جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌کنیم

تاریخ بروزرسانی :
۲ آذر ۱۳۹۲

رییس جامعه‌ی هتل‌داران ایران گفت: با توجه به تغییر شرایط کلی کشور، میزان درخواست خارجی‌ها برای سفر به ایران روبه افزایش است که این وضعیت، چشم‌انداز روشنی را برای گردشگری ایران رقم می‌زند.

جمشید حمزه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی عملکرد ۱۰۰ روزه‌ی دولت در حوزه‌ی گردشگری، اظهار کرد: وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌کنیم‌، چون سفر خارجی‌ها به ایران در حال افزایش است و تغییر این روند قطعا به نفع آژانس‌های گردشگری‌، مراکز اقامتی و بخش‌های مرتبط با این حوزه خواهد بود، خوشبختانه تغییر این روند کاملا برای ما مشهود است.

او این تغییرات مثبت را با وضع کلی کشور بی‌ارتباط ندانست و ادامه داد: قضاوت براساس این ۱۰۰ روز، هنوز زود است، چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تغییرات خود را بویژه در معاونت گردشگری تازه آغاز کرده، ولی با این حال، سیاست‌های رییس این سازمان انصافا روشن و شفاف است و همه امیدواریم اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

رییس جامعه‌ی هتل‌داران ایران همچنین درباره‌ی ایجاد تحول در بخش زیرساخت‌های گردشگری در طول این مدت‌، گفت: تحول در حوزه‌ی زیرساخت‌های گردشگری، زمان‌بر است و اکنون نمی‌توان درباره‌ی آن صحبت کرد. علاوه‌ بر این، بهبود وضعیت زیرساخت‌ها فقط به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مربوط نمی‌شود، چراکه سازمان‌ها و وزارتخانه‌های زیادی در این امر دخیل هستند؛‌ ولی با همه‌ی این‌ها ما به آینده، خوش‌بین هستیم، چون آثار آن همین حالا نیز مشهود است.

حمزه‌زاده سپس به نشست مشترکی که جامعه‌ی هتل‌داران به‌تازگی با معاون جدید گردشگری داشته است، اشاره و اضافه کرد: آنچه در آن جسله، اصل و محور بود، تأکید روی تعامل و همفکری بود‌. ما هم به این همکاری‌ها خوش‌بین هستیم، چون بیشتر مشکلات گذشته، ناشی از نبودن همکاری و تعامل میان تشکل‌ها و انجمن‌های خصوصی و سازمان بود و اگر اکنون این تعامل برقرار شود‌، بسیار از مشکلات و چالش‌ها حل خواهد شد.
222222 7 وضعیت متفاوتی را در گردشگری تجربه می‌کنیم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *