رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ فروردین ۱۳۹۹

رستوران بورکه بندرعباس

اشتراک گذاری

رستوران بورکه بندرعباس  یکی از بهترین رستورانهای بندرعباس است .سفر به بندرعباس می‌تواند تجربه‌ی بسیار جذاب و فراموش‌نشدنی باشد؛ زیرا بندرعباس شهری با انواع غذاها و خوراکی های محلی و خوشمزه می باشد که تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید انواع غذاهای دریایی را در بهترین رستوران‌های بندرعباس پیدا کنید.به شما پیشنهاد می کنیم در این شهر علاوه بر غذاهای ایرانی متداول در رستوران‌ها، غذاها و خوراکی‌های خوش‌مزه‌ی محلی و دریایی بندرعباس را میل کنید که کاملا تازه هستند.

قلیه ماهی، میگو سوخاری و میگو کاری گوشه‌ای از غذاهای دریایی بندرعباس هستند. البته برای یافتن پیتزا و ساندویچ بندری و کولی هم مشکلی نخواهید داشت.رستوران های بندرعباس تنوع بسیار زیادی دارند و به عبارت دیگر، برای هر سلیقه و خواسته گزینه‌های پیشنهادی مختلفی پیش رو خواهید داشت. در این میان رستوران بورکه بی شک یکی از بهترین رستوران های بندرعباس است که با کادری حرفه‌ای به همراه موسیقی زنده و محیطی زیبا آماده میزبانی از افرادی است که این رستوران را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خود انتخاب می‌کنند. مجموعه پذیرایی و فست فود بورکه که در لهجه جنوبی به معنای برقه است که در بلوار ساحلی بندرعباس واقع شده است.

رستوران بورکه بندرعباس

این رستوران بندرعباس دو طبقه دارد که طبقه همکف فست فود بوده که بیشتر در شیفت شب فعالیت می‌کند و طبقه بالا رستوران که ظهرها فعال بوده و ورودی آن در داخل کوچه است. ما برای شما وعده نهار را در این رستوران زیبای بندرعباس پیشنهاد می‌کنیم، چرا که شما در میزهای کنار پنجره که ویو رو به دریا دارد می‌توانید ضمن استفاده از مناظر زیبا از غذاهای خوشمزه این رستوران نوش جان کنید. غذاهای رستوران بورکه بندرعباس بیشتر عربی و ایرانی هستند که شما از بین پیش غذاها سوپ مرغ کاری و بشقاب مزه عربی و از بین کباب ها هم بشقاب میکس کباب را می‌توانید سفارش دهید که همگی خیلی خیلی خوشمزه هستند. با مدیریت خوش اخلاق و پرسنل شاد رستوران بورکه همیشه گردشگران و شهروندان بندرعباس از میهمانان پرو پاقرص این رستوران هستند تا در فضای دلنشین آنجا با کیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و فست فودی را میل نمایند.

فضای رستوران بورکه بسیار زیباست و در شب زیباتر هم می‌شود. تقریبا همه غذاهای این رستوران طرفدار دارد، اما غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه ‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب، بشقاب دریایی‌اش حسابی محبوب است. اگر اهل غذاهای دریایی نیستید ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌های رستوران بورکه غذاهایی هستند که باید امتحانشان کنید.

نحوه دسترسی به رستوران بورکه بندرعباس

شما برای رفتن به رستوران سنتی بورکه باید در ساعات کاری:۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و ۱۲ ظهر تا ۱۶ و ۱۸ عصر تا ۱۲ شب به آدرس بندرعباس، بلوار طالقانی، جنب مجتمع صوتی و تصویری مرجان برج رسولا مراجعه کنید تا از غذاها و فست فودهای خوشمزه آنجا نوش جان کنید.

رستوران بورکه بندرعباس رستوران بورکه بندرعباس

           
 

نظر کاربران :

  • چک بندر

    دوست عزیز با اینکه فضای رستوران شیک وبروزه و باتوجه به قیمت بالای منو غذاهاش اصلا کیفیت نداشت ودرحد یک رستوران معمولیه.بر خلاف ظاهر لاکچریش..ما که جلودوستامون که از تهران اومدن شرمنده شدیم..امیدوارم رو کیفتشون کار کنن.حتما قبل از تعریف وتبلیغ یک بار خودتون امتحان کنید.نظر شما برای خیلیا حجت میشه ومیرن وکلی شرمنده جیبشون ومهماناش میشه.موفق باشید

    ۲۹ آذر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *