رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ورود ۱۲۳ هزار گردشگر خارجی به اصفهان در اردیبهشت ۹۶

تاریخ بروزرسانی :
۳ خرداد ۱۳۹۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: گردشگری در دولت تدبیر و امید تحرکی جدی و جهشی مهم را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فریدون الهیاری در افتتاحیه رسمی نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ، اظهار کرد: پنج برابر شدن ورود گردشگران خارجی در سال ۱۳۹۵ در استان اصفهان نشان دهنده حرکتی پر شتاب و پایدار است و آمارها لحظه ای و نوسانی نیست و افق های روشنی در رونق توسعه گردشگری در استان اصفهان به وجود آمده است.

وی افزود: در فروردین امسال حدود ۸۵ هزار گردشگر و در اردیبهشت نیز ۱۲۳ هزار گردشگر خارجی از مناطق تاریخی استان بازدید کردند و اصفهان رتبه اول را در میان تمام استان های کشور به لحاظ حضور گردشگران خارجی داشته است. با به وجود آمدن چنین فضایی در گردشگری نیازمند برنامه ریزی اساسی و حرکتی اساسی برای گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: ظرفیت گردشگری در چهار سال گذشته دو برابر شده است و برنامه هایی را که در این حوزه در دست داریم نشان می دهد که می توان به برنامه ششم توسعه دست پیدا کرده و این نوید بخش فضایی مناسب برای گردشگری استان اصفهان است.

الهیاری در خصوص نمایشگاه گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: سه کشور مالزی، اندونزی و روسیه در کنار تاسیسات گردشگری مناطق مختلف کشور در این نمایشگاه حضور یافته اند و نمایشگاه می تواند برای رونق سطح گردشگری تاثیرات مهمی را داشته باشد و فرصتی برای تبادل اطلاعات و معرفی گردشگری ایران است.

وی تصریح کرد: نمایندگانی از صنعت گردشگری شمال، جنوب، شرق و غرب ایران در این نمایشگاه حضور دارند و امید است با همراهی و همدلی همه صنعت گردشگری را با شتابی بیشتر توسعه دهیم و به آنچه استان اصفهان شایسته آن است دست یابیم.

66-2 ورود 123 هزار گردشگر خارجی به اصفهان در اردیبهشت 96

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *