جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن انجام خواهد شد

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ اسفند ۱۳۹۹

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.ولی تیموری در دیدار با استاندار خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه ۵۵ ستاد ملی کرونا انجام سفرهای نوروزی از طریق تور یا رزرو مکان اقامت در مراکز اقامتی مجاز امکان‌پذیر است.وی افزود: پروتکل‌هایی برای هر کدام از تاسیسات گردشگری تعریف و وظایف هر کدام نیز برای رعایت این پروتکل‌ها مشخص شده و این تاسیسات آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفته‌اند.

سفر سفرهای نوروزی مسئولانه و ایمن انجام خواهد شد

تیموری ادامه داد: با انجام سفرهای نوروزی فضا و روحیه مردم کمی تغییر خواهد کرد، البته عادی انگاری نخواهد شد و پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای حفظ اشتغال و فعالیت گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: تاسیسات گردشگری کشور بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان خسارت دیده‌اند و اگر چه حمایت‌هایی با پرداخت تسهیلات، امهال تسهیلات، مالیات و حق بیمه کارفرما انجام شده است، اما بزرگ‌ترین کمک این است که گشایش‌هایی داشته باشیم.

معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اقتصاد استان و به خصوص مشهد وابسته به حضور زائر و گردشگر است و باید با پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

همکاری مردم و کنترل‌های مدیریتی، دلیل شرایط مناسب استان در زمینه کرونا است

استاندار خراسان رضوی هم‌چنین در این جلسه اظهار کرد: اقتصاد استان خراسان رضوی وابسته به زیارت بوده و گردشگری استان نیز مبتنی بر زیارت است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به شرایط کرونا در استان اضافه کرد: به دلیل کنترل‌های مدیریتی و همکاری خوبی که از سوی مردم صورت گرفته، تقریبا شرایط خراسان رضوی در پیشگیری و مقابله با کرونا مناسب است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: آستان قدس رضوی پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل در حرم مطهر رضوی رعایت و برای اجرای پروتکل‌ها هزینه می‌کند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شرایط تاسیسات گردشگری مشهد متفاوت از دیگر شهرهای کشور است و باید حمایت‌های ویژه‌ای از این استان صورت گیرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد