جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل های عجیب و غریب ایران

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ شهریور ۱۴۰۲

در این مقاله، لیستی از هتل‌هایی را معرفی کرده ایم که تجربه‌ای متفاوت را به شما پیشنهاد می‌دهند. ما آن‌ها را به دلیل موقعیت مکانی، معماری و سایر ویژگی‌هایی که آن‌ها را از بقیه متمایز کرده‌اند پیشنهاد می‌دهیم. اگر قصد دارید اقامتی متفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنید، توصیه می کنیم در یکی از این هتل های عجیب و غریب اقامت داشته باشید.

هتل سنگی لاله کندوان هتل های عجیب و غریب ایران

هتل سنگی لاله کندوان

به گذشته سفر کنید و مانند یک غارنشین زندگی کنید. در یکی از قدیمی‌ترین روستاهای ایران، ساکنان، خانه‌های خود را در درون سنگ کنده کاری کرده‌اند. اخیراً یکی از این خانه‌ها به یک هتل با ۱۶ اتاق و سوئیت تبدیل شده است. بنابراین شما می‌توانید یک تجربه منحصربه‌فرد از زندگی انسان‌های اولیّه را در این مکان تجربه کنید. بعضی از اتاق‌های این هتل به جکوزی مجهّز هستند که آب گرم آن از کوه سرچشمه می‌گیرد.

هتل نارنجستان محمود آباد هتل های عجیب و غریب ایران

هتل نارنجستان محمود آباد

هتل نارنجستان به واسطه داشتن کارکنان خوش برخورد و موقعیّت منحصربه فرد، کار سختی را برای تحت تأثیر قرار دادن شما ندارد. اگر شما در طلب آرامش و سکوت هستید دیگر به دنبال آن نگردید. هتل نارنجستان با ویلاها و سوئیت‌های خود، با قرار گرفتن در قلب منطقه کاسپین ایران، دقیقاً همان چیزی است که در جستجوی آن هستید. این هتل یک چشمه آب گرم نیز دارد. شما می‌توانید از اتاق ماساژ در کنار سایر ویژگی‌های آن همچون رستوران سنّتی لذّت ببرید.

هتل عبّاسی اصفهان هتل های عجیب و غریب ایران

هتل عبّاسی اصفهان

بعضی از افراد این هتل را به عنوان قدیمی‌ترین هتل ایران نام‌گذاری کرده‌اند. به هر حال، هتل عبّاسی به مدّت ۳۰۰ سال است که پذیرای افراد مختلف است. مهم نیست که چه موقع به آنجا سفر کنید، بوستان هتل عبّاسی احساسی دل‌پسند و نیروبخش به شما هدیه خواهد کرد. در اطراف بوستان، اتاق‌های کاروان‌سرا وجود دارد که به دستور شاه عبّاس صفوی ساخته شده‌اند.
اگر قصد اقامت در این اتاق‌ها را دارید، مطمئن شوید که اتاقی خوب و در عین حال در دسترس را رزرو کنید. زیرا این اتاق‌ها طرفداران بسیاری دارند. اوقات خوشی را در این ییلاق سپری خواهید کرد، همچنین می‌توانید قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های بسیاری را پیدا کنید که غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه ای را برای شما سرو می‌کنند.

گرند هتل شیراز هتل های عجیب و غریب ایران

گرند هتل شیراز

به خاطر موقعیت این هتل، شما می‌توانید چشم انداز خوبی از شهر شیراز که به شهر گل‌های رز و بوستان‌ها معروف است را در اختیار داشته باشید. آرامگاه حافظ و باغ ارم در نزدیکی هتل شیراز قرار دارند. به خاطر طرّاحی مناسب گرند هتل شیراز، اکثر اتاق‌ها دارای بالکن هستند که به واسطه آن شما می‌توانید از هوای خوب شیراز در یک بعدازظهر خاطره‌انگیز لذّت ببرید.

هتل اسپیناس تهران 1 هتل های عجیب و غریب ایران

هتل اسپیناس تهران

این هتل یکی از بهترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود که لاکچری بودن تنها یکی از اهداف سازندگان آن است و باید به سازندگان آن آفرین و دست مریزاد گفت. اخیراً شعبه دوم هتل اسپیناس در شمال تهران افتتاح شده است. به خاطر ظرفیّت بالای این هتل، که می‌تواند حتّی هزاران نفر را در خود جای دهد، این هتل را به یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران تبدیل کرده است. نه‌تنها به خاطر موقعیّت مکانی هتل‌ها، بلکه به خاطر نوع طرّاحی و خدماتی که ارائه می‌دهند، تمامی شعبه‌های هتل اسپیناس جزو هتل‌های سطح اوّل و درجه یک به حساب می آیند.

گرند هتل داریوش جزیره کیش هتل های عجیب و غریب ایران

گرند هتل داریوش جزیره کیش

نام گذاری آن از روی نام داریوش هخامنشی است که امپراطوری ایران را به اوج شکوه و جلال خود رساند. به همین خاطر، معماران و طرّاحان این هتل با شکوه، از عناصر معماری مورد استفاده توسّط معماران هخامنشی، برای القای حسّ شکوه و عظمت در بازدیدکنندگان، الگو برداری کرده‌اند. همچنین موقعیّت گرند هتل داریوش کیش هم به واسطه نزدیکی به مرکز جزیره کیش جهت اقامت در آن در تور کیش بسیار ایده‌آل می باشد.

کاروان‌سرای زین‌الدّین یزد هتل های عجیب و غریب ایران

کاروان‌سرای زین‌الدّین یزد

کاروان‌سرای زین‌الدین در میانه بیابان و برای پذیرایی از تاجران از سرتاسر دنیا ساخته شده بود و به همین دلیل این کاروان‌سرا در ساختار اصلی خود دوباره احیا شده است تا بسیاری از مردم، این کاروان‌سرا را در برنامه سفر تفریحی خود بگنجانند. این کاروان‌سرا در میانه راه شهرهای اصفهان و یزد واقع شده است و می‌تواند یک تجربه صحرایی قابل اعتماد را برای شما مهیّا کند.
اتاق‌های هتل در اطراف یک محوّطه ورودی مرکزی قرار گرفته‌اند و حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک هستند. امکان خوابیدن بر روی سقف کاروان‌سرا در تابستان مهیا می‌باشد، البته به یک پتوی ضخیم احتیاج خواهید داشت تا خود را از سرمای بیابان محافظت کنید. اکثر افرادی که در این کاروان‌سرا سکونت داشته‌اند داستان‌های زیادی را درباره زیبایی آسمان و ستاره‌ها در شب تعریف کرده اند.

هتل داد یزد هتل های عجیب و غریب ایران

هتل داد یزد

هتل داد یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های حجره‌ای در ایران محسوب می‌شود، که قدمت آن به زمان قاجار برمی‌گردد. در این هتل شما انتظار امکانات یک هتل پنج ستاره را نخواهید داشت. حتی ممکن است که در مواجهه با بوفه صبحانه ناامید شوید. امّا بوی مطلوب آجر و گل در بعدازظهر تمامی این کمبودها را برای شما جبران خواهد کرد. شاید یزد سنّتی‌ترین شهر ایران باشد و هتل‌های آن، مخصوصاً این هتل، حسّ سنّتی بودن را به خوبی به شما انتقال دهد.

هتل بام سبز رامسر هتل های عجیب و غریب ایران

هتل بام سبز رامسر

این هتل در کوه‌های البرز واقع شده است، و مشرف به دریای خزر می‌باشد و تنها توسّط تله کابین قابل دسترسی است. این هتل تا آنجا که می‌توانسته از فضاهای شهری و شلوغی‌های آن دور شده است، و به همان اندازه مهمانان آن می‌توانند از آرامشی واقعی در قلب جنگل‌های شمالی ایران بهره ببرند. علاوه بر اتاق و سوئیت، هتل بام سبز پاویون‌های مجاور جنگل را هم برای اقامت‌کنندگان خود مهیّا کرده است. امکان سفر به رامسر با هواپیما فراهم شده است امّا رانندگی پنج ساعته به آنجا می‌تواند فرصتی باشد تا بتوان از زیبایی های طبیعی منطقه حیرت زده شد.

هتل نویذر گرمارود هتل های عجیب و غریب ایران

هتل نویذر گرمارود

هتل نویذر قزوین در روستای گرمارود سینا، از توابع شهرستان الموت واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و ۷ باب سوئیت آن در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. این مجموعه در منطقه ای کوهستانی قرار دارد و مهمانان عزیز می توانند ضمن اقامت در هتل نویذر، از طبیعت بکر، کوه های صخره ای و آب و هوای پاک منطقه الموت نیز بهره ببرند. قلعه الموت، دریاچه اوان و قلعه نویذر از مقاصد گردشگری این منطقه می باشد که حدود ۱۲۰ کیلومتر از شهر قزوین فاصله دارد. علت نام گذاری نیز قلعه تاریخی نویذر می باشد. در رستوران این اقامتگاه می توانید انواع غذاها را سفارش داده از کیفیت عالی غذا و خدمات این هتل بهره مند شوید.
دریاچه اوان یکی از زیباترین جاذبه های طبیعت گردی الموت می باشد که مکان مناسبی برای برپایی کمپ های طبیعت نوردی و تفریحات خانوادگی در این منطقه است. این دریاچه میان کوه های بلند، دامنه ها و درختان سرسبز قرار گرفته و برای قایق سواری و تماشای کوچ پرندگان در فصل مهاجرت آنها بسیار مناسب است. اگر در فصل زمستان به اوان می روید، می توانید بر روی آب های یخ زده ی دریاچه اسکی کنید و همچنین از تماشای کوه های مرتفع پوشیده از برف لذت ببرید.

سرای عامری‌های کاشان هتل های عجیب و غریب ایران

سرای عامری‌های کاشان

به عنوان یک هتل در قلب کاشان، این هتل نمادی از ترکیب سنّت و مدرنیته محسوب می‌شود. سرای عامری‌ها یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای اقامت در کاشان است. ساکنان آن می‌توانند از فضای تاریخی در کنار سرویس‌دهی خوب لذّت ببرند. غذای با کیفیّت یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل حجره‌ای محسوب می‌شود. همچنین این هتل فاصله بسیار کمی با مکان‌های تاریخی شهر کاشان دارد که حتّی می‌توان پیاده به آن‌ها سر زد.

هتل جهانگردی دیزین هتل های عجیب و غریب ایران

هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین در بین کوه‌های البرز مرکزی محصور شده و شامل دو مجموعه گردشگری ۱ و ۲ و یک مجموعه اقامتی، معروف به شاله (کلبه) می‌باشد که از جمله با کیفیت‌ترین مجموعه‌های جهانگردی ایران محسوب می‌گردد.
برای چند روز در سراشیبی‌های کوه‌های البرز اسکی کنید و از اقامتی دلنشین در این هتل لذّت ببرید. طراحی فوق‌ العاده‌ای که از دوره تاریخی پهلوی به جا مانده، جاگیری در دل کوهستان، نزدیکی به تهران، تفاوت ۲۰ درجه‌ای دما نسبت به شهر تهران و همجواری با پیست اسکی دیزین، همه از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه‌ی گردشگری و جهانگردی دیزین می‌باشد.

هتل بارین شمشک هتل های عجیب و غریب ایران

هتل بارین شمشک

شمشک دوّمین پیست اسکی بزرگ ایران محسوب می‌شود. این پیست فاصله بسیار کمی با تهران دارد و به همین دلیل عاشقان اسکی را از تهران و مناطق اطراف به خود جذب می‌کند. در مدّت زمانی که در پیست اسکی هستید، هنگامی که از کنار هتل بارین عبور می‌کنید، شاهکاری واقعی از معماری را مشاهده خواهید کرد. به دلیل مهندسی کلبه‌ای شکل آن، این مکان به هر چیزی شبیه است به غیر از یک هتل.
ظاهر دور تا دور هتل به رنگ سفید می باشد، اتاق های آن با گچ‌بری‌های هندسی مواج، روحیات منطقه کوهستانی را به ساکنین هتل القا می کند. این اقامتگاه بسیار زیبا، شامل ۶۷ اتاق می باشد. ظاهر تمام راهروها و اتاق های هتل به شکل خانه های اسکیمویی طراحی شده است. تراس هتل شامل یک حوض آب گرم می باشد که تجربه آب تنی در هوای سرد می تواند یکی از هیجان‌انگیزترین امکانات هتل به شمار آید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد