جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سازمان میراث فرهنگی و صداو سیما لازم و ملزوم همدیگر

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ آبان ۱۳۹۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۸/۲۰-تعاملات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدا و سیما مناسب بوده و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری با حضور در غرفه رسانه های مختلف در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: انتظار ما همواره از صدا و سیما بالاست چرا که همکاری و همراهی صدا و سیما در اطلاع رسانی فعالیت های سازمان میراث فرهنگی به طور قطع به معرفی ایران و حضور گردشگر کمک می کند.

وی در خصوص تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی گفت: بیش از ۲۵ است که آقای سرافراز را می شناسم ،آرام و جدی است و فعالیت هایش با مطالعه همراه است .

رحمانی موحد این انتخاب را شایسته دانست و عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی و صدا و سیما لازم و ملزوم یکدیگر هستند ،در حوزه گردشگری برای معرفی آداب و رسوم جوامع محلی، ظرفیت ها و پتانسیلهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با همکاری صدا و سیما می تواند به توفیق ما کمک کرده و به رشد این حوزه بیانجامد.

وی افزود:ما هم امکانات خود را برای تولید و برنامه سازی در اختیار رسانه ملی می گذاریم تا این همکاری دو سویه موجب رشد بیشتر صنعت گردشگری شود.

وی در خصوص راه اندازی شبکه اختصاصی گردشگری گفت:گردشگری با همه بخش ها مرتبط است ،اقدامات خوبی در شبکه های برون مرزی در زمینه گردشگری صورت گرفته و مقدمات راه اندازی شبکه اختصاصی مهیا شده است و امیدوارم امکانات دو طرف اجازه این اقدام را بدهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *