رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ تیر ۱۴۰۰

زیباترین اقامتگاههای بومگردی در کدام شهرها قرار دارند ؟

اشتراک گذاری

اقامتگاههای بومگردی سفر را ارزان تر کرده اند علاوه بر آن مسافران با اقامت در این اقامتگاهها می توانند با فرهنگ و سبک زندگی و غذاهای محلی مقصد بیشتر آشنا شوند . حال این سوال پیش می آید که زیباترین اقامتگاههای بومگردی در کدام شهرها قرار دارند ؟ تا اگر مقصد را انتخاب نکرده اید شاید این زیبایی ها تاثیری در انتخاب مقصد داشته باشد .

تلارخانه خمام

یکی از پرطرفدارترین اقاماتگاه‌های گیلان اینجاست؛ بیشتری‌ها لب دریا را برای اقامت در شمال انتخاب می‌کنند، اما اگر کسی دنبال تجربه بکر سفر باشد به سمت جنگل می‌رود. صبح که در اتاقمان را باز کنیم و به ایوان بیاییم، دیگ و دیگچه‌های سفالی از نرده آویزان شده تا یادمان بیندازد اینجا گیلان است و فرهنگ گیلانی حکمرانی می‌کند.اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت خانه ای سنتی به سبکی گیلکی است که در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای ۴ باب اتاق است که اتاق ها در محوطه و طبقات همکف و اول قرار دارند. از نظر موقعیت مکانی اقامتگاه تلارخانه بردبار در جاده رشت به بندرانزلی و در منطقه خمام واقع است و مهمانان گرامی با طی کردن مسافت ۱۳ کیلومتر به شهر رشت و ۲۲ کیلومتر به بندرانزلی دسترسی خواهند داشت. محوطه با صفا و طراحی سنتی اتاق های اقامتگاه تلار خانه رشت، چشم اندازی رو به تمام زیبایی های شمال را به مهمانان گرامی هدیه می دهد. قابل توجه مهمانان گرامی، به دلیل القاء حس نوستالژیک، واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد تخت می باشند. اتاق چی چی نی و کلبه ننه خونه نیز فاقد حمام و سرویس بهداشتی می باشند. برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. شایان ذکر است برخی واحدهای اقامتی این مجموعه نیز فاقد یخچال و تلویزیون است. یخچال به صورت عمومی در ایوان اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه بوم گردی تلار خانه بردبار در قسمت ورودی طبقه اول دارای پله می باشد.

تلارخانه

آدرس : گیلان – کیلومتر ۲۰ جاده رشت به بندر انزلی – روستای خمام – کمربندی – میدان ولیعصر – روستای مرزدشت – ابتدای خیابان امام زاده

تلارخانه

رنگین خانه تنکابن

رنگین خانه تنکابن خانه‌ای که احتمالا مشابهش را فقط در سریال شمالی پس از باران دیده باشیم.اقامتگاه بوم گردی رنگین خانه در روستای شعیب کلایه و در ۱۳ کیلومتری شهرستان تنکابن در یک مزرعه ۵ هزار متری به نام مزرعه رنگین خانه و در محیط کوهپایه ای اطراف زمین های کشاورزی و کشت چای و برنج واقع شده است.این بوم گردی با دارا بودن ۱ واحد دو خوابه ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۱۵ گردشگران را دارد. در این اقامتگاه فضایی برای بر پایی چادر و پخت و پز در فضای باز برای گردشگران فراهم شده است.این اقامتگاه برای یک سفر خانوادگی در دل طبیعت به همراه سرو غذاهای محلی و سنتی همین منطقه در وعده های سه گانه تجربه ای فوق العاده و به یاد ماندنی خواهد بود.از دیگر نکات جالب توجه و لذت بخش در این اقامتگاه می توان به فضایی آرام و به دور از هرگونه هیاهو شهر برای ارتباط با طبیعت و انجام مطالعات و تحقیقات فردي، اختر شناسی و رصد ستارگان، برپایی دورهمی هاي خانوادگی و دوستانه و برگزاري اردو هاي آموزشی تحقیقاتی در محیط طبیعت است. لازم به ذکر است این منطقه تحت پوشش اینترنت پرسرعت نیز می باشد و امکان دسترسی به تمامی امکانات مورد نیاز از قبیل سوپر مارکت و تاکسی سرویس نیز فراهم است.در صورت درخواست و تمایل گردشگران امکان برگزاری گشت‌های تفریحی روستایی و دوچرخه سواری با صرف هزینه ای جداگانه نیز وجود دارد.منطقه اقامتگاه از لحاظ موقعیت و دسترسی به جاذبه های دیدنی تنکابن و مازندران بسیار مناسب بود و حدود ۱۵ دقیقه تا دریا و ساحل تنکابن و ۱۵ کیلومتر هم تا شهر رامسر فاصله دارد، با اقامت در این اقامتگاه به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری همچون جواهرده، جاده دو هزار و سه هزار و آبشار تودارک دیدن نمایید.

رنگین خانه تنکابن

آدرس :تنکابن ، سلیمان آباد، جاده توکله به کارکوه، روستاي شعیب کلایه، کوچه اسفند، مزرعه خانوادگی بشارت

اقامتگاه کریاس اصفهان

در کریاس، دیگر خبری از آن همه سادگی‌ای که در اقامتگاه‌های شمالی گفته شد وجود ندارد. در واقع باید اینجا را چیزی بین هتل و اقامتگاه دانست. امکاناتش بیشتر از اقامتگاه، اما معماری سنتی‌اش شبیه به اقامتگاه‌های سنتی است. وقتی در حیاط این اقامتگاه بایستیم گنبد مسجد جامع اصفهان را مقابلمان می‌بینیم. یعنی علاوه بر زیبایی خیره‌کننده‌اش دسترسی راحتی به اماکن تاریخی و مرکز شهر دارد.اقامتگاه سنتی کریاس واقع در خیابان استانداری شهر اصفهان در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. این مجموعه که قدمت آن به دوره قاجار می‌رسد در گذشته خانه تاریخی نظام الاسلام نام داشته که پس از مرمت و بازسازی به عنوان اقامتگاه سنتی فعالیت خود را آغاز کرده است. از مزیت های این اقامتگاه علاوه بر القاء حس نوستالژیک و دلنشین زندگی سنتی می‌توان به نزدیکی آن به مسجد امام، میدان نقش جهان و عالی قاپو اشاره کرد به نحوی که از داخل حیاط، گنبد مسجد امام مشاهده می‌شود. این مجموعه با دارا بودن امکانات رفاهی و پرسنل مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد.لازم به ذکر است در اقامتگاه سنتی کریاس از هر نوع اتاق یک باب موجود می‌باشد.

اقامتگاه کریاس اصفهان

آدرس :اصفهان، خیابان استانداری، روبروی بیمارستان خورشید، کوچه شهید عمرانی، پشت گنبد مسجد جامع عباسی، پلاک ۳۹

اقامتگاه کریاس اصفهان

اقامتگاه بومگردی خان نشین اصفهان

احتمالا این اقامتگاه بهترین نام را برای توصیف خود انتخاب کرده است. خان نشین اصفهان، واقعا هم شبیه به خانه‌های خان‌های قاجاری است. با ستون‌های بلند، حوض آبی رنگ، پنجره‌های مشبک نشان می‌دهد که عمر بنا به خیلی سال قبل برمی‌گردد. فاصله این اقامتگاه تا مرکز شهر کمی بیشتر از قبلی است اما نه آنقدر دور که مشکلی برایمان درست کند.اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان متعلق به دوران صفویه است که قدمت آن به بیش از ۳۰۰ سال پیش باز می گردد. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید. اقامتگاه خان نشین دارای ۱۰ باب اتاق می باشد که اتاق ها دور تا دور حیاط قرار گرفته اند. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه سنتی خان نشین، دسترسی آسانی به آرامگاه خواجه نظام الملک را امکان پذیر کرده است. همچنین گردشگران می توانند از دیگر جاذبه های گردشگری شهر اصفهان نظیر پل خواجو، عمارت عالی قاپو، میدان نقش جهان و کاخ هشت بهشت با پیمودن حداکثر مسافت ۶ کیلومتر بازدید کنند. قابل توجه مهمانان گرامی، اتاق دو تخته تویین فاقد حمام و سرویس بهداشتی می باشد، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. لازم به ذکر است یک باب از اتاق های دو تخته دبل و یک باب از اتاق های سه تخته فاقد پنجره و نورگیر می باشند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه خان نشین اصفهان در بخش ورودی به اتاق ها دارای پله می باشد.

آدرس : اصفهان – میدان امام علی – خیابان ولیعصر – کوچه شماره ۹ – بن بست اژیها

خان نشین اصفهان

خانه سه نیک یزد

در خیابان کاشانی یزد، خانه‌ای سنتی ساخته شده که عمر آن به دوره قاجار می‌رسد. آن زمان این خانه متعلق به خانواده‌ای زرتشتی بود و به همین خاطر امروز این اقامتگاه هم سه نیک نامگذاری شده. وقتی وارد این اقامتگاه شویم، انگار به صحنه سریالی قدیمی پا گذاشته‌‍ایم. معماری زیبای اینجا فقط محدود به ظاهر بیرونی‌اش نیست. داخل اتاق‌ها، دالان‌ها و تخت‌های قدیمی گذاشته شده.اقامتگاه بوم گردی خانه سه نیک یزد در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ پس از ۱۲ سال بازسازی، به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای ۱۳ باب اتاق است که در طبقات همکف، اول، زیرزمین و پشت بام پراکنده شده اند. اقامتگاه خانه سه نیک یزد دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی است که اتاق ها، این دو حیاط را احاطه کرده اند. خانه سه نیک یزد با پیشینه بیش از ۲۰۰ سال و با برخورداری از فضای سنتی، اقامتی خاطره انگیز را در ذهن گردشگران ثبت می کند. قرارگیری اقامتگاه خانه سه نیک در فاصله ۳۰۰ متری از آتشکده زرتشتیان، موجب دسترسی آسان مهمانان گرامی به این مکان گردشگری در شهر یزد می شود. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که خانه سه نیک در قسمت های مختلف دارای تعدادی پله می باشد.

خانه سه نیک یزد 

آدرس : یزد – خیابان کاشانی – انتهای کوچه شمس (کنار کوچه آتشکده)

خانه سه نیک یزد 

اقامتگاه بومگردی اوروزا یزد

تاریخچه بنای اقامتگاه اوروزا به پهلوی می‌رسد، اما با بازسازی‌هایی که صورت گرفته چهره سنتی و نوستالژیکی به خودش گرفته. یک حوض زیبا وسط حیاط است که ننوی روی آن اقامتگاه را جذاب‌تر کرده. اگرچه این اقامتگاه هم به اندازه قبلی زیباست، اما سرویس بهداشتی و آشپزخانه آن مشترک و درنتیجه ارزان‌تر از قبلی است.اقامتگاه بوم گردی سرای اوروزا یزد متعلق به دوره پهلوی می باشد و حدود هفتاد سال پیش به بهره برداری رسیده است. این اقامتگاه دارای حیاط مرکزی است و ۵ باب اتاق آن، این حیاط را احاطه کرده اند. بخشی از محوطه اقامتگاه سرای اوروزا، دارای سکویی مسقف با دیوارهای کاهگلی می باشد که به گویش محلی مردم یزد تالار نامیده می شود. سرای اوروزا در بافت تاریخی شهر واقع است و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری از جمله باغ دولت آباد دارد. به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه بوم گردی اوروزا یزد فاقد تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. همچنین آشپزخانه با امکان پخت و پز و یخچال نیز به صورت عمومی در حیاط اقامتگاه وجود دارد.

اوروزا یزد

آدرس :یزد – خیابان انقلاب – کوچه انقلاب ۱۲ – کوچه رهی – پلاک ۲۵

 

اوروزا یزد

اقامتگاه سنتی خالو قشم

هیچ اقامتگاهی به اندازه خالومنصور در این سال‌ها نتوانسته برای قشم مسافر بیاورد. مسافران برای دیدن جزیره هنگام و جنگل حرا چند شب پیش خالو می‌مانند، غذاهای جنوبی می‌خورند و با آنها معاشرت می‌کنند. این اقامتگاه در روستای نقاشه قرار دارد و اگرچه ۶۵ کیلومتر تا قشم فاصله دارد، اما این موضوع مهمانان خالو را دلسرد نمی‌کند.قامتگاه بوم گردی خالو منصور در روستای نقاشه جزیره قشم واقع شده است. قدمت این اقامتگاه به حدود ۸۰ سال پیش باز می گردد که در سال ۱۳۹۵ مرمت شد و فعالیت خود را با ۸ باب اتاق در محوطه اقامتگاه، با هدف پذیرایی از گردشگران آغاز کرد. از مناطق گردشگرپذیر و پرطرفدار قشم، جزیره هنگام و جنگل حرا را می توان نام برد. مهمانان گرامی می توانند بعد از دیدن از این مناطق در اقامتگاه بوم گردی خالو اقامتی آرام را در اتاق های سنتی و قدیمی تجربه کنند. لازم به ذکر است برخی اتاق های خانه خالو منصور فاقد یخچال حمام، سرویس بهداشتی و تخت هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است. شایان ذکر است اتاق های این مجموعه نیز فاقد یخچال و تلویزیون هستند. علاوه بر آن افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه در قسمت ورود به برخی از اتاق ها دارای پله می باشد. قابل توجه مهمانان گرامی، اتاق میلسی و اتاق بیست متری با فاصله ۱۰۰ متری از ساختمان اصلی اقامتگاه واقع شده اند.

اقامتگاه سنتی خالو قشم

آدرس :۶۵ کیلومتری جزیره قشم – روستای نقاشه – ۹ کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم

اقامتگاه سنتی خالو قشم

اقامتگاه بوم گردی سرای همایونی شیراز

آب و هوای این شهر مخصوصا در فصل بهار دل از همگان ربوده است، در بافت قدیمی شیراز درست در منطقه ای که در فصل بهار از عطر بهار نارنج سرمست می شوید خانه ای سنتی قرار دارد و این مکان مدتها بلااستفاده مانده بود تا در سال ۱۳۹۷ احیا و بازسازی شد و در اختیار عموم قرار گرفت این خانه قدیمی درست در مجاورت بناها و مکان های ارزشمند شیراز یعنی: شاهچراغ، بازار وکیل، نارنچستان قوام، مسجد زیبای نصیرالملک و مدرسه خان قرار گرفته است و با اقامت در این خانه می توانید به راحتی به این مکان ها دسترسی پیدا کنید. اتاق های متعدد بنا که به عدد ده میرسد در کوچه ای باریک قرار گرفته است. ساختمان در دو طبقه بنا شده است که شیشه های مشبک و رنگی، نرده های چوبی و کنده کاری های پیکره بنا از جلوه های این اقامتگاه به شمار می روند. باید اشاره کرد که سرای همایونی داری تعدادی پله و حدود ۱۵۰ متر پیاده روی می باشد همچنین یخچال و تلوزیون به طور اختصاصی در این مکان وجود ندارد.

 اقامتگاه بوم گردی سرای همایونی شیراز

آدرس :شیراز، خیابان لفطعلی خان زند، کوچه دوازده

 اقامتگاه بوم گردی سرای همایونی شیراز

اقامتگاه بوم گردی کهندژ چناران

بدون تعارف یکی از زیبا ترین اقامتگاه های بوم گردی که در ایران وجود دارد متعلق به شهر خراسان رضوی می باشد. بنا در دوره افشاریه ساخته شده و در سال ۱۳۹۷ دوباره بازسازی شده است. این اقامتگاه که به نسبت دیگر اقامتگاه ها قدمتی طولانی تر دارد از قسمت های متعددی شامل: برج دیده بانی، اتاق حوضخانه، اتاق های شاه نشین و زیرزمین تشکیل شده است. حوض بسیار بزرگ در مقابل ساختمان با تزیینات آجری چشم نواز و ستون های گچ بری شده حس نوستالژی را برای گردشگران یاداوری می کند. این بنا به طور کامل در اختیار یک خانواده قرار می گیرید و به جز یکی دو اتاق که در آنها یخچال و تلوزیون عمومی قرار دارد، بقیه اتاق ها فاقد یخچال و تلوزیون می باشد. این نکته را برای افرادی که سالمند و کودک همراه دارند یاداور می شویم که اقامتگاه بوم گردی کهندژ شامل پله می باشد همچنین خطوط موبایل در این بنا فاقد آنتن دهی است.

آدرس: خراسان رضوی، ۴۷ کیلومتر بعد از مشهد، ۲۹ کیلومتر بعد از چناران _ روستای تاریخی چناران _ کوچه خواجه نظام الملک، انتهای کوچه سمت راست

اقامتگاه بوم گردی کهندژ چناران

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه علی آباد کتول

در دل جنگل های سرسبز استان گلستان و شهر علی آباد بنایی قدیمی با معماری مخصوص منطقه شمال قرار دارد که سالیانه گردشگران بسیاری برای اقامت در این مکان راهی علی آباد می شوند. این اقامتگاه بوم گردی بهترین مکان برای کسب آرامش است. چه لذتی بالاتر از استراحت کردن در خانه های چوبی که شاید نمونه اش را فقط در فیلم و سریال ها دیده باشیم و بیدار شدن با صدای پرندگان و تنفس بوی مطبوع و دل انگیز باران که با بوی سبزی و گل ها مخلوط شده می وجود دارد؟ اقامتگاه از ۴ بلوک تشکیل شده است و هر بلوک شامل دو واحد می باشد که در مجموع ۸ واحد اقامتی در این اقامتگاه طراحی شده است. این بنا در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده و ترکیبی از بنای سنتی و مدرن شامل: رستوران و لابی می باشد. شما می توانید در تراس این واحد ها بنشینید و با میل کردن غذاهای سنتی و خوشمزه استان گلستان از چشم انداز فوق العاده ای که در مقابلتان قرار دارد نهایت لذت را ببرید و طراوت شادابی محیط را به رو ح وجسمتان منتقل کنید. نکته ای که در رابطه با این اقامتگاه باید بگوییم این است که برای رسیدن به این مکان باید حدود ۲۰۰ متر جاده خاکی اما چشم نواز را پیاده روی کنید همچنین بخشی از ساختمان دارای پله می باشد.

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه علی آباد کتول

آدرس: استان گلستان، ۲۷ کیلومتری شهر علی آباد کتول، شهر فاضل آباد_ دهنه ی محمد آباد کتول _ ابتدای روستاس علی آباد کتول

اقامتگاه بوم گردی ریگ چشمه علی آباد کتول

اقامتگاه بوم گردی توسیان نطنز

استان اصفهان و شهرستان نطنز با آن همه پیشینه ی تاریخی و کهن هم سهم زیادی در داشتن این اقامتگاه های بوم گردی دارند. یکی از این مکان ها که مساحتی به متراژ ۵۰۰ متر را در بر گرفته است و با دوره قاجار پیوند خورده در شهرستان نطنز واقع شده است. این بنا با هفت اتاق در سال ۱۳۹۶ برای رفاه بیشتر گردشگران احیا و بازسازی شده است. دیوار های خشتی، پنجره های چوبی و گلدان های گلی، بافت قدیمی بنا را حفظ کرده اند. اسکان در این اقامتگاه بوم گردی به خوبی خاطرات شیرین خانه مادر بزرگ با عطر چایی و نان سنگک داغ را برایمان زنده می کند. این بنا نیز مانند اغلب اقامتگاه های بوم گردی فقط یک یخچال و تلوزیون و سرویس بهداشتی عمومی را دارا می باشد. اتاق های کوچک و راه پله های باریک خشتی بنا به شدت توجه گردشگران و توریست های خارجی را به خود جلب کرده است.
توسیان امکانات اقامتگاه بوم گردی نطنز: این اقامتگاه شامل امکاناتی مانند: فروشگاه صنایع دستی مردمان نطنز، لابی، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس شبانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. همچنین پارکینگی در فاصل ۲۰۰ متری اقامتگاه برای گردشگران ساخته شده است.

 اقامتگاه بوم گردی توسیان نطنز

آدرس: استان اصفهان، شهرستان نطنز، خیابان مالک اشتر، جنب مسجد جامع_ محله کهنو

 اقامتگاه بوم گردی توسیان نطنز

اقامتگاه بوم گردی انار عقدا اردکان

یکی دیگر از بناهای سنتی و قدیمی استان یزد و شهر اردکان اقامتگاه بوم گردی ” انار عقدا” می باشد که قدمتش به دوره صفویه بر می گردد، این بنا ی زیبا و حیرت انگیز که چشم همگان را مجذوب خود کرده به خوبی سنت و رسومات گذشتگان را برایمان زنده نگه داشته است. دیوار های خشتی و سردر تزیین شده، پنجره های رنگی و ۱۵ اتاق بنا از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه به شمار می رود. در این بنا هم برای رفاه حال گردشگران یخچال، تلوزیون و سرویس بهداشتی عمومی تعبیه شده است، اقامتگاه بوم گردی انار عقدا به خوبی یادآوار بناهای سنتی و جذاب استان کویری یزد می باشد. همچنین بخشی ازاین مکان دیدنی دارای پله می باشد.

اقامتگاه بوم گردی انار عقدا اردکان

آدرس: استان یزد، اردکان- عقدا- جنب مسجد جامع عقدا

هتل سنتی انار با قدمت ۳۰۰ سال

اقامتگاه بوم گردی بافت تاریخی اصفهک طبس

درست در دل کویر یک اقامتگاه بوم گردی وجود دارد که معماری همراه با خشت و گل به خوبی در آن هویدا می باشد. اقامتگاه در روستای اصفهک واقع شده است که پس از زلزله سال۱۳۵۷ این روستا ویران و دیوار های نیمه خراب شده تبدیل به مکان و بافتی سنی و کهن گشت مردم روستا در کنار این روستای نیمه ویران آبادی جدیدی را ساختند و این منطقه را تبدیل به یک جاذبه منحصر به فرد کردند. شما می توانید با اقامت در خانه ای که در این روستای نیمه ویران وجود دارد آسمان پرستاره مهتابی شب های کویر را در هوای خنک و مطبوع فصل بهار و تابستان نظاره کنید و سفری خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان بسازید. همچنین از غذای محلی و خوشمزه مردمان با سخاوت این روستا میل کنید و لذتی متفاوت را کسب نمایید.

آدرس: استان خراسان جنوبی، طبس، روستای اصفهک

اقامتگاه بوم گردی بافت تاریخی اصفهک طبس

اقامتگاه بوم گردی بافت تاریخی اصفهک طبس

همان‌طور که مطالعه کردید هر کدام از اقامتگاه‌های نامبرده شده در بالا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که بدون شک اقامت در آن‌ها تجربه‌ای کاملا متفاوت و خاطره‌انگیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. در صورت تمایل تجربیات خود را از اقامت در هر کدام از اقامتگاه‌های بومگردی ایران برای ما ارسال کنید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما هستیم.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *