رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آذر ۱۳۹۴

ورود گردشگران خارجی به ایران ۷۰ درصد افزایش یافت

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر:۱۳۹۴/۰۹/۲۶-سید محمد علی اشرف واقفی روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیئت جامعه تورگردانان ایران با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم و موثر بودن زبان گفت و گو با دنیا، شاهد افزایش درخواست های سفر گردشگران به کشور خود شدیم که در این زمینه مدیریت و برنامه ریزی می تواند به استقبال از این گردشگران کمک کند.
وی با بیان اینکه در زیر ساخت های گردشگری با محدودیت مواجه هستیم گفت: طی سالهای گذشته در این زمینه کارهای اساسی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به کمبود امکانات اقامتی در بسیاری از شهرهای کشور افزود: گردشگری در دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا نقش موثری در توسعه پایدار و ایجاد درآمد و اشتغالزایی را دارد.
وی گفت: افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور در شرایط پساتحریم و اجرای طرح برجام یک فرصت استثنایی برای توسعه صنعت گردشگری کشور است که اگر نتوانیم به درستی از این فرصت استفاده کنیم در آینده با بحران مواجه خواهیم شد.
واقفی با بیان اینکه خراسان جنوبی پتانسیل های خوبی برای گردشگران خارجی به ویژه گردشگران طبیعت دارد یادآور شد: با توجه به سبز بودن قاره اروپا، کویرهای خراسان جنوبی می تواند برای گردشگران اروپایی جذابیت زیادی داشته باشد.

502 ورود گردشگران خارجی به ایران 70 درصد افزایش یافت

503 ورود گردشگران خارجی به ایران 70 درصد افزایش یافت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *