جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران گیلانه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ مهر ۱۳۹۶

رستوران گیلانه تهران، از جمله بهترین رستوران‌های پایتخت بوده که با سرو خوشمزه‌ترین غذاهای گیلانی در خدمت هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد. این رستوران شیک و لوکس، را می‌توانید در منطقه جردن، بلوار آفریقا و در میان شلوغی‌های پاساژ معروف مدیترانه پیدا کنید. جایی که با طبخ بهترین غذاهای شمالی پذیرایی جانانه‌ای را از شما به عمل می‌آورد. شاید تا پیش‌تر از این، اهالی تهران باید حدود ۳۳۰ کیلومتر مسافت را برای خوردن این غذاهای دلچسب به سمت گیلان طی می‌کردند. اما حالا با افتتاح چندین رستوران گیلانی در تهران بزرگ، مردم بدون دادن زحمت زیادی به خود لذیذترین این غذاهای محلی را در همین شهر نوش‌جان می‌کنند.
رستوران گیلانه تهران، در سال ۱۳۷۹ هجری شمسی افتتاح شد و نام آن از فیلم خانم رخشان بنی‌اعتماد الهام گرفته شده است. با ورود به این رستوران، فضایی کاملاٌ متفاوت و در واقع ترکیبی از معماری سنتی و مدرن گیلانه نظرتان را به خود جلب می‌کند. به جرأت می‌توان گفت که با دیدن دکوراسیون این رستوران حس حضور در خانه‌های محلی ماسوله برایتان تداعی می‌شود. دیوارهای گیلانه با طراحی ظریف و زیبای خود، انسان را مسحور خویش می‌کنند. نقاشی میز و صندلی‌ها به وسیله هنرمندی معروف و چیره‌دست زیبایی این رستوران را دو چندان کرده است. باید بدانید که در گیلانه، در فضایی ۴۰۰ متری تنها ۱۰۰ صندلی وجود دارد. این بدان معناست که این رستوران به حریم شخصی مشتریانش احترام گذاشته و سعی در رعایت فاصله هر میز با میز کناری دارد.
رستوران گیلانه تهران، در دو شعبه منطقه الهیه و جردن آماده پذیرایی از پایتخت‌نشینان است. منوی این رستوران، انواع غذاهای دلچسب گیلانی مانند قلیه میگو، قلیه ماهی و سبزی پلو را در برمی‌گیرد. همچنین، می‌توانید از طعم فوق‌العاده بستنی سنتی، باقلوا و رشته خشکار گیلانه نهایت لذت را ببرید. خوردن گل گاو زبان، چای خوشمزه لاهیجان و چای ترش این رستوران را هرگز فراموش نکنید.
رستوران گیلانه تهران، از آن دست رستوران‌هایی است که بعد از ترک از صرف لحظات خود در محیط زیبا و چشم‌نواز و صرف غذایی دلنشین رضایت خاطر دارید. پس وقت را هدر نداده و هر چه زودتر سری به این رستوران بی‌نظیر بزنید.
آدرس شعبه الهیه:
خیابان گلنار، خیابان ماهرو، بن بست پناهی، برج های الهیه.
شماره تماس:۲۲۰۱۵۴۵۴ -(۰۲۱)
آدرس شعبه جردن:
منطقه جردن، بلوار آفریقا، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه.
شماره تماس:۲۲۰۴۰۳۲۴،۲۲۰۵۵۳۳۵ -(۰۲۱)

رستوران گیلانه تهران6 رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه تهران5 رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه تهران1 رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه تهران3 رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه تهران4 رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه تهران2 رستوران گیلانه تهران

رستوران گیلانه تهران رستوران گیلانه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *