جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آپارتمان بهشت هیرکان

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ اسفند ۱۳۹۴

هتل آپارتمان «بهشت هیرکان»، یک مجموعه اقامتی، پذیرایی و تفریحی در مرکز شهر گرگان است که در تاریخ فروردین سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه دارای ۹ سوئیت (۳ عدد دو خوابه دارای ۵ تخت و ۶ عدد یک خوابه) است. این هتل با خدمه ای با تجربه و آموزش دیده ، امکانات و خدمات رفاهی و تسهیلاتی را برای مسافرین محترم فراهم می کند؛ اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون رنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، امکانات آشپزخانه در سوئیتها، تشکهای طبیعی و استاندارد، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تهویه مطبوع، تلفن در اتاقها، آسانسور، و…

این هتل، در محلی زیبا از شهر گرگان واقع شده که مشرف به کوههای زیبای جنوب شهرستان می باشد و نمایی زیبا به همراه فضایی دنج و دلنشین برای مسافرین مهیا می کند.

همچنین جهت رفاه حال مشتریان، این مجموعه اقامتی طرف قراداد با آژانس های تلفنی برای آماده کردن سرویس رفت و آمد و گردش مسافرین در شهر است. همچنین مسافرین در این مجموعه می توانند امکان دسترسی و تهیه سوغات گرگان را داشته باشند.

محل فعلی این مجموعه در خیابان چاله باغ گرگان می باشد. از مزایا و نقاط قوت این مجموعه محل آن است که در مرکز شهر گرگان می باشد و امکان دسترسی مسافرین به تمامی اضلاع و خیابانهای اصلی شهر را فراهم می کند.

امکانات و سرویس های هتل آپارتمان در حد یک هتل ۳ ستاره تکمیل شده است، تا رضایت مشتریان افزایش یابد. این مجموعه در طول توسعه خود آموزش های مختلفی را برای کارمندان خود فراهم کرده تا شیوه برخورد و سرویس دهی برای مسافرین به صورت استاندارد رعایت شود.

توضیح: با توجه به تفاوت فضای هتل آپارتمان به نسبت هتلهای نرمال، و تعداد سوئیت ها، جذب مسافر در تمام ایام سال ممکن خواهد بود و به همین سبب این مجموعه تاکنون دارای مشتری های وفادار شده است. لذا شرکت های خصوصی، هیئت های ورزشی، سازمانهای کوچک دولتی، آژانس های مسافرتی واقع در تهران و گلستان به واسطه اعتبار و خدمات مناسب این مجموعه اقامت در این مجموعه را بر سایر هتل ها ترجیح می دهند.حال با ترویج هتلداری مدرن در کنار میهمان نوازی که سنت ماست، بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم تا عشق میزبانی خود را محک بزنیم و شعار هتلداری صحیح را در قالب عمل به شما ثابت کنیم. چرا که موفقیت ما در گرو رضایت شماست.

آدرس :گرگان،شهرک جهاد،بعداز درب سوم دانشگاه آزاد

3394 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3395 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3396 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3397 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3398 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3399 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3400 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3401 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

3402 هتل آپارتمان بهشت هیرکان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *