رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ شهریور ۱۳۹۹

رستوران گرپ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران گرپ تهران یکی از رستورانهای لاکچری و شیک تهران با غذا های سنتی و فرنگی که در خیابان ولیعصر واقع شده است . خیابان ولیعصر خیابانی پر رفت و آمد است شاید بارها از جلوی این رستوران عبور کرده اید ولی هنوز ندیده باشید چون رستوران در طبقه دوم واقع شده است . رستوران گرپ سال‌های سال است که در این مکان قرار دارد، اما از تابستان ۹۸ با مدیریت و کارکنان جدید کارش را شروع کرده است، کارکنانی که در همین ابتدا نشان داده‌اند چگونه می‌توان با مشتری‌مداری جزو بهترین‌ها بود.بعد از ورود به رستوران و بالارفتن از پله‌ها، یکی از کارکنان آماده خوشامدگویی و همراهی شماست که با توجه به خواست شما و تعداد همراهانتان میزی در ایوان یا در سالن به شما پیشنهاد می‌کند. کارکنان اینجا کاملا آموزش‌دیده‌اند و با شما کاملا حرفه‌ای رفتار می‌کنند و بسیار خوش‌برخورد هستند و لباس‌هایی یک‌شکل به تن دارند.

رستوران گرپ تهران

کارکنان برایتان صندلی‌ها را آماده نشستن می‌کنند و پس از مستقرشدن، منو را می‌آورند؛ همان‌طور که سرگرم خواندن منو هستید، نوشیدنی خوشامدگویی یا همان «ولکام درینک» را سر میزتان می‌آورند. روی میزها از قبل سرویس کامل ظروف غذاخوری چیده شده است و از همان ابتدا متوجه خواهید شد با چه نوع رستورانی طرف هستید.رستوران به دو بخش فضای داخلی یا سالن و فضای باز یا همان ایوان تقسیم می‌شود. پس از بالاآمدن از پله‌‌ها، ابتدا وارد سالن رستوران می‌شوید که پنجره‌های سرتاسری رو به خیابان دارد و بسیار فضای این قسمت را دل‌باز کرده است.

فضای رستوران بسیار مرتب و تمیز است. رنگ‌آمیزی دیوارها و پرده‌ها زیبا و چشم‌نواز هستند و انتخاب لوسترها هم به‌درستی انجام شده است. میز و صندلی‌ها ترکیب دو طیف رنگی تیره و روشن هستند که به زیبایی بصری رستوران بسیار افزوده‌اند. نوع چیدمان میز و صندلی‌ها به‌گونه‌ای است که حریم خصوصی میزها کاملا رعایت بشود و آن‌قدر چیدمانشان درست است که فضایی خوب و منظم در سالن ایجاد شده است.

رستوران گرپ تهران

به‌خاطر منوی کامل و جامع که انواع غذاهای ایرانی از شمال تا جنوب ایران و اکثر غذاهای فرنگی را در خود جای داده، اطمینان دارم با هر سلیقه و ذائقه غذایی، ناراضی از این رستوران بیرون نخواهید رفت.میزها دونفره و چندنفره چیده شده‌اند که هم برای قرارهای دونفره و هم برای دورهمی‌های چندنفره خانوادگی یا دوستانه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در رستوران گرپ حتی به جزییات هم برای بهترشدن فضا توجه ویژه شده است، مثلا گل در گلدان‌های کوچک روی میزها یا رنگ زیربشقابی‌های روی میز که هماهنگ با صندلی‌ها و متضاد با رنگ میز است.

رستوران گرپ تهران

فضای باز که همان ایوان مجموعه است، فضایی متفاوت با داخل سالن دارد هرچند شکل و رنگ میز و صندلی‌های هر دو فضا یکسان است. فضای ایوان مجهز به وسیله سرمایشی و گرمایشی مناسب است، پس خیالتان از هوای ایوان در فصول مختلف راحت باشد. یک طرف ایوان مستطیلی‌شکل رستوران گرپ کاملا از بالا تا پایین را گیاهان مختلف پوشانده است که فضایی بسیار زیبا و دل‌نشین پدید آورده است و سمت دیگر ایوان با دیوار آجری پوشیده شده است. میز و صندلی‌های این قسمت هم با نظمی خاص چیده‌ شده‌اند و فاصله بینشان به‌خوبی رعایت شده است.

پیانو هم در سالن رستوران قرار دارد و حس خوبی ایجاد می‌کند. آخرهفته‌ها هم موسیقی زنده برای مشتریان رستوران نواخته می‌شود.رستوران گرپ تهران

نحوه دسترسی به رستوران گرپ

آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، بین بهشتی و مطهری ، نبش کوچه شجاعی

 

 

رستوران گرپ تهران

 

رستوران گرپ تهران

 

رستوران گرپ تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *