رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ دی ۱۴۰۰

هتل کاملیا سبزوار

اشتراک گذاری

هتل کاملیا سبزوار هتلی سه ستاره می باشد که در سال ۱۳۸۱ در زمينی به مساحت ۳۸۶۰ متر مربع افتتاح گردید. این هتل با لابی وسيع با دکوراسیون زيبا همراه با امکانات رفاهی و پذيرايی و فروشگاه و سيستم‌های صوتی، تصويری و تهويه مطبوع پذیرای مسافرین و زائرین گرامی است. رستوران صدف هتل کامليا با ظرفيت ۳۵۰ نفر با دکوراسيون زيبا و منحصر به فرد انواع غذاهای ايرانی و فرنگی را سرو می‌نماید. این هتل در ۳ طبقه ، مجهز به تمامی امکانات رفاهی است.

این هتل متعلق به شرکت سهامی خاص سربداران سبزوار می باشد. محیط زیبا، دلپذیر و آرام هتل برای استراحت و آسایش میهمانان و همچنین هتل با ۵۷ اتاق و ۳ سوئیت همراه با دکوراسیون زیبا و رنگهای مختلف در ۳ طبقه مجهز خدمات رسان میهمانان و زائران گرامی در طول شبانه روز می باشد.

هتل کاملیا سبزوار

امکانات هتل

عمومی: پارکینگ/ آسانسور /نمازخانه/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /تاکسی سرویس/ شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران.
جلسه و همايش: تالار عروسی.
خارج از هتل : فضای سبز.
خاص هتل: ویلچر.
مديا و ديجيتال : اينترنت در لابی /اينترنت در اتاق/ تلویزیون LED در لابی.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرويس/ خشکشویی/ خدمات بيدار باش /خدمات اتو/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فكس /خدمات تهيه بليط /فتوكپی/ خدمات اینترنتی.

هتل کاملیا سبزوار

نحوه دسترسی

آدرس : خراسان رضوی-سبزوار-بلوار سربداران

هتل کاملیا سبزوار

هتل کاملیا سبزوار

هتل کاملیا سبزوار

هتل کاملیا سبزوار

 

 

هتل کاملیا سبزوار

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    مکان مناسب جهت مسافرانی که از مسیر عبور می کنند ،متاسفانه یخچال خالی بود و فقط داخل آن یک پارچ آب قرار داده بودند که میشد کاملتر باشد با دریافت هزینه ، در کل نظافت خوبی داشت و هتل زیبایی بود ، صبحانه ضعیف ولی در حد هتل، خوب بود .

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *