رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

خبر وزارت خارجه ایتالیا از افزایش سفر ایتالیایی ها به ایران

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۱۳ – وزارت خارجه ایتالیا در بیانیه ای با تاکید بر شرایط خوب امنیتی و مردم میهمان نواز ایران، از موج جدید سفرهای توریستی ایتالیایی ها به کشورمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، وزارت خارجه ایتالیا امروز جمعه در بیانیه ای بدون اشاره به شمار گردشگران ایتالیایی به ایران اعلام کرد: با آغاز بهار که فصل اصلی توریستی در ایران محسوب می شود، بار دیگر شاهد موج جدید سفرهای گردشگری ایتالیایی ها به این کشور هستیم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده ˈ شرایط خوب امنیتی در ایران برای گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند، چه از نظر کنترل دقیق از سوی دستگاه های دولتی و چه از نظر رفتار سنتی مردم این کشور و تور اپراتورهای محلی، در استقبال از توریست های غربی بویژه ایتالیایی خوب استˈ.

در این بیانیه به گردشگران ایتالیایی یاداوری می شود تا رفتاری محترمانه در قبال سنت های اسلامی در ایران داشته باشند و در شهرهای بزرگ نیز احتیاطات لازم را بعمل آورند.

روزنامه آنلاین ˈایل جورنالˈ نیز اخیرا با عنوان ˈایران، جذاب ترین مقصد کنونی توریسم ˈ نوشت: ایران مقصدی جذاب برای جهانگردان است و آنان را به سوی خود جذب می کند. سیاست های ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری ایران مبنی بر گشایش و تعامل با جهان منجر به جذب گردشگران و جهانگردان به این مقصد باستانی شده است.

شمار گردشگرانی که برای بازدید از ایران روانه جمهوری اسلامی می شوند، به خاطر سیاست های روحانی افزایش یافته و سیری فزاینده دارد و این روند در ماه آوریل سبب شد تا شمار جهانگردان خارجی به این کشور ۱۵۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش یابد.

این روزنامه ایتالیایی همچنین نوشت: شمار جهانگردان در ایران همواره افزایش یافته و در ماه های گذشته با وجود مشکلات مربوط به اخذ ویزا، مقصدی جذاب برای گردشگری و جهانگردی است. در سال گذشته شمسی که در ماه مارس خاتمه یافت بیش از چهار و نیم میلیون جهانگرد از ایران بازدید کردند.
81147855-5666693 خبر وزارت خارجه ایتالیا از افزایش سفر ایتالیایی ها به ایران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *