رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ دی ۱۳۹۷

هتل ایبیس تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مسافران و بازدید کنندگان شهر تهران – تجاری یا تفریحی – به هنگام اولین برخورد در پایتخت با روش متفاوتی از مهمان پذیری در این هتل با شعار “این جا را مثل خانه خود بدانید” مورد استقبال می‌گیرند. تیم صمیمی پذیرش هتل در تمام ساعات شبانه روز پذیرای مهمانان هستند. هتل ایبیس در فاصله بسیار کوتاه از ترمینال خروجی فرودگاه واقع شده و پل پیاده رو سرپوشیده از رو به روی ترمینال خروجی تا ورودی هتل گزینه مناسبی برای رسیدن به هتل خواهد بود. فاصله هتل تا مرکز شهر تهران ۴۵ دقیقه از طریق بزرگراه خلیج فارس (تهران-قم) است. هتل دارای ۱۹۶ اتاق (سینگل، دبل، اتاق های متصل برای خانواده و اتاق معلولین ) بوده که همگی مجهز به سیستم تهویه و اینترنت رایگان هستند.

هتل ایبیس تهران  هتل ایبیس تهران

شهر تهران دارای ساختمان‌های مدرن از جمله برج آزادی همین طور عمارت‌های قدیمی همانند کاخ موزه گلستان است که پیشینه تاریخی و فرهنگی این کشور را نمایش می‌دهند. موزه جواهرات ملی، موزه ملی ایران، موزه فرش همچنین موزه رضا عباسی از دیگر نشانه‌های فرهنگی و جاذبه‌های دیدنی شهر تهران به شمار می‌آیند. بازار بزرگ تهران هم از مکان‌های جذاب برای گردش و خرید است.

هتل ایبیس تهران  هتل ایبیس تهران

اتاق استاندارد دبل هتل ایبیس

در اتاق استاندارد دبل ، شما با میز، تلویزیون ال سی دی که دارای تعداد زیادی کانال داخلی و خارجی است، کفپوش چوبی، تخت دو نفره بزرگ و حمام مجزا و غیره رو به رو می شوید، همگی ازجمله امکاناتی هستند که اقامتی رویایی و آسوده را برای شما به ارمغان می آورند.

اتاق استاندارد تویین هتل ایبیس

در اتاق استاندارد تویین هتل ایبیس، شما با میز، تلویزیون ال سی دی که دارای تعداد زیادی کانال داخلی و خارجی است، کفپوش چوبی، دو تخت سینگل و حمام مجزا و غیره رو به رو می شوید، همگی ازجمله امکاناتی هستند که اقامتی رویایی و آسوده را برای شما به ارمغان می آورند. ۱۹۶ اتاق در این هتل قرار گرفته است همچنین استعمال دخانیات در این اتاق ها ممنوع است.
۱۹۶ اتاق
۲ اتاق ویژه معلولین
استعمال دخانیات در فضای داخلی هتل ممنوع است.

هتل ایبیس تهران  هتل ایبیس تهران

رستوران اُپن
نوع غذا: بین المللی

رستوران اپن ارائه دهنده ی تمامی مزه های متنوع و غذاهای رنگارنگ ایرانی و فرنگی است. این رستوران با طراحی لوکس و مدرن خود توانسته فضایی آرام را برای میهمانان فراهم کند. در رستوران اُپن هتل ایبیس (ibis) می توانید ناهار و شامی لذیذ و دلچسب را در کنار عزیرانتان تجربه کنید.

هتل ایبیس تهران  هتل ایبیس تهران

کافی‌شاپ هتل بین‌المللی ایبیس
مزه‌ای خاص از ترکیبی سالم …

کافی شاپ هتل ایبیس تهران سعی کرده است فضایی آرام، دلنشین، ساده و صمیمی را برای میهمانان عزیز به ارمغان آورد. در این کافی شاپ از طعم نوشیدنی های گرم و سرد و میان وعده ی سبک لذت ببرید و ما را به دوستان خود معرفی کنید.کافی شاپ هتل ایبیس هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب آماده ی خدمات رسانی است.

هتل ایبیس تهران  هتل ایبیس تهران

ترانسفر فرودگاهی به وسیله ی نقلیه ای گفته می شود که به رفت و آمد مسافران از مبدا به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد را شامل می شود.

هتل های فرودگاهی امام خمینی، جهت رفت و آمد راحت تر مسافران از هتل های فرودگاهی به فرودگاه امام و بالعکس ترانسفر رایگان ارائه می دهند و هر بیست دقیقه یک بار این سرویس در دسترس است.

هتل ایبیس تهران  هتل ایبیس تهران

 

آدرس :کیلومتر ۳۰ خلیج فارس (تهران – قم)
ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

تلفن : ۵۵۶۷۷۹۰۰ (۰۲۱)

تلفن : ۵۵۶۷۷۹۴۵ (۰۲۱)

پذیرش
(Check in)
ساعت ۲ ظهر
خروج
(Check out)
ساعت ۱۲ ظهر

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل خیلی خوبی هست.رزرو راحت هست. کیفیت غذا خوبه تمیز خلوت هم هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل خیلی خوبی هست.رزرو راحت هست. کیفیت غذا خوبه تمیز خلوت هم هست

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *