رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ خرداد ۱۳۹۶

مهم‌ترین توانمندی در چابهار وجود خود دریاست

اشتراک گذاری

فرماندار چابهار گفت: مهم‌ترین توانمندی در چابهار وجود خود دریاست، توسعه بنادر، ظرفیت گردشگری سواحل می‌تواند اشتغالزایی فراوانی را در سطح منطقه ایجاد کند.

‌به گزارش ایسنا‌، ایوب درویشی در بازدید از طرح توسعه بندر چابهار با بیان اینکه بندر چابهار به یک بندر بین المللی تبدیل شده است، گفت: مشوق‌های اقتصادی دولت در بندر چابهار موجب جذب سرمایه‌گذاران شده است.

درویشی افزود: بازدید هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف در ماه‌های اخیر از این منطقه کاملا مشخص است که زیرساخت‌های اقتصادی در این بندر مهیا شده است.

فرماندار چابهار در ادامه بیان کرد: کشورهای نظیر هند، افغانستان، پاکستان، چین، اندونزی، ژاپن و دیگر کشورهای اروپایی در سفرهای جداگانه به این بندر ‌تمایل خود را برای سرمایه‌گذاری در این بندر ابراز کرده‌اند.

درویشی تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی چابهار وجود استعدادهای خدادادی در منطقه برای ایجاد بستر مناسب جهت مرتفع کردن بسیاری از نیازهای اساسی کشور است.

وی تاکید کرد: زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری در بخش‌های شیلات، صادرات، واردات و گردشگری این منطقه را در آینده نزدیک به عنوان قطب اقتصادی کشور معرفی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دولت در آینده‌ای نزدیک با احداث پتروشیمی زمینه شکوفایی منطقه را رقم خواهد زد.

فرماندار چابهار افزود: زمانی سرمایه‌گذاری موثر خواهد بود که سرمایه‌گذار سود ببرد و این سود بردن باعث سرمایه‌گذاری می‌شود.

 مهم‌ترین توانمندی در چابهار وجود خود دریاست

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *