رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ اسفند ۱۳۹۳

هدفمند وبرنامه داشتن دولت و بخش خصوصی تنها راه جذب گردشگرخارجی است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۲/۱۶-به گزارش ایرنا محمدایزدیار روز جمعه در آیین راه اندازی نخستین انجمن صنفی اقامتی وگردشگری مازندران در آمل افزود: انتظار دولت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری سرمایه گذاری های مطلوب و مناسب متناسب با ساختار و فرهنگ هر استان است و بخش خصوصی نیز خواستار حمایت وکمک مالی از سوی دولت برای عملی کردن برنامه های پیشنهادی ومصوب است.

وی اضافه کرد: لازم وملزوم بودن دولت و بخش خصوصی در همه بخش ها به خصوص میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری امری پذیرفته است و تلاش ها براین است تا این همکارها تقویت وعملیاتی تر شود.

معاون اداره کل نظارت وارزیابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری با اشاره به اینکه دولت اکنون در بخش گردشگری و میراثی و حتی صنایع دستی نقش کنترلی و حمایتی دارد، تصریح کرد: انتظار این است که بخش خصوصی با سرمایه گذاری و حمایتی که از دولت می شود فعالانه در راستای جذب گردشگر قدم بردارد.

ایزدیار با اشاره به اینکه نگاه ها نسبت به مازندران با ساختار آب وهوایی وشرایط جغرافیایی آن فقط در حوزه گردشگری است و کمتر به حوزه میراثی این استان توجه شده است، ادامه داد: در بررسی و بازدیدهای میدانی وجود بناهای تاریخی مربوط به سده های گذشته در مازندران جالب بوده و انتظار را از سازمان مرکزی میراث فرهنگی وگردشگری برای حمایت از این آثار در استان بیشتر کرده است.

وی اضافه کرد: اکنون تعداد بناهای تاریخی وگردشگری مازندران درمقایسه با بیشتر استانهای کشور به لحاظ فراوانی قابل قیاس نیست وفقط نیازمند توجه وحمایت بیشتر سازمان میراث فرهنگی وگردشگری است.

به گزارش ایرنا، نخستین انجمن صنفی اقامتی وگردشگری مازندران روزجمعه با حضور معاون اداره کل نظارت وارزیابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری ومعاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری مازندران افتتاح شد.

این انجمن در خانه تاریخی قریشی که فهرست آثارملی کشور نیز ثبت شده توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آمل در راستای حفظ واحیای این اثر تاریخی برای استفاده به انجمن صنفی اقامتی وگردشگری شهرستان آمل و نیز واحدهای پذیرایی بین راهی این شهرستان واگذار شد.

23 هدفمند وبرنامه داشتن دولت و بخش خصوصی تنها راه جذب گردشگرخارجی است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *