جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران آرمانی قزوین

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ بهمن ۱۳۹۷

رستوران آرمانی از دیگر رستوران های درجه یک شهر قزوین به شمار می آید که در سال ۱۳۹۳ با سابقه و پشتوانه مطلوب در قزوین راه اندازی شد این رستوران که در زمره بهترین رستوران قزوین قرار دارد، به سرآشپزی مریم صراف‌ها، مربی بین‌المللی آشپزی و کارشناس صدا و سیما در شبکه‌های ملی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران است.

آرمانی رستوران آرمانی قزوین

رستوران آرمانی رستوران ممتازی است که علاوه بر طبخ غذاهای ایرانی و سنتی قزوین، با ارائه غذاهای فرنگی و همچنین غذاهای خمیری (برای اولین بار در قزوین) سعی در ارتقای خواسته‌های مشتریان خود دارد.

امکان رزرو سالن با ظرفیت ۲۸۰نفر به همراه کادری مجرب با در نظر گرفتن تمامی مولفه های استاندارد از دیگر امکانات جنرال این رستوران خوب قزوین است. رستوران ایرانی آرمانی جایی است که شما می‌توانید در کنار کسانی که دوستشان دارید با هر طعم و ذائقه ای مشغول صرف غذا شوید و از طعم واقعی غذاهای سنتی قزوین لذت ببرید.
هرچند که رستوران آرمانی دارای منوی متنوعی است و در کنار غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی هم طبخ می‌کند اما اگر به دیار مینودری آمدید و مهمان رستوران آرمانی شدید، فراموش نکنید که قیمه نثار این رستوران خوب قزوین را نمی‌توان از دست داد.

قیمه نثارهای رستوران آرمانی بسیار زبان زد است و دارای طعم و بویی بی نظیر است که مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. قیمه نثار قزوین از آن دسته غذاهایی است که علاوه بر طعم خوب، دارای ظاهری دلبرانه است.
ترکیب خلال پوست پرتغال، در کنار زرشک و خلال پسته و بادام ظاهری آرمانی به قیمه نثار قزوینی و سفره ایرانی می بخشد. سرو این غذای خوب، همانند چلو گوشت است. برای طبخ این غذا نیاز به ادویه مخصوص قیمه نثار است که می توان آن را در عطاری های مطرح و به نام قزوین تهیه کرد. قزوینی ها، معمولا این غذا را همراه با سبزی خوردن تازه، ماست و ترشی میل می‌کنند.

رستوران آرمانی رستوران آرمانی قزوین

با تمام این تفاصیل، رستوران آرمانی سعی کرده تا میزبانی ایرانی را با استاندارد جهانی به مشتریان خود عرضه کند. ایجاد توازن میان هزینه و کیفیت غذا یکی دیگر از ویژگی های ممتاز این رستوران است. در رستوران آرمانی با خیال راحت و بی ترس از خالی شدن جیب ها، می توانید در این محیط گرم و صمیمی غذا بخورید.
فضای کلاسیک و شیک رستوران آرمانی، همراه با موزیکی کلاسیک و ملو، حسی مملو از آرامش را به مخاطبان خود القا می کند به همین خاطر این رستوران می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای نوش جان کردن غذا در یک فضای خاص و شیک همراه با لذت بردن از موسیقی کلاسیک باشد.

آدرس: خیابان فلسطین غربی، چهار راه عمران، بعد از جهاد کشاورزی
تلفن: ۳۳۳۲۱۰۳۰-۰۲۸

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد