن به تمام امکانات مورد نیاز، به بوستان بسیار مطلوبی برای استفاده بانوان تبدیل شده است.

-بانوان-ریحانه-کرمان پارک بانوان ریحانه کرمان

منابع:خبر گزاری جمهوری اسلامی- بزنیم بیرون -باشگاه خبرنگاران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *