رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مرداد ۱۳۹۶

رستوران گارنیش تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران لوکس گارنیش با غذاهایی به سبک کالیفرنیایی- آمریکایی در بهترین نقطه از خیابان ولیعصر تهران واقع شده است. کیفیت بالا و چیدمان زیبای غذاها، به همراه تراس vip باصفا و دلباز، این رستوران را در ردیف بهترین انتخاب‌ها برای صرف ناهار یا شام دلچسب خانوادگی قرار می‌دهد. رفتن به رستوران گانیش بی‌شک خاطرات خوب و به‌یادماندنی را در کنار دوستان و عزیزان برایتان رقم می‌زند.
دکوراسیون و تزئینات زیبای گارنیش، نظر مشتریان را در بدو ورود به خود جلب می‌کند. میزها و صندلی‌های زیبا و راحتی در این رستوران برای مهمانان پیش‌بینی‌ شده است. این میزها با توجه به تعداد نفرات در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. در تراس رستوران گارنیش، علاوه بر صرف غذا می‌توانید از تماشای مناظر زیبای خیابان ولیعصر نیز لذت ببرید. همچنین، مهمانان می‌توانند هیجان تماشای مسابقات ورزشی را با نمایشگر واقع در تراس رستوران گارنیش تجربه کنند. با توجه به ظرفیت ۲۰ نفری این تراس، حتماٌ از قبل برای رزرو میز اقدام کنید.
در غذاهای به سبک کالیفرنیایی گارنیش، از سبزیجات، گوشت و مواد تازه استفاده می‌شود. جالب است بدانید که تمام غذاهای این رستوران به‌صورت گریل یا کبابی طبخ شده و بسیار کم‌کالری هستند. پس در صورت پرخوری، نگران دریافت کالری زیاد و اضافه‌وزن خود نباشید. انواع غذاهای لذیذ ایرانی مانند کباب‌ساتوری، فیله مرغ زعفرانی، لمب‌چابس را می‌توانید در منوی رستوران گارنیش پیدا کنید. سوپ تره فرنگی، سوپ پیاز فرانسوی، استیک، غذاهای دریایی، غذاهای گیاهی و غذای مخصوص کودک از دیگر غذاهای سرو شده در این رستوران به شمار می‌روند. مینی ساندویچ های گارنیش، یکی از پیش غذاهای خوشمزه و پرطرفدار این رستوران است.
سرآشپز حرفه‌ای گارنیش آقای « نیما اخلاق‌نجات» سال‌ها به‌عنوان سرآشپز در بهترین رستوران‌های لاس‌وگاس و لس‌آنجلس مشغول به فعالیت بوده‌اند. ایشان فارغ‌التحصیل رشته آشپزی و مدیریت آشپزخانه از دانشگاه کوردن بلو پاریس شعبه لوس‌آنجلس هستند. دسرها و کیک‌های خوش‌طعم این رستوران به‌وسیله خانم مریم امجدی تهیه می‌شوند. این بانوی هنرمند، مدرک رشته شیرینی‌پزی و نان را از دانشگاه کوردن بلو لس‌آنجلس دریافت کرده‌اند.
کافی‌شاپ این رستوران نیز با انواع نوشیدنی‌های دلچسب شامل آیس‌کافی، آیس‌تی و کوکتیل آماده پذیرایی از شما عزیزان است. لازم به ذکر است که بعضی از نوشیدنی‌ها تنها مخصوص این رستوران می‌باشند.
اگر با وسیله شخصی به این رستوران تشریف می‌برید، پارکینگ اختصاصی گارنیش در اختیار شماست.
آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از زعفرانیه، جنب پارک قلمستان.
شماره تماس: ۲۲۷۴۵۷۷۱-(۰۲۱)

 رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران  رستوران گارنیش تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    عالی و خوشمزه..این رستوران فوق العاده شیک و غذاهای عالی داره

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *