رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ آذر ۱۳۹۷

قنادی لادن سعادت آباد

لینک این مطلب کپی شد!

اگر شیرینی باز باشید قطعاً نام شیرینی لادن را شنیده اید. میتوان ادعا کرد که لادن قدیمی ترین، خوش سابقه ترین و خاطره انگیز ترین شیرینی سرای تهران است. شیرینی لادن با بیش از نیم قرن تجربه اولین و تنها شعبه خود را در ولنجک، بلوار دانشجو افتتاح کرد. شیرینی لادن با عرضه انواع شیرینی تر و خشک منحصر به فرد، کیک های تزیینی، انواع دسر ها، آجیل و خشکبار اختصاصی، بستنی سنتی و میوه ای و انواع نوشیدنی ها در محیطی بسیار زیبا و آرام و با مزیت فضای پارک خودرو فراوان و امکان ثبت سفارش اینترنتی و تحویل در محل با سرویس دهی عالی، به یک مجموعه خیلی خوب و قابل اعتماد برای مشتریان تهرانی تبدیل شده است و روز به روز در حال بهتر شدن و موفق تر شدن است.
شیرینی های این مجموعه از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در کارگاه های کاملا بهداشتی و در طعم ،مزه و اشکال متنوع تولید می شوند و کاملاً به روز هستند. باقلوا های لادن یکی از هیجان انگیز ترین گزینه های پیش روی شما در این قنادی است. حتما آن را امتحان کنید. لادن هم همانند هر کسب و کار موفق دیگری شعبه های خود را افزایش داد و امروز با چند شعبه موفق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
شیرینی فروشی لادن در سعادت آباد از بهترین قنادی های غرب تهران می باشد . این شیرینی فروشی بزرگ و شیک همیشه خیلی هم شلوغ و پراز مشتری است . همیشه انواع مختلفی از شیرینی های خوشمزه و تازه و کیک های مجلل و جدید داره فضای شیرینی سرای لادن مناسب و هر قسمت به یک نوع محصول است ،سمت راست این قنادی برای شیرینی های خشک و سمت چپ اون برای شیرینی های تر طراحی و در نظر گرفته شد.بیشترشیرینی های این قنادی را می شود برای سرو در مجالس سفارش داد .
تنوع مدل ها و مزه های شیرینی های خشک بالاست .شیرینی لادن با بیش از هفتاد سال سابقه تولید کننده با کیفیت ترین انواع کیک شیرینی و آجیل از بهترین مواد اولیه،به علت حجم زیاد مراجعه در زمان های اوج ترافیک کاری برای خدمت رسانی هر چه بهتر و رفاه حال مشتریان سرویس “ارائه محصول در محل” را راه اندازی کرد.

آدرس: سعادت آباد ، خیابان سرو غربی ، نبش بلوار شهرداری

تلفن: ۲۲۰۹۲۳۳۰ و ۲۲۰۹۲۱۱۳

سفارشات: ۰۹۳۳۰۰۹۸۷۰۰

-لادن-سعادت-آباد-1 قنادی لادن سعادت آباد

-لادن-سعادت-آباد-2 قنادی لادن سعادت آباد

-لادن-سعادت-آباد-3 قنادی لادن سعادت آباد

-لادن-سعادت-آباد-4 قنادی لادن سعادت آباد

-لادن-سعادت-آباد قنادی لادن سعادت آباد

           
 

نظر کاربران :

  • زسنب حسینی

    بسیار با کیفیت،تازه و تمیز
    یعنی با خیالت راحت میتونی شیرینیاشو به هرکسی هدیه بدی،خیلی وقتعا شیرینی فروشیهای معروف مسائل غیربهداشتی داشتم اما کل خانواده ما یکبار هم در تمام این سالها نکته سیاهی در کارنامه لادن ندیدیم

    ۲ تیر, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • محمد

    شیرینی های خوشمزه و بسیار با کیفیت دارن با تنوع بسیار بالا، یعنی با هر سلیقه ای وارد این شیرینی فروشی بشید دست پر برمیگردید. پرسنل خوب و خوش اخلاقی دارن اما خوب چون معمولا شلوغه باید یکم صبور باشید تا سفارشتون رو بگیرید. پیشنهاد میکنم کیک هاشون رو حتما یبار امتحان کنید.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    شیرینی و کیک های بسیار عالی دارد و یک بار خرید از انجا واقعا ارزش داره .

    ۱۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *