جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ آذر ۱۳۹۶

سیری در ایران امروز به سمت خیابان مطهری سفر کرده و قصد دارد رستوران ایتالیایی متفاوتی را به شما معرفی کند. در ادامه با ما همراه باشید.
بلامونیکا یه رستوران ایتالیایی با محیط و دکوراسیونه دلنشینه، کارکنانش فوق العاده محترمانه برخورد میکنن، بهترین غذاهای دریایی رو میتونین توی بلامونیکا امتحان کنید. شما می توانید در ادامه مقاله ویژگی های این رستوران را به خوبی بشناسید.
از آدرس بلامونیکا فقط «خیابان وزرا» رو می¬دونستم. برای همین وقتی توی خیابان مطهری بودم از برنامه foursquare روی تلفنم استفاده کردم و در لیست رستوران های ایتالیایی نزدیکِ خودم، بلامونیکا گزینه ی اول لیست بود. خیلی راحت آدرس رو پیدا کردم و نمای بلامونیکا به خوبی در حین حرکت مشخص بود. خوشبختانه جای پارک هم بود و مشکلی از این لحاظ نداشتم. البته مشخصاً برای صرف نهار، پیدا کردن جای پارک در نواحی مرکزی شهر کمی مشکل خواهد بود و نداشتنِ پارکینگ برای چنین رستورانی شاید یک نقطه ضعف به حساب بیاد. در راهرو و راه پله طراحی مناسبی دیده میشد. از تابلوها و چراغهای دیوارکوب بگیر تا مجسمه های نیم تنه. طراحی داخلیِ سالن هم بسیار زیبا بود. نکته ی قابل توجه موسیقی بلامونیکا بود. قطعات موسیقی که انتخاب میشد چندان مناسب فضا نبود و به نظر میرسید وقت چندانی برای انتخاب playlist مناسب و درخورِ فضا گذاشته نشده است. اما خوشبختانه صدای موسیقی حجم بالایی نداشت و باعث به وجود آمدن همهمه نمیشد.
سرویس دهی:
در بدو ورود به ساختمان، هیج پیشخدمتی بیرونِ درِ ورودی یا حتی پس از ورود به ساختمان در راهروی همکف وجود نداشت تا به ما خوش‌¬آمد بگه و این اتفاق به محض ورود به رستوران که در طبقه دوم بود افتاد. و برخورد خوب پرسنل بسیار مورد توجه قرار گرفت.
طعم و کیفیت غذا بسیار خوب بود و پیشنهاد می کنیم حتما با دوستان خود به این رستوران رفته و از غذاهای بسیار خوشمزه که با مواد درجه یک و رغوب تهیه شده بود استفاده نمایید و نظرات خود را از طریق سیری در ایران با دوستان خود در میان بگذارید.
آدرس: تهران ، وزرا، نبش یازدهم، پلاک ۳۲
تلفن : ۸۸۷۰۸۴۲۲

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران 8 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران1 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران2 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران3 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران4 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران5 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران6 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران7 رستوران ایتالیایی بلامونیکا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *