جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیس مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیس مشهد در سال ۱۳۹۵ با ۱۲ طبقه مثبت و ۴ طبقه منفی، در زمینی با زیربنای ۲۰ هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل دارای ۱۱۲ واحد اقامتی با طراحی لوکس می باشد که در ۸ طبقه پراکنده شده اند. هتل پارسیس در فاصله حدود ۲ کیلومتری از حرم مطهر واقع است و دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد. از مزایای دیگر هتل پنج ستاره پارسیس مشهد می توان به بهره مندی از امکانات پیشرفته، پرسنل مجرب و سالن برگزاری همایش ها و مجالس با ظرفیت ۲۰۰ نفر اشاره کرد.

این هتل در منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی شهر قرار گرفته و در عین حال فاصله بسیار نزدیکی تا حرم دارد. به طوری که پیاده تا حرم تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارید. اگر هم دلتان بخواهد در مدت اقامت به مراکز خرید سری بزنید، بازار رضا و منطقه هفده شهریور فاصله‌ی چندانی با هتل ندارند.

پارسیس هتل پارسیس مشهد

اتاق ها و سوئیت ها

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. مبلمان، میز و صندلی، تلویزیون، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
اتاق‌های یک‌تخته مناسب کسانی است که به تنهایی سفر می‌کنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل هستند.
اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتری می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌های پرنسس و یک‌خوابه که سه نفر ظرفیت دارند اقامتی راحت تر برای میهمانان فراهم می‌کند. به‌علاوه برای خانواده‌ها یا گروه‌های چهار نفره هم آپارتمان‌های رویال چهار نفره موجود است. اما اگر پرجمعیت تر سفر می‌کنید و می‌خواهید به هم نزدیک باشید اتاق‌های کانکت شش‌تخته گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

پارسیس 1 هتل پارسیس مشهد

رستورانها و کافی شاپ

برای صرف غذاهای خوشمزه و با کیفیت می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید. این رستوران در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. در فضای دنج و دلنشین کافی‌شاپ هتل هم می‌توانید کمی استراحت کرده و از صرف انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه در کنار گپ و گفت دوستانه با هم‌سفران لذت ببرید. هتل همچنین یک چایخانه سنتی هم دارد که در محیطی سنتی انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوراک‌های سنتی را سرو می‌کند.
چنانچه خواستار سرو غذا در اتاق خود بودید می‌توانید به صورت ۲۴‌ساعته از روم‌سرویس (سفارش غذاو نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

پارسیس 2 هتل پارسیس مشهد

امکانات رفاهی هتل پارسیس مشهد

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید. بعد از شنا یا گذراندن یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا و جکوزی بزنید یا در حمام ترکی ریلکس کنید. یک اتاق بازی‌های کامپیوتری نیز برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده‌است.

سالن ها و تالار پذیرایی

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند. ضمن اینکه امکان استفاده از خدمات پرینت، فکس و فتوکپی نیز برای میهمانان هتل یا شرکت کنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.

پارسیس 3 هتل پارسیس مشهد

دیگر خدمات

اگر قصد خرید هدیه و سوغات دارید و نمی‌خواهید وقت زیادی صرف کنید فروشگاه‌های موجود در هتل این امکان را برای شما فراهم ساخته است. آرایشگاه زنانه و مردانه و آتلیه عکاسی نیز از دیگر امکانات خاص این هتل است.
به‌علاوه با اقامت در هتل پارسیس به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. سرویس رفت و برگشت به حرم نیز به طور مرتب طبق برنامه مشخص شده برای زوار گرامی ‌مهیا است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند.

نحوه دسترسی به هتل پارسیس مشهد

آدرس: خراسان رضوی –شهر مشهد مقدس – بلوار وحدت – بلوار امیر المومنین- ساختمان دوم دست راست
تلفن :۰۵۱۳۳۱۵۰

پارسیس 4 هتل پارسیس مشهد

پارسیس 5 هتل پارسیس مشهد

پارسیس 6 هتل پارسیس مشهد

پارسیس 7 هتل پارسیس مشهد

پارسیس 8 هتل پارسیس مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مسافرسلام

    خیلیی ممنون بابت این مطلب عالی، ضمنا سایت ” مسافرسلام ” این هتل رو با تخفیف ویژه نوروز برای مسافران عزیز قرار داده ?

    ۶ اسفند, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد