رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ فروردین ۱۳۹۳

محیط زیست در پیامک های نوروزی

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ – تهران – ایرنا- اکثریت قریب به اتفاق مشترکان همراه اول غروب روز یکشنبه سوم فروردین، پیامکی را با این مضمون دریافت کردند،ˈ طبیعت را با زباله آلوده نکنیم ˈ.این پیام را می توان یکی از بخش های مکمل اجرای طرح مسیرسبز-ساحل پاک به شمار آورد.

به گزارش ایرنا دکتر معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست که برای گذراندن تعطیلات نوروزی در گرگان به سر می برد درباره این پیامک گفت:ˈ درمکاتبه ای که با وزیر ارتباطات، فنآوری، اطلاعات داشتم از آن ها خواستم که این پیام به صورت رایگان برای هموطنان در سراسر ایران ارسال نمایند و این کار انجام شد.ˈ

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشکر از وزیر ارتباطات و همراه اول، اظهار امیدواری کرد که دیگر اپراتورهای تلفن همراه نیز این حرکت را انجام داده و در راستای یادآوری به شهروندان برای حفاظت از طبیعت تلاش کنند و به این رویه استمرار بخشند.

ابتکار در بازدید از محل استقرار قرارگاه های طرح ˈمسیر سبز – ساحل پاک ˈدر ˈ تالاب بین المللی آلماگلˈ ،ˈ پارک ملی گلستانˈ و ˈپارک جنگلی النگ دره ˈ بر ادامه و استمرار این طرح حتی پس از پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

تفاهم نامه ˈمسیرسبز- ساحل پاکˈ بین سازمان حفاظت محیط زیست از یکسو و استانداران ۶ استان تهران، البرز، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران بسته شد تا با آموزش و اطلاع رسانی به مسافران شمال کشور، اکوسیستم های شکننده و ارزشمند منطقه از گزند زباله و آتش حفظ شوند.

آموزش چهره به چهره در ایستگاه های این تفاهمنامه ، تهیه و توزیع کیسه های زباله زیست تخریب پذیر، دستکش و اقلام آموزشی، پاکسازی حاشیه رودخانه ها، جنگل، جاده و سواحل دریا، نصب سطل های زباله و استقرار سرویس های بهداشتی ثابت و موقت، برگزاری نظرسنجی ، مسابقه و اهدای جوایز از جمله بخش های این طرح است.

81099255-5588148 محیط زیست در پیامک های نوروزی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *