رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ اسفند ۱۳۹۴

مسافران فرهنگی فقط در مدارس خراسان‌شمالی اسکان می‌یابند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۱۲/۱۵- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی تاکید کرد: در تعطیلات نوروز پیش رو فقط مسافران فرهنگی در مدارس استان اسکان می‌یابند.

محمد سویدانلویی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته علاوه بر مسافرانی که در استخدام آموزش و پرورش بودند سایر مسافرها نیز در مدارس اسکان می‌یافتند، گفت: این امر سبب شده بود تا واحدهای اقامتی استان خالی از مسافر باقی بماند و هر ساله آنها ضررهای زیادی را متحمل می‌شدند.

وی افزود: طی کارگروه ستاد تسهیلات سفر استان مصوب شد که آموزش و پرورش فقط مسافرانی که در مکان‌های اقامتی خود اسکان دهد که در استخدام این نهاد باشد.

سویدانلویی ادامه داد: واحدهای اقامتی استان ظرفیت پذیرش ۱۶ هزار نفر را دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که این اداره کل چه تمهیداتی را برای اقامت بیشتر مسافران طی ایام نوروز اندیشیده است، اظهار کرد: برپایی ۱۰ بازارچه صنایع دستی با بیش از ۲۰۰غرفه یکی از راه‌های افزایش مدت ماندگاری مسافر برای نوروز است.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از ۴۰بنای تاریخی شناخته شده در این استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است. همچنین دو سفره خانه بزرگ نیز در استان راه اندازی شده است که مسافران می توانند از آن استفاده کنند.

618 مسافران فرهنگی فقط در مدارس خراسان‌شمالی اسکان می‌یابند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *