رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ بهمن ۱۳۹۶

مهمانپذیر طالقانی قزوین

لینک این مطلب کپی شد!

کهن شهر قزوین با داشتن قدمت بیش از هزارسال، آثار تاریخی، مشاهیر تراز اول و سابقه پایتختی ایران در زمان صفوی از یک سو و طبیعت زیبای الموت از سوی دیگر همواره یکی از قطب¬های گردشگری ایران بوده است. در این بین مهمانپذیر ممتاز طالقانی قزوین با بیش از ۴۰ سال سابقه در صنعت گردشگری سعی دارد با تنوع در ظرفیت، ارائه خدمات، ایجاد محیطی تمیز و آرام، در اختیار گذاشتن امکانات، راهنمایی گردشگران و قیمت مناسب، رضایت مهمانان را کسب کند. این اقامتگاه در بهترین مکان ممکن با دسترسی راحت به اماکن تاریخی، اماکن تجاری و را¬ه¬های مواصلاتی واقع شده و همیشه تلاش دارد سفر خاطره بخشی برای مهمانان رقم بزند.
شماره تماس:
۰۲۸۳۳۲۲۴۲۳۹
۰۲۸۳۳۲۲۷۶۹۴

– آدرس: قزوین، خیابان شهید طالقانی، روبروی سینما مهتاب، جنب پاساژ آریا
– جی پی اس: ۳۶°۱۶’۰۷.۱″N 50°۰۰’۳۳.۰″E

– امکانات
– اتاق های ۲ تخته با سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق
– اتاق های ۲ تخته-۳تخته-۴تخته-۵تخته-۶تخته باسرویس های بهداشتی و حمام در راهرو
– وای فای رایگان در لابی
– صبحانه سرای مجهز
– سرویس دهی ۲۴ ساعته

OFKT9153 مهمانپذیر طالقانی قزوین VXAQ4214 مهمانپذیر طالقانی قزوین IMG_4739 مهمانپذیر طالقانی قزوین IMG_4713 مهمانپذیر طالقانی قزوین CUGD6179 مهمانپذیر طالقانی قزوین CBQT3929 مهمانپذیر طالقانی قزوین HFWK7797 مهمانپذیر طالقانی قزوین IMG_4628 مهمانپذیر طالقانی قزوین IMG_4721 مهمانپذیر طالقانی قزوین

IMG_4746 مهمانپذیر طالقانی قزوین

           
 

نظر کاربران :

  • جواد ریاحی

    با سلام و وقت بخیر چندین بار سعی کردم که آز طریق تلگرام و یا واتساپ ارتباط برقرار کنم امکان پذیر نبود با تشکر جواد ریاحی. اصغر آقا خاکسار همچنان آنجا تشریف دارن؟

    ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *